Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #1 Skrevet 18. november 2015 Ja dette lurer jeg på i dag. Skal legges inn på institusjon og blir der i flere uker. Nå lurer jeg på om jeg skal ta med vibratoren, eller er dette helt bak mål? Pleier aldri ellers å ta den med noen steder, men dette blir jo et lit lengre opphold og litt annet enn feks en ferie. Hadde dere tatt med? Eller? Anonymous poster hash: e09f6...6d6
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #2 Skrevet 18. november 2015 Nei, det hadde jeg ikke Anonymous poster hash: 8d6f8...53a
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #3 Skrevet 18. november 2015 Altså....nei? Er du seriøs? Anonymous poster hash: 0d6c2...f3a
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #4 Skrevet 18. november 2015 Jeg kunne ha tatt med, men med tid og stunder har jeg funnet ut at fingrene duger vel så bra og de er jo alltid med.. Anonymous poster hash: b3a41...451
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. november 2015 #5 Skrevet 18. november 2015 Kommer jo an på. De fleste steder vil de gå gjennom bagasjen... men det er jo ikke ulovlig.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #6 Skrevet 18. november 2015 Ja dette lurer jeg på i dag. Skal legges inn på institusjon og blir der i flere uker. Nå lurer jeg på om jeg skal ta med vibratoren, eller er dette helt bak mål? Pleier aldri ellers å ta den med noen steder, men dette blir jo et lit lengre opphold og litt annet enn feks en ferie. Hadde dere tatt med? Eller? Anonymous poster hash: e09f6...6d6 Jeg hadde ikke gjort det, men det er vel i utgangspunktet ikke noe i veien for at du kan gjøre det. Det er vel bare psykiatriske institusjoner som har begrensninger på hva man får ha med seg. Anonymous poster hash: 3b1e1...804
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #7 Skrevet 18. november 2015 Altså....nei? Er du seriøs? Anonymous poster hash: 0d6c2...f3a Hvorfor? Anonymous poster hash: b3a41...451
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #9 Skrevet 18. november 2015 Kommer jo an på. De fleste steder vil de gå gjennom bagasjen... men det er jo ikke ulovlig. Kun de stedene der det faktisk har en funksjon - og det er vel bare de psykiatriske, for å hindre selvmordsforsøk. Anonymous poster hash: 3b1e1...804
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #10 Skrevet 18. november 2015 Kommer jo an på. De fleste steder vil de gå gjennom bagasjen... men det er jo ikke ulovlig. Kun de stedene der det faktisk har en funksjon - og det er vel bare de psykiatriske, for å hindre selvmordsforsøk. Anonymous poster hash: 3b1e1...804 Selvmord med vibrator faktisk Anonymous poster hash: e064e...086
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #11 Skrevet 18. november 2015 Jeg skal ikke legges inn på psykiatrisk og de kommer heller ikke til å sjekke bagasje eller bry seg med hva jeg har med meg. HI Anonymous poster hash: e09f6...6d6
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #12 Skrevet 18. november 2015 Rakk å lese at det ikke er en psykiatrisk institusjon, og at ingen vil gå gjennom bagasjen din. I såfall er det ingen ting som hindrer deg. Tenker det er greit at den er stillegående, og at du bør ha enerom dersom du skal bruke den (eller bruke den i dusjen). Skjønner ikke hva folk hisser seg opp over og flirer av. Anonymous poster hash: 3b1e1...804
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #13 Skrevet 18. november 2015 Kommer jo an på. De fleste steder vil de gå gjennom bagasjen... men det er jo ikke ulovlig. Kun de stedene der det faktisk har en funksjon - og det er vel bare de psykiatriske, for å hindre selvmordsforsøk. Anonymous poster hash: 3b1e1...804 Selvmord med vibrator faktisk Anonymous poster hash: e064e...086 Nå var det ikke det jeg skrev. På psykiatriske institusjoner (muligens bare de lukkede, det vet jeg ikke) går de gjennom bagasjen for å fjerne ting som kan brukes til selvskading. Da ville vibratoren blitt oppdaget, og det kunne vel HI opplevd som ubehagelig. Men ved nærmere ettertanke er det faktisk sannsynlig at en vibrator ville blitt beslaglagt. Man fratas alt som inneholder batterier, slik at man ikke kan svelge batterisyre. Anonymous poster hash: 3b1e1...804
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #14 Skrevet 18. november 2015 Kommer jo an på. De fleste steder vil de gå gjennom bagasjen... men det er jo ikke ulovlig. Kun de stedene der det faktisk har en funksjon - og det er vel bare de psykiatriske, for å hindre selvmordsforsøk. Anonymous poster hash: 3b1e1...804 Selvmord med vibrator faktisk Anonymous poster hash: e064e...086 Nå var det ikke det jeg skrev. På psykiatriske institusjoner (muligens bare de lukkede, det vet jeg ikke) går de gjennom bagasjen for å fjerne ting som kan brukes til selvskading. Da ville vibratoren blitt oppdaget, og det kunne vel HI opplevd som ubehagelig. Men ved nærmere ettertanke er det faktisk sannsynlig at en vibrator ville blitt beslaglagt. Man fratas alt som inneholder batterier, slik at man ikke kan svelge batterisyre. Anonymous poster hash: 3b1e1...804 Det finnes ganske mange behandlingsinstitusjoner hvor man går gjennom bagasjen til pasientene, uten at det er en lukket avdeling. Men om HI sin bagasje ikke vil bli gjennomgått så er det vel bare å peise på? Anonymous poster hash: 101f9...68b
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #16 Skrevet 18. november 2015 Selvfølgelig tar du den med!! Jeg var før sommeren på et 4 ukers langt rehabiliteringsopphold. Hadde selvfølgelig med meg Mr. Rabbit, og han var det god selskap i på kveldene skal jeg si deg!! :-) Ta med, og NYT!! :-) Anonymous poster hash: b95a6...ceb
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #17 Skrevet 18. november 2015 Selvfølgelig tar du den med!! Jeg var før sommeren på et 4 ukers langt rehabiliteringsopphold. Hadde selvfølgelig med meg Mr. Rabbit, og han var det god selskap i på kveldene skal jeg si deg!! :-) Ta med, og NYT!! :-) Anonymous poster hash: b95a6...ceb Tenk om det hadde kommet noen inn da, er jo rimelig pinlig Anonymous poster hash: b69ee...c57
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #18 Skrevet 18. november 2015 Ta med den du! Jeg hadde med vibratorer når jeg var på rehabilitering i 6 uker☺ Anonymous poster hash: 822c7...11c
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #19 Skrevet 18. november 2015 Om det er rehab.senter du skal på.... husk at det veldig ofte er svært lytt mellom rommene.... Anonymous poster hash: 301bc...3ff
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #20 Skrevet 18. november 2015 Kommer jo an på. De fleste steder vil de gå gjennom bagasjen... men det er jo ikke ulovlig. Hvorfor i alle dager skulle noen gå gjennom pasientens bagasje?? Anonymous poster hash: f6a2c...84b
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #22 Skrevet 18. november 2015 Kommer jo an på. De fleste steder vil de gå gjennom bagasjen... men det er jo ikke ulovlig. Hvorfor i alle dager skulle noen gå gjennom pasientens bagasje?? Anonymous poster hash: f6a2c...84b De gjør vel det på rusinstitusjoner i hvert fall Anonymous poster hash: b69ee...c57
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #23 Skrevet 18. november 2015 Jeg hadde tatt den med 😊 Men jeg ta med meg vibrator overalt om jeg skal være borte noen dager. Anonymous poster hash: d8d58...590
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #24 Skrevet 18. november 2015 Kommer jo an på. De fleste steder vil de gå gjennom bagasjen... men det er jo ikke ulovlig. Kun de stedene der det faktisk har en funksjon - og det er vel bare de psykiatriske, for å hindre selvmordsforsøk. Anonymous poster hash: 3b1e1...804 Selvmord med vibrator faktisk Anonymous poster hash: e064e...086 Nå var det ikke det jeg skrev. På psykiatriske institusjoner (muligens bare de lukkede, det vet jeg ikke) går de gjennom bagasjen for å fjerne ting som kan brukes til selvskading. Da ville vibratoren blitt oppdaget, og det kunne vel HI opplevd som ubehagelig. Men ved nærmere ettertanke er det faktisk sannsynlig at en vibrator ville blitt beslaglagt. Man fratas alt som inneholder batterier, slik at man ikke kan svelge batterisyre. Anonymous poster hash: 3b1e1...804 Det finnes ganske mange behandlingsinstitusjoner hvor man går gjennom bagasjen til pasientene, uten at det er en lukket avdeling. Men om HI sin bagasje ikke vil bli gjennomgått så er det vel bare å peise på? Anonymous poster hash: 101f9...68b Å? Hvilke institusjoner er det? Man er ikke rettighetsløs fordi man er paient, og i utgangspunktet er bagasjen privat. Institusjonen må ha en svært god grunn til å skulle gå gjennom den. Anonymous poster hash: 3b1e1...804
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #25 Skrevet 18. november 2015 Fatter ikke hvorfor du må spørre oss om det 😳 Anonymous poster hash: 1df77...59c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå