Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #1 Skrevet 18. november 2015 Hvor mange har opplevd å bli satt fram på oul, at de er lengre på vei enn antatt? Evt blitt satt tilbake, eller ikke i det hele tatt? 😉 Anonymous poster hash: 3dcd8...3ea
TPK Skrevet 18. november 2015 #2 Skrevet 18. november 2015 Det er vel vanlig å bli flyttet litt uansett. Den nye terminen er en beregning av når babyen vil bli født, ikke når befruktningen fant sted. Med førstemann ble jeg flyttet 2 dager frem, han kom 13 dager etter ul-termin. Med andremann ble jeg flyttet 5 dager tilbake, han kom en uke etter ul-termin (altså to dager etter menstermin).
Hibiscushula Skrevet 18. november 2015 #3 Skrevet 18. november 2015 Med gutten ble jeg satt tilbake tre uker😩 Med jenta ble jeg satt frem en dag 😎
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #4 Skrevet 18. november 2015 Hvor mange har opplevd å bli satt fram på oul, at de er lengre på vei enn antatt? Evt blitt satt tilbake, eller ikke i det hele tatt? Anonymous poster hash: 3dcd8...3ea Glemte å ta med: dere som har og vært på tidlig ul, og likevel blitt satt fram på oul. Anonymous poster hash: 3dcd8...3ea
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #5 Skrevet 18. november 2015 Jeg ble satt tilbake med ca en uke. Anonymous poster hash: c3fc6...ffd
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #6 Skrevet 18. november 2015 Jeg ble satt tilbake en måned på oul.. Fastlegen ville ikke høre når jeg sa at mensen min var veldig ustabil, og at jeg ikke kunne vært gravid så lenge som han ville ha det til.. Visste ca. når jeg ble gravid pga sommerferie, og mann på reisejobb. Var faktisk ikke mulig at jeg ble gravid på den tiden legen trodde.. (regnet etter siste mens. ) Men jeg hadde rett, og ble derfor satt en måned tilbake, og måtte ha en ny ul. Med andremann stemte alt og jeg ble ikke satt frem eller tilbake. Anonymous poster hash: 7f376...f3e
Kanutten83 Skrevet 18. november 2015 #7 Skrevet 18. november 2015 Nr 1: Satt tilbake 6 dager i uke 8, 11 og 18, han ble født på ultermin. Nr 2: Satt tilbake 5 dager i uke 9, på menstermin i uke 12, satt frem 5 dager i uke 19, han ble født 1 mnd før ultermin. Nr 3: satt frem 1 dag i uke 18, og hun ble født 7 dager over ultermin.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #8 Skrevet 18. november 2015 Jeg ble satt tilbake 2,5 uker ved ordinær ultralyd. Fødte en frisk sønn i uke 36+5 på 2,6 kg og 47 cm. Anonymous poster hash: 3f03e...e2c
Plutselig_gravid Skrevet 18. november 2015 #9 Skrevet 18. november 2015 Har blitt satt tilbake alle gangene. Ene gangen så langt tilbake at jeg i følge oul testet positiv før jeg ble gravid og at reken med hjerteblink i magen på tidlig ul bare var syner Ganske skummelt å ha bli satt en- to-tre uker tilbake når man passerer termin og man vet det er feil. Spesielt når man har en kropp som ikke klarer å komme i fødsel uten litt hjelp.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #10 Skrevet 18. november 2015 ble satt bak 3,5 uker, babyen kom 4 uker før, allså 3 dager før menstermin Anonymous poster hash: b5504...3a6
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #11 Skrevet 18. november 2015 Ble satt ULtermin 25november,menstermin var 20oktober. Baby kom 1.november,og de sa baby tydelig var overtidsbaby. Jeg kranglet og gråt på alle kontroller, jeg hadde ikke hatt sex i det hele tatt etter en spesifikk dato,så jeg kunne ikke ha over en mnd forskjellige terminer. Men neiiida, de nektet å høre på meg. Jeg hadde tidlig UL i rett rundt uke 6, da så vi jo hjerteslag! Men ifølge sykehuset var jeg da omtrent ikke blitt gravid en gang. Idioter! Samme sykehuset har feilbehandlet det andre barnet mitt i tillegg, så jeg nekter å forholde meg mer til det sykehuset. Jeg reiser heller ut av fylket om sykehusbesøk er nødvendig. Hadde full støtte både av min kommunale jordmor, jordmoren på privat ultralyd og fastlegen, men sykehuset nektet likevel. Anonymous poster hash: 2acc5...536
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå