Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #1 Skrevet 18. november 2015 Eller ihvertfall den som redder oss fra IS? Det virker som om han er den eneste som har baller nok til å gjøre noe og nå dilter de andre stille og rolige etter. Håper dette går veien! Er selvfølgelig ikke enig i hvordan han ellers styrer og steller, men akkurat nå er Putin den vi trenger. Det er nesten(?) at jeg synes han er hot! Anonymous poster hash: 7caf3...44f
Syngensang Skrevet 18. november 2015 #2 Skrevet 18. november 2015 Tvilar, trur nok heller han bidrag til 3. Verdenskrig. Men den som lever får sjå.
Hjertefru Skrevet 18. november 2015 #3 Skrevet 18. november 2015 Det vil vise seg. Vet aldri, kanskje Putin blir den nye Churchill, som ledet de gode kreftene i kamp mot ondskapen på 40-tallet. Handlekraft må til i denne situasjonen, ekstrem islam har potensiale i seg til å framprovosere borgerkrigstilstander i deler av Europa.
Mammaentilknollogtott Skrevet 18. november 2015 #4 Skrevet 18. november 2015 Ja det tror jeg. Han er den eneste som tør å gjøre noe og han gjør det til gangs. Heia Putin, han er hot. Mann med makt og baller nok til å faktisk gjennomføre det som må gjøres.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #5 Skrevet 18. november 2015 Hahaha...som om ikke Putin skal ha noe tilbake dersom han bekjemper is. Nå nei du, dette er et politisk spill fra ende til annen. Anonymous poster hash: 82dc3...fb6
the amazing spidermamma Skrevet 18. november 2015 #6 Skrevet 18. november 2015 Jeg tror at hvis man skal ødelegge IS, må man strupe økonomien deres. De har etter det jeg skjønner store inntekter fra bl.a. olje, og mange av IS-krigerne blir med fordi de er fattige og har få andre muligheter til å få økonomien til å gå ihop. Mange har vokst opp under amerikansk okkupasjon i Irak og føler at amerikanerne (vesten) har skapt kaos - et kaos som IS skal ordne opp i. IS får også økonomisk støtte fra Saudi-Arabia, etter det jeg forstår. Som mange vestlige land handler med. Flere bomber vil trolig bety flere terrorangrep, og så har vi det gående. Så jeg føler meg ikke akkurat betrygget av Putin. Og stakkars syrere som enten havner i hendene på Assad eller IS.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #7 Skrevet 18. november 2015 Jeg tror at hvis man skal ødelegge IS, må man strupe økonomien deres. De har etter det jeg skjønner store inntekter fra bl.a. olje, og mange av IS-krigerne blir med fordi de er fattige og har få andre muligheter til å få økonomien til å gå ihop. Mange har vokst opp under amerikansk okkupasjon i Irak og føler at amerikanerne (vesten) har skapt kaos - et kaos som IS skal ordne opp i. IS får også økonomisk støtte fra Saudi-Arabia, etter det jeg forstår. Som mange vestlige land handler med. Flere bomber vil trolig bety flere terrorangrep, og så har vi det gående. Så jeg føler meg ikke akkurat betrygget av Putin. Og stakkars syrere som enten havner i hendene på Assad eller IS. Assad er vel å foretrekke om valget det står mellom er Assad og is.. Anonymous poster hash: 7caf3...44f
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #8 Skrevet 18. november 2015 Hahaha...som om ikke Putin skal ha noe tilbake dersom han bekjemper is. Nå nei du, dette er et politisk spill fra ende til annen. Anonymous poster hash: 82dc3...fb6 Ja, for Sovjetunionen krevde en hel masse tilbake etter at den røde arme jaget tyskerne bort fra Nord-Norge... Sånne kaller jeg historieløse høns. Og politisk spill eller ikke, bedre med politisk spill enn at IS-folkene løper fritt rundt, voldtar, dreper barn og sprenger folk i lufta. Anonymous poster hash: 45986...7a0
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #9 Skrevet 18. november 2015 Han er kanskje en som har handlingskraft til å gå til storoffensiv. Men det gjør han på ingen måte uten å forvente mer tilbake. Jeg tror Spidermamma har mye rett i at også økonomien til IS må strupes. Men støttes de av Saudi-Arabia så er vel viljen liten til det siden mange land er avhengig av olje derfra... Anonymous poster hash: 91a06...8a3
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #10 Skrevet 18. november 2015 Vel, ville ikke det ha vært skjebnens ironi! Jeg har vært fascinert av Putin i mange år, men noe fredsaktivist er han ikke. Han beskytter russiske interesser, dvs hans interesser og akkurat nå sammenfaller de med resten av verden. Utrolig fasinerende hvis han skal bli den nye Obama forøvrig, superhelten som egentlig ikke gjør noe annet enn å komme med lovnader, men har pass overalt. Putin handler og siden vi har Holland, Obama, Cameron og et helt hav andre ikke-handlingsterke ledere så passer det veldig bra med Putin. Regner med at Merkel holder han i øra da hun ihvertfall har et image som sier hun er tøff. Anonymous poster hash: 500be...c7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå