Gå til innhold

Bestilt bøker i bokklubben i gave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det dumt? Mtp på bytte. Vet at de ikke har de fra før da.

Anonymous poster hash: 5fdf0...d47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da bytterett hos bokklubben?

Anonymous poster hash: cc20f...9ce
Skrevet

Bokklubbøker er ofte merket med logoen til bokklubben på omslaget, så vanlige bokhandlere vil ikke kunne ta imot de. Jeg hadde aldri kunne tenkt meg å gi bort noe som så tydelig kommer fra en bokklubb da det ofte er snakk om gratisbøker, velkomsttilbud osv. Hadde syntes det var flaut.

Anonymous poster hash: 36c7d...d62

Skrevet

Det er da bytterett hos bokklubben?

Anonymous poster hash: cc20f...9ce

Ja, men kun for medlemmer, og kun innenfor en viss frist (mener det er 14 dagers returrett). Hvis en person ønsker å bytte, så man vedkommende da ta kontakt med giver for å få den byttet, og man må kjøpe gaven kort nok tid i forveien, slik at bytteretten faktisk gjelder. Da er det tross alt bedre å kjøpe gaven hos bokhandleren. 

Anonymous poster hash: ef5f8...39f

Skrevet

Har aldri skjønt at det skal være en selvfølge at gaver kan byttes. Hva skjedde med å være takknemlig for det man får?

Anonymous poster hash: f9489...df2
Skrevet

Har aldri skjønt at det skal være en selvfølge at gaver kan byttes. Hva skjedde med å være takknemlig for det man får?

Anonymous poster hash: f9489...df2

Det er da ingen motsetning mot det å være takknemlig for det man får, og samtidig ikke ønske to utgaver av samme bok (eller sågar tre, som jeg opplevde et år til bursdagen min)!? Ærlig talt. Og som giver av en bok ønsker jeg heller at mottaker kan bytte til en annen dersom han/hun har lest den alt, har den fra før eller ikke liker genren. For jeg gir nemlig bokgaver til folk fordi jeg ønsker at de skal få noe ut av den, ikke for at det skal være hyllefyll. 

Anonymous poster hash: ef5f8...39f

Skrevet

Det har eg gjort og, mange ganger. Viss ein kjenner dei ein gir til går det så fint atte;-) (slik at ein veit dei likar desse bøkene og ikkje har dei frå før)

Anonymous poster hash: 10851...5e5

Skrevet

Bokklubbøker er ofte merket med logoen til bokklubben på omslaget, så vanlige bokhandlere vil ikke kunne ta imot de. Jeg hadde aldri kunne tenkt meg å gi bort noe som så tydelig kommer fra en bokklubb da det ofte er snakk om gratisbøker, velkomsttilbud osv. Hadde syntes det var flaut.

Anonymous poster hash: 36c7d...d62

Vi hadde ganske dårlig råd en stund, og hadde fått noen kjempefine barnebøker fra bokklubben som velkomstgave. Disse gav jeg i bursdagspresanger. Mye bedre det enn å ikke gi noe, eller noe annet skvip...

Anonymous poster hash: 90243...d0e

Skrevet

Ja, har ikke så god råd. Og vedkommende ønsket seg disse. Får de samme av noen andre får de bytte de heller da?

Anonymous poster hash: 5fdf0...d47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...