Gå til innhold

Denne terrortrusselen har

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virkelig truffet meg. Går rundt som et aspeløv. I tillegg er jeg kjempebekymra for å bli syk. Kreft, slag... Hvorfor skal jeg og mine skånes...?

Er pr tiden sykmeldt pga avklart tilstand. Mistrives i jobben. Har mye på privaten for tida. Ting som suger energi. Bekymringer. Ting som jeg ikke har innvirkningskraft på, ting jeg kanskje kan påvirke noe.

Finner lite og ingenting å glede meg over. Det eneste er når jeg kan lese sammen med yngstemann.

Skal til lege snart. Burde jobbet, men ønsker ikke å fortsette i jobben min, da denne i stor grad gir meg mer grobunn i flere av mine bekymringer.

Har en mann, men han har også sine bekymringer. Blir sint på de som "spøker" om bomber og påfører mange-mange mennesker tilleggsfrykt.

Anonymous poster hash: de3d3...da9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du går rundt å synes synd på deg selv. Du er ikke så spesiell.og nei det er ingen grunn til at du skal skånes. Hvorfor i alle dager tar du sorger på forskudd? Hvorfor graver du deg ned i depressive tanker? Hvorfor tar du ikke tak i din egen situasjon og bedrer den?

Anonymous poster hash: 4a04e...384

Skrevet

Du går rundt å synes synd på deg selv. Du er ikke så spesiell.og nei det er ingen grunn til at du skal skånes. Hvorfor i alle dager tar du sorger på forskudd? Hvorfor graver du deg ned i depressive tanker? Hvorfor tar du ikke tak i din egen situasjon og bedrer den?

Skikkelig kompis, du....

Du må finne ut hva du vil Hi, og hva du må gjøre for å få det bra igjen.

Hva DU vil, ikke hva samfunnet mener du bør gjøre.

Lykke til.

Anonymous poster hash: 8c4a2...bf6

Skrevet

Ikke enig i at jeg synes synd på meg selv. Men jeg graver meg nok ned i bekymringer og tunge tanker.

Skrevet

Du går rundt å synes synd på deg selv. Du er ikke så spesiell.og nei det er ingen grunn til at du skal skånes. Hvorfor i alle dager tar du sorger på forskudd? Hvorfor graver du deg ned i depressive tanker? Hvorfor tar du ikke tak i din egen situasjon og bedrer den? Anonymous poster hash: 4a04e...384

Skikkelig kompis, du....

Du må finne ut hva du vil Hi, og hva du må gjøre for å få det bra igjen.

Hva DU vil, ikke hva samfunnet mener du bør gjøre.

Lykke til. Anonymous poster hash: 8c4a2...bf6

Prøver ikke å være kompis heller, men hvis man velger å dyrke en depresjon eller angst kommer man heller aldri ut av den. Går man rundt og leiter etter ting å være redd for blir man jo gal og ikke minst sær. Jeg mener oppriktig talt at mennesket må ta seg sammen. Livet er opp og nedturer, noen har flere og dypere nedturer enn andre, men hva skal man liksom gjøre da? Syte og klage over at livet er så fælt og grusomt, eller prøve å komme seg ut av det? Og hvordan skal man komme seg ut av det? Lite og ingenting skjer hvis man velger å være passiv.

Skrevet

Du har såklart rett i det du sier. Men ting er ikke bare-bare heller. Burde vel tatt det opp med legen😏.

Hadde jeg enda fått en annen jobb, sånn at jeg hadde sluppet å grue meg sånn. For det er å jobbe jeg behøver...

Skrevet

Du har såklart rett i det du sier. Men ting er ikke bare-bare heller. Burde vel tatt det opp med legen.

Hadde jeg enda fått en annen jobb, sånn at jeg hadde sluppet å grue meg sånn. For det er å jobbe jeg behøver... Anonymous poster hash: de3d3...da9

Men da er du et steg på vei, du trenger ny jobb. Da må du legge en plan for hvordan du skaffer deg det, og gjennomføre. I mellomtiden har du den jobben du har og det får duge. Jeg tror heller ikke du har godt av å være hjemme å dyrke usunne tanker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...