Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #1 Skrevet 18. november 2015 Dere med gutter, hva er populært av det i prisklassen ca 300? Anonymous poster hash: 6ca02...ed0
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #2 Skrevet 18. november 2015 Ninjago, minions, nerf, minecraft, fotballutstyr, brettspill, gavekort (Google Play eller AppStore), lego (ninjago eller minecraft) osv. Alt dette finner du innenfor 300 kr. Men alder spiller jo en rolle. Gutten min er 8 og er interessert i det meste ovenfor. Anonymous poster hash: 65227...2b9
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #3 Skrevet 18. november 2015 Skjønte ikke spørsmålet, men det finnes lego ninjago som er populært hos guttungen her (7 år). Anonymous poster hash: aed97...e91
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #4 Skrevet 18. november 2015 HI spør vel om hva som er mest populært blandt gutta av Lego Ninjago til rundt 300 kr, skjønner ikke hvorfor det var vanskelig å skjønne? Jeg har ikke noen konkrete pakker, men sønnen min som akkurat er blitt fem år er veldig glad i det meste av Lego Ninjago, og det finnes en drøss av pakker fra 99 kr og oppover. Anonymous poster hash: e7753...6f7
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #5 Skrevet 18. november 2015 Ja, stort utvalg rundt 300. Bare gå for en av de. Klær med Ninjago er også kult. Anonymous poster hash: 44ee3...d03
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #6 Skrevet 18. november 2015 HI spør vel om hva som er mest populært blandt gutta av Lego Ninjago til rundt 300 kr, skjønner ikke hvorfor det var vanskelig å skjønne? Jeg har ikke noen konkrete pakker, men sønnen min som akkurat er blitt fem år er veldig glad i det meste av Lego Ninjago, og det finnes en drøss av pakker fra 99 kr og oppover. Anonymous poster hash: e7753...6f7 Stod ikke noe om lego i hovedinnlegget. Så ikke så rart det var vanskelig å skjønne 😉 Anonymous poster hash: aed97...e91
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #7 Skrevet 18. november 2015 HI spør vel om hva som er mest populært blandt gutta av Lego Ninjago til rundt 300 kr, skjønner ikke hvorfor det var vanskelig å skjønne? Jeg har ikke noen konkrete pakker, men sønnen min som akkurat er blitt fem år er veldig glad i det meste av Lego Ninjago, og det finnes en drøss av pakker fra 99 kr og oppover. Anonymous poster hash: e7753...6f7 Stod ikke noe om lego i hovedinnlegget. Så ikke så rart det var vanskelig å skjønne Anonymous poster hash: aed97...e91 Finnes det Ninjago som IKKE er lego da? Anonymous poster hash: d1273...0d0
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #8 Skrevet 18. november 2015 HI spør vel om hva som er mest populært blandt gutta av Lego Ninjago til rundt 300 kr, skjønner ikke hvorfor det var vanskelig å skjønne? Jeg har ikke noen konkrete pakker, men sønnen min som akkurat er blitt fem år er veldig glad i det meste av Lego Ninjago, og det finnes en drøss av pakker fra 99 kr og oppover. Anonymous poster hash: e7753...6f7 Stod ikke noe om lego i hovedinnlegget.Så ikke så rart det var vanskelig å skjønne Anonymous poster hash: aed97...e91 Finnes det Ninjago som IKKE er lego da? Anonymous poster hash: d1273...0d0 Ja 🙄 Anonymous poster hash: aed97...e91
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #9 Skrevet 18. november 2015 HI, litt enklere hvis du skriver alder på gutten. Min 7-åring liker godt legofigur med lommelykt ut av foten (sånn til å henge på nøkkelknippet) http://www.br.no/vaare-kategorier/samlekort-klistremerker-og-smaating/noekkelring/lego-ninjago-noekkelring-med-lys-blaa?id=634980&vid=063806b og klokke http://www.br.no/vaare-kategorier/klaer-til-barn-stell-og-tilbehoer/armbaandsur-til-barn/lego-watch-ninjago-kendo-cole?id=907144&vid=612839 Ellers alt mulig av lego. Anonymous poster hash: aed97...e91
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #10 Skrevet 18. november 2015 Det var Lego ninjago jeg mente han er 5 år HI Anonymous poster hash: 6ca02...ed0
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #11 Skrevet 18. november 2015 http://www.toysrus.no/serier/lego-ninjago/lego-ninjago-70746-condraienes-heliangrep?id=903775&vid=155940#.VkzXgnbhCUk 50 kr mer men denne er noe min sønn hadde likt mest av de som var der Anonymous poster hash: 5c8fa...c6d
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #12 Skrevet 18. november 2015 HI spør vel om hva som er mest populært blandt gutta av Lego Ninjago til rundt 300 kr, skjønner ikke hvorfor det var vanskelig å skjønne? Jeg har ikke noen konkrete pakker, men sønnen min som akkurat er blitt fem år er veldig glad i det meste av Lego Ninjago, og det finnes en drøss av pakker fra 99 kr og oppover. Anonymous poster hash: e7753...6f7 Stod ikke noe om lego i hovedinnlegget.Så ikke så rart det var vanskelig å skjønne Anonymous poster hash: aed97...e91 Finnes det Ninjago som IKKE er lego da? Anonymous poster hash: d1273...0d0 Ja Anonymous poster hash: aed97...e91 Da kan du vel vise det da, i stedet for å drive å himle med øynene til meg. Jeg har googlet selv, og det eneste som kommer opp er Lego Ninjaog, og LEGO Ninjago-produkter. Så vis meg da, hvilke andre produkter som finnes med Ninjago, som ikke har med Lego-konsernet å gjøre. Anonymous poster hash: d1273...0d0
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #13 Skrevet 18. november 2015 HI spør vel om hva som er mest populært blandt gutta av Lego Ninjago til rundt 300 kr, skjønner ikke hvorfor det var vanskelig å skjønne? Jeg har ikke noen konkrete pakker, men sønnen min som akkurat er blitt fem år er veldig glad i det meste av Lego Ninjago, og det finnes en drøss av pakker fra 99 kr og oppover. Anonymous poster hash: e7753...6f7 Stod ikke noe om lego i hovedinnlegget.Så ikke så rart det var vanskelig å skjønne Anonymous poster hash: aed97...e91 Finnes det Ninjago som IKKE er lego da? Anonymous poster hash: d1273...0d0 Ja Anonymous poster hash: aed97...e91 Da kan du vel vise det da, i stedet for å drive å himle med øynene til meg. Jeg har googlet selv, og det eneste som kommer opp er Lego Ninjaog, og LEGO Ninjago-produkter. Så vis meg da, hvilke andre produkter som finnes med Ninjago, som ikke har med Lego-konsernet å gjøre. Anonymous poster hash: d1273...0d0 Jeg linket to produkter over her. Lommelykt og klokke. Det finnes også andre effekter, som klær. Anonymous poster hash: aed97...e91
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #14 Skrevet 18. november 2015 HI spør vel om hva som er mest populært blandt gutta av Lego Ninjago til rundt 300 kr, skjønner ikke hvorfor det var vanskelig å skjønne? Jeg har ikke noen konkrete pakker, men sønnen min som akkurat er blitt fem år er veldig glad i det meste av Lego Ninjago, og det finnes en drøss av pakker fra 99 kr og oppover. Anonymous poster hash: e7753...6f7 Stod ikke noe om lego i hovedinnlegget.Så ikke så rart det var vanskelig å skjønne Anonymous poster hash: aed97...e91 Finnes det Ninjago som IKKE er lego da? Anonymous poster hash: d1273...0d0 Ja Anonymous poster hash: aed97...e91 Da kan du vel vise det da, i stedet for å drive å himle med øynene til meg. Jeg har googlet selv, og det eneste som kommer opp er Lego Ninjaog, og LEGO Ninjago-produkter. Så vis meg da, hvilke andre produkter som finnes med Ninjago, som ikke har med Lego-konsernet å gjøre. Anonymous poster hash: d1273...0d0 Jeg linket to produkter over her. Lommelykt og klokke. Det finnes også andre effekter, som klær. Anonymous poster hash: aed97...e91 Det er forskjell på lego og lego-produkter da. Hvis noen ønsker seg LEGO blir de ikke glad for en lego-klokke. Ønsker de seg derimot alt mulig Ninjago kan klokke også være suksess. Anonymous poster hash: aed97...e91
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #15 Skrevet 18. november 2015 HI spør vel om hva som er mest populært blandt gutta av Lego Ninjago til rundt 300 kr, skjønner ikke hvorfor det var vanskelig å skjønne? Jeg har ikke noen konkrete pakker, men sønnen min som akkurat er blitt fem år er veldig glad i det meste av Lego Ninjago, og det finnes en drøss av pakker fra 99 kr og oppover. Anonymous poster hash: e7753...6f7 Stod ikke noe om lego i hovedinnlegget.Så ikke så rart det var vanskelig å skjønne Anonymous poster hash: aed97...e91 Finnes det Ninjago som IKKE er lego da? Anonymous poster hash: d1273...0d0 Ja Anonymous poster hash: aed97...e91 Da kan du vel vise det da, i stedet for å drive å himle med øynene til meg. Jeg har googlet selv, og det eneste som kommer opp er Lego Ninjaog, og LEGO Ninjago-produkter. Så vis meg da, hvilke andre produkter som finnes med Ninjago, som ikke har med Lego-konsernet å gjøre. Anonymous poster hash: d1273...0d0 Jeg linket to produkter over her. Lommelykt og klokke. Det finnes også andre effekter, som klær. Anonymous poster hash: aed97...e91 Men det er fremdeles LEGO Ninjago klokke og LEGO Ninjago lykt... Ninjago er en serie produkter produsert av Lego. Alle produkter er Lego-produkter, selv om ikke alle er Lego-byggesett. Med andre ord: det finnes ikke noe annet enn Lego Ninjago. Anonymous poster hash: d1273...0d0
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #16 Skrevet 18. november 2015 HI spør vel om hva som er mest populært blandt gutta av Lego Ninjago til rundt 300 kr, skjønner ikke hvorfor det var vanskelig å skjønne? Jeg har ikke noen konkrete pakker, men sønnen min som akkurat er blitt fem år er veldig glad i det meste av Lego Ninjago, og det finnes en drøss av pakker fra 99 kr og oppover. Anonymous poster hash: e7753...6f7 Stod ikke noe om lego i hovedinnlegget.Så ikke så rart det var vanskelig å skjønne Anonymous poster hash: aed97...e91 Finnes det Ninjago som IKKE er lego da? Anonymous poster hash: d1273...0d0 Ja Anonymous poster hash: aed97...e91 Da kan du vel vise det da, i stedet for å drive å himle med øynene til meg. Jeg har googlet selv, og det eneste som kommer opp er Lego Ninjaog, og LEGO Ninjago-produkter. Så vis meg da, hvilke andre produkter som finnes med Ninjago, som ikke har med Lego-konsernet å gjøre. Anonymous poster hash: d1273...0d0 Jeg linket to produkter over her. Lommelykt og klokke. Det finnes også andre effekter, som klær. Anonymous poster hash: aed97...e91 Men det er fremdeles LEGO Ninjago klokke og LEGO Ninjago lykt... Ninjago er en serie produkter produsert av Lego. Alle produkter er Lego-produkter, selv om ikke alle er Lego-byggesett. Med andre ord: det finnes ikke noe annet enn Lego Ninjago. Anonymous poster hash: d1273...0d0 Uenig. Som jeg skrev: det er forskjell på lego