Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #1 Skrevet 18. november 2015 De er pene, veltrente, har gode jobber, 2 vakre barn, engasjerte i samfunnet, virker alltid lykkelige, reiser på turer sammen, snakker alltid pent til hverandre og om hverandre. De lyser rett og slett av lykke. Så fortalte jeg til ei venninne en gang at jeg misunte dette paret som har alt. Hvorpå hun fnyste og sa at man vet ikke alt. Senere fortalte hun meg at hun lå med denne mannen for et år siden. På hans initiativ. Han hadde også tatt kontakt senere, men hun avviste. Hva jeg vil med dette innlegget? Først og fremst få det ut siden jeg ikke kan fortelle det til noen i real life. Dernest fortelle dere at ting ikke alltid er slik det ser ut og at det sjelden er grunn til å misunne andre Anonymous poster hash: ed65f...55f
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #2 Skrevet 18. november 2015 Jeg kjenner også et sånt par. Åå, så lykkelige de er. Og ååå, så slem spesielt mannen er mot sine foreldre og søsken. Dette paret er livredde for at fasaden skal sprekke. Også tror de at ingen gjennomskuer dem 🙈 Anonymous poster hash: e7308...c59
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #3 Skrevet 18. november 2015 Fysj for en ekkel mann, og venninne. Anonymous poster hash: 895a2...fd0
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #4 Skrevet 18. november 2015 Vi framstår nok slik. Trener, pene, skjønne barn. Begge har gode jobber, reiser på turer og er med venner. Behandler hverandre med respekt. Og vi er faktisk lykkelige. Er som ny forelsket selv etter 15 år sammen. Noen er faktisk så lykkelige sammen. Anonymous poster hash: e20e7...a70
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #5 Skrevet 18. november 2015 Vi var også sånn. Men så fikk jeg meg elske, og vi hadde et helvete ei stund. Nå gir jeg blanke i hva folk syns om oss. Anonymous poster hash: ba0c3...471
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #6 Skrevet 18. november 2015 Vi framstår nok slik. Trener, pene, skjønne barn. Begge har gode jobber, reiser på turer og er med venner. Behandler hverandre med respekt. Og vi er faktisk lykkelige. Er som ny forelsket selv etter 15 år sammen. Noen er faktisk så lykkelige sammen. Anonymous poster hash: e20e7...a70 Noen er selvsagt det ja. Men dette kunne jo også kona i dette paret ha skrevet siden hun ikke vet at mannen har vært utro. Hi Anonymous poster hash: e78a2...88e
Plutselig_gravid Skrevet 18. november 2015 #7 Skrevet 18. november 2015 Vi kan sikkert fremstå som "perfekt par" vi også for folk vi ikke har nær relasjon til. Vi har utfordringer og problemer innimellom som alle andre, men det er privat og vi har antenner nok til å ikke blande offentligheten inn i dette. Vi kan gjerne ha en stor krangel gående, til og med krise, men treffer du oss på butikken eller kommer på besøk til oss midt i feiden, klistrer vi på et smil, skikker oss og oppfører oss høflige mot hverandre av hensyn til deg.Ikke for å holde en fasade. Er ikke det normal høflighet?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #8 Skrevet 18. november 2015 Vi kan sikkert fremstå som "perfekt par" vi også for folk vi ikke har nær relasjon til. Vi har utfordringer og problemer innimellom som alle andre, men det er privat og vi har antenner nok til å ikke blande offentligheten inn i dette. Vi kan gjerne ha en stor krangel gående, til og med krise, men treffer du oss på butikken eller kommer på besøk til oss midt i feiden, klistrer vi på et smil, skikker oss og oppfører oss høflige mot hverandre av hensyn til deg.Ikke for å holde en fasade. Er ikke det normal høflighet? Jeg for min del (kommenterte lenger opp) mener de som er såå opptatt av å fremstå så perfekte og lykkelige, men som du skjønner ikke er det. Jeg har en svoger som kan stå og lyve oss rett opp i ansiktet, og likevel står kona ved siden av og smiler og hvis vi reagerer på løgnene til mannen hennes, sier hun "åå, men XX mener da ingenting med det!" Smil smil og klistre på en fasade. Ser for meg at hun klikker på mannen sin med en gang de kommer i bilen, fordi han kom med nok en løgn. Men ååå, så perfekte de er. Trener, velkledde, veloppdragne barn, fint hus.. Hva hjelper det, når alle rister på hodet over alle løgnene til mannen? For meg fremstår han som en lystløgner. Men i følte kona er han "perfekt". Tror hun innerst inne vet bedre. Anonymous poster hash: e7308...c59
Luksusdyret Skrevet 18. november 2015 #9 Skrevet 18. november 2015 Vi framstår nok slik. Trener, pene, skjønne barn. Begge har gode jobber, reiser på turer og er med venner. Behandler hverandre med respekt. Og vi er faktisk lykkelige. Er som ny forelsket selv etter 15 år sammen. Noen er faktisk så lykkelige sammen. Anonymous poster hash: e20e7...a70 Noen er selvsagt det ja. Men dette kunne jo også kona i dette paret ha skrevet siden hun ikke vet at mannen har vært utro. Hi Anonymous poster hash: e78a2...88e Har du bevis på utroskapen da? Hvis ikke, er det like sannsynlig at din såkalte venninne er misunnelig på det dette paret har, og svartmaler mannen. Finnes flust av utro menn, men det finnes også flust av gale kjerringer som lyver og er misunnelige. Hvofr lenge har din venninne vært singel, og er det frivillig eller ufrivillig?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #10 Skrevet 18. november 2015 Vi hadde også et slikt par i nær familie. Ressurssterke, pene, hyggelige, barn, hus, hytte og alt man kan ønske seg. Hele vennegjengen var på sydenferie i to uker, og ene venninnen kjeftet litt på mannen sin for at han ikke var så oppmerksom og romantisk som x. Mannen var litt enig, for han la også merke til hvor harmoniske dette paret var sammen. En uke etter hjemkomst sprakk bomben. X fortalte fruen at han hadde sagt opp jobben og kom til å flytte til en annen by hvor han hadde hatt en elskerinne i flere år! Han ville bare gi konen sin denne siste ferien sammen med vennegjengen. Det var faktisk en stor skandale da dette var mennesker som var svært synlige i det offentlige rom og ikke minst rystet det hele storfamilien i grunnvollene. Moren til x fikk sammenbrudd, kona var selvsagt i sjokk og ungene nektet å snakke med faren på mange år. Selvsagt vet jeg at det finnes par som er genuint lykkelige sammen, men historier som dette viser at vi skal være forsiktige med å misunne andres liv. Sørg for å leve godt selv, og ikke bry seg om hva andre har. Anonymous poster hash: 26e43...422
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #11 Skrevet 18. november 2015 Vi kan sikkert fremstå som "perfekt par" vi også for folk vi ikke har nær relasjon til. Vi har utfordringer og problemer innimellom som alle andre, men det er privat og vi har antenner nok til å ikke blande offentligheten inn i dette. Vi kan gjerne ha en stor krangel gående, til og med krise, men treffer du oss på butikken eller kommer på besøk til oss midt i feiden, klistrer vi på et smil, skikker oss og oppfører oss høflige mot hverandre av hensyn til deg.Ikke for å holde en fasade. Er ikke det normal høflighet? Vi også. Man "pusher" ikke private problem på kjente eller ukjente. VI kan ha skikkelig nedturer, i fjor på denne tida fryktet jeg skilsmisse pga av stadig repeterende diskusjon vi har som den gang eskalerte..... Men ingen vet om den! Vi løser våre problemer selv, og den dag vi ikke klarer det,- så blir det nok slutt. I alle fall om dette temaet blir så svært igjen og vi ikke finner ut av det. Man støtter opp om partner og familielivet utad,- men vi prøver heller ikke smøre på. Som du sier, normal høflighet? Vi trener dessuten ikke for og holde en fasade, men for og holde oss friske, sterke og i form,- vi er heller ikke engasjert i frivillig styre og stell i forbindelse med barna,- fordi vi ønsker det for fasaden, det er for barna og for at de skal ha de tilbud de har,- vi gjør det. Og skal love deg møter og dugnader i forbindelse med dette gjør at man ikke ser perfekt ut til all tid! FØLER seg i alle fall ikke perfekt når dagene blir litt for lange i forhold til hvor mange timer døgnet har... Men igjen, man har valgt og satse på barn og familie og da jobber man for og holde denne sammen og gjøre hverdagen for mann/kone og barn så knirkefri og fin som mulig. UTEN at det for fasaden sin del, det er vel heller den interne familiestabiliteten man gjør det for??? Anonymous poster hash: 17882...3e6
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #12 Skrevet 18. november 2015 Jeg er svært lykkelig. Har en aldeles nydelig samboer som jeg venter barn med. Vi har det fantastisk sammen og får ofte høre hvor godt vi pasder sammen og hvor heldige vi er som fant hverandre. Vi liker å trene begge to, i litt ulike former. Vi er sosiale og glade i dyr. Og selvsagt har vi diskusjoner og utfordringer i blant (det være seg sykdom eller annet), men vi kommer oss igjennom det fordi vi har stor respekt for hverandre. Det betyr IKKE at en av oss er utro. Noen har det faktisk veldig bra sammen. Og jeg kommer aldri til å ta det for gitt - men det er jo også hele hemmeligheten. Anonymous poster hash: e73ff...07b
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #13 Skrevet 18. november 2015 Selvom det er vondt for enkelte å høre finnes det faktisk par som er pene og høyt utdannede, med flotte barn, fint hus og masse kjærlighet mellom seg og rundt seg. Noen har alt, til og med takknemlighet for og bevissthet rundt det de har. Anonymous poster hash: 895a2...fd0
Plutselig_gravid Skrevet 18. november 2015 #14 Skrevet 18. november 2015 Vi kan sikkert fremstå som "perfekt par" vi også for folk vi ikke har nær relasjon til. Vi har utfordringer og problemer innimellom som alle andre, men det er privat og vi har antenner nok til å ikke blande offentligheten inn i dette. Vi kan gjerne ha en stor krangel gående, til og med krise, men treffer du oss på butikken eller kommer på besøk til oss midt i feiden, klistrer vi på et smil, skikker oss og oppfører oss høflige mot hverandre av hensyn til deg.Ikke for å holde en fasade. Er ikke det normal høflighet? Jeg for min del (kommenterte lenger opp) mener de som er såå opptatt av å fremstå så perfekte og lykkelige, men som du skjønner ikke er det. Jeg har en svoger som kan stå og lyve oss rett opp i ansiktet, og likevel står kona ved siden av og smiler og hvis vi reagerer på løgnene til mannen hennes, sier hun "åå, men XX mener da ingenting med det!" Smil smil og klistre på en fasade. Ser for meg at hun klikker på mannen sin med en gang de kommer i bilen, fordi han kom med nok en løgn. Men ååå, så perfekte de er. Trener, velkledde, veloppdragne barn, fint hus.. Hva hjelper det, når alle rister på hodet over alle løgnene til mannen? For meg fremstår han som en lystløgner. Men i følte kona er han "perfekt". Tror hun innerst inne vet bedre. Anonymous poster hash: e7308...c59 Joda, det blir jo litt annerledes når det er snakk om selvskryt, trynefaktor, benektelse og løgn. Jeg kjenner til typen.Men da fremstår de jo heller ikke som perfekte utad, men som en vits. Slike gjennomskuer man ganske fort.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #15 Skrevet 18. november 2015 Vi framstår nok slik. Trener, pene, skjønne barn. Begge har gode jobber, reiser på turer og er med venner. Behandler hverandre med respekt. Og vi er faktisk lykkelige. Er som ny forelsket selv etter 15 år sammen. Noen er faktisk så lykkelige sammen. Anonymous poster hash: e20e7...a70 Noen er selvsagt det ja. Men dette kunne jo også kona i dette paret ha skrevet siden hun ikke vet at mannen har vært utro. Hi Anonymous poster hash: e78a2...88e Har du bevis på utroskapen da? Hvis ikke, er det like sannsynlig at din såkalte venninne er misunnelig på det dette paret har, og svartmaler mannen. Finnes flust av utro menn, men det finnes også flust av gale kjerringer som lyver og er misunnelige. Hvofr lenge har din venninne vært singel, og er det frivillig eller ufrivillig? Hun er gift selv.. Hun viste meg meldinger han har sendt henne. Hi Anonymous poster hash: e78a2...88e
Luksusdyret Skrevet 18. november 2015 #16 Skrevet 18. november 2015 Vi framstår nok slik. Trener, pene, skjønne barn. Begge har gode jobber, reiser på turer og er med venner. Behandler hverandre med respekt. Og vi er faktisk lykkelige. Er som ny forelsket selv etter 15 år sammen. Noen er faktisk så lykkelige sammen. Anonymous poster hash: e20e7...a70 Noen er selvsagt det ja. Men dette kunne jo også kona i dette paret ha skrevet siden hun ikke vet at mannen har vært utro. Hi Anonymous poster hash: e78a2...88e Har du bevis på utroskapen da? Hvis ikke, er det like sannsynlig at din såkalte venninne er misunnelig på det dette paret har, og svartmaler mannen. Finnes flust av utro menn, men det finnes også flust av gale kjerringer som lyver og er misunnelige. Hvofr lenge har din venninne vært singel, og er det frivillig eller ufrivillig? Hun er gift selv.. Hun viste meg meldinger han har sendt henne. Hi Anonymous poster hash: e78a2...88e Ok. Da er det jo bare fasade. Og drittsekker begge to, hvorfor er du venn med slike folk? Som bedrar egen mann med en mann som også har familie? Med BARN?