Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #1 Skrevet 18. november 2015 Vi skal ha besøk i helgen og tilsammen kommer det 12 barn og 10 voksne fordelt på to besøk.Hvor mye kake må vi beregne? Har tenkt en langpanne, en rund form med gulrotkake, muffins og en til kake. En del av meg sier at det er mer enn nok, en annen del av meg sier at det er veldig kjedelig om det er for lite. Langpannen er tenkt til barnebursdagen + noen muffines, de andre kakene + resten av muffinsene er til voksen besøket. Anonymous poster hash: b68ab...222
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #2 Skrevet 18. november 2015 Holder mer enn nok om ikke kaker er eneste "måltid". Serverer du ikke mat ville jeg byttet ut en kake med noe hvetebakst Anonymous poster hash: 7cc72...c39
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #3 Skrevet 18. november 2015 Min erfaring er at det går nesten bare muffins i barneselskap, så lag dobbel porsjon av dem. I voksenselskap ville jeg hatt bløtkake, sjokoladekake, gjærbakst og is. Anonymous poster hash: 7c6af...e21
TPK Skrevet 18. november 2015 #4 Skrevet 18. november 2015 Jeg ville satt frem oppskåret frukt og bær også. Veldig greit med et litt sunnere alternativ ved siden av. Evt kan du ha en boks is i fryseren i tilfelle alle muffinsene forsvinner i barnebursdagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå