Gå til innhold

Sfo ansattes om aldri noter ned noe.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha med meg barn hjem etter skolen.Moren til barnet sier hun har sagt i fra til sfo at barnet skal være med oss hjem.Når jeg kommer på skolen.Så sier jeg at i dag skal det barnet være med barnet mitt hjem og det har mor gitt beskjed om. Da sier Sfo at her står det ingen ting om det.Også blir det problemer nærmest med å få med seg barnet hjem.Syns det er ganske håpløst.Nesten så jeg ikke gidder å ha med meg barnet hjem  fordi jeg er dritt lei av de folka på Sfo.Alt surret.

Anonymous poster hash: 81b57...462
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be foreldrene sende mail til sfo med kopi til deg, så kan du finne frem den hvis de ikke hatt notert det med.

Anonymous poster hash: 7db10...f2c

Skrevet

Klag til rektor.

Rektor??

SFO leder hvertfall

Anonymous poster hash: f7822...1ce

Skrevet

Er du sikker på at moren har gitt beskjed?  Hos oss godtas ikke beskjeder som blir gitt, alle meldinger om uregelmessig henting skal skje direkte til de voksne som jobber med barnet eller via mobilskole / telefon.   Nettopp fordi det er så utrolig lett å glemme å gi beskjeder videre fra morgenen til ettermiddag i en travel sfo-hverdag.    Og gud nåde oss om vi sender avgårde et barn som vi ikke har fått melding om.  Jeg vil heller ha en sur forelder fordi jeg ikke har sendt avgårde et barn enn en sur forelder fordi jeg har sendt av gårde et barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...