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #17 Skrevet 18. november 2015 Vi framstår nok slik. Trener, pene, skjønne barn. Begge har gode jobber, reiser på turer og er med venner. Behandler hverandre med respekt. Og vi er faktisk lykkelige. Er som ny forelsket selv etter 15 år sammen. Noen er faktisk så lykkelige sammen. Anonymous poster hash: e20e7...a70 Noen er selvsagt det ja. Men dette kunne jo også kona i dette paret ha skrevet siden hun ikke vet at mannen har vært utro. Hi Anonymous poster hash: e78a2...88e Har du bevis på utroskapen da? Hvis ikke, er det like sannsynlig at din såkalte venninne er misunnelig på det dette paret har, og svartmaler mannen. Finnes flust av utro menn, men det finnes også flust av gale kjerringer som lyver og er misunnelige. Hvofr lenge har din venninne vært singel, og er det frivillig eller ufrivillig? Hun er gift selv.. Hun viste meg meldinger han har sendt henne. Hi Anonymous poster hash: e78a2...88e Ok. Da er det jo bare fasade. Og drittsekker begge to, hvorfor er du venn med slike folk? Som bedrar egen mann med en mann som også har familie? Med BARN? Jeg har da ikke et moralsk ansvar for hva mine venner gjør så lenge det de gjør ikke er ulovlig. Hi Anonymous poster hash: e78a2...88e
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #18 Skrevet 18. november 2015 De er pene, veltrente, har gode jobber, 2 vakre barn, engasjerte i samfunnet, virker alltid lykkelige, reiser på turer sammen, snakker alltid pent til hverandre og om hverandre. De lyser rett og slett av lykke. Så fortalte jeg til ei venninne en gang at jeg misunte dette paret som har alt. Hvorpå hun fnyste og sa at man vet ikke alt. Senere fortalte hun meg at hun lå med denne mannen for et år siden. På hans initiativ. Han hadde også tatt kontakt senere, men hun avviste. Hva jeg vil med dette innlegget? Først og fremst få det ut siden jeg ikke kan fortelle det til noen i real life. Dernest fortelle dere at ting ikke alltid er slik det ser ut og at det sjelden er grunn til å misunne andre Anonymous poster hash: ed65f...55f Du vet utroskap sjelden skyldes at mannen synes det er noe galt med forholdet han er i? De er sikkert lykkelige sammen. Anonymous poster hash: 673b5...7b6
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #19 Skrevet 18. november 2015 De er pene, veltrente, har gode jobber, 2 vakre barn, engasjerte i samfunnet, virker alltid lykkelige, reiser på turer sammen, snakker alltid pent til hverandre og om hverandre. De lyser rett og slett av lykke. Så fortalte jeg til ei venninne en gang at jeg misunte dette paret som har alt. Hvorpå hun fnyste og sa at man vet ikke alt. Senere fortalte hun meg at hun lå med denne mannen for et år siden. På hans initiativ. Han hadde også tatt kontakt senere, men hun avviste. Hva jeg vil med dette innlegget? Først og fremst få det ut siden jeg ikke kan fortelle det til noen i real life. Dernest fortelle dere at ting ikke alltid er slik det ser ut og at det sjelden er grunn til å misunne andre Anonymous poster hash: ed65f...55f Du vet utroskap sjelden skyldes at mannen synes det er noe galt med forholdet han er i? De er sikkert lykkelige sammen. Anonymous poster hash: 673b5...7b6 De er nok lykkelige ja, men spørs jo hvor lykkelig hun hadde vært om hun hadde visst at mannen var utro. Hi Anonymous poster hash: e78a2...88e
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #20 Skrevet 18. november 2015 Vi framstår nok slik. Trener, pene, skjønne barn. Begge har gode jobber, reiser på turer og er med venner. Behandler hverandre med respekt. Og vi er faktisk lykkelige. Er som ny forelsket selv etter 15 år sammen. Noen er faktisk så lykkelige sammen. Anonymous poster hash: e20e7...a70 Folk tenker nok at dere har en mørk hemmelighet, og at lykken bare er glasur. Anonymous poster hash: 106ce...44c
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #21 Skrevet 18. november 2015 Åh 💕 Hadde jeg ikke vært så fordømt tykk og hadde vi ikke hatt tre barn hadde vi vært det perfekte paret. Så deilig 😘 Anonymous poster hash: 40d69...e20
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #22 Skrevet 18. november 2015 Åh 💕 Hadde jeg ikke vært så fordømt tykk og hadde vi ikke hatt tre barn hadde vi vært det perfekte paret. Så deilig 😘 Anonymous poster hash: 40d69...e20 Tenkte akkurat det samme selv. Siden veltrent er et kriterium faller vi utenfor, selv om vi har normale kropper. 😉 Hjelper ikke med to barn, høy utdanning og familielykke da nei. Anonymous poster hash: 647fc...17d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå