Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #1 Skrevet 18. november 2015 Er på sykemeldt 50 %, og mest sannsynlig blir jeg det fremover. Har dette noe betydning for permisjons utbetalingen? Er helt grønn på dette. Anonymous poster hash: 5f064...deb
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #2 Skrevet 18. november 2015 Sykemelding skal ikke ha noe å si på hvor mye du får utbetalt i permisjonen. Sykemelding er og regnet som lønn. Anonymous poster hash: c5ed1...cbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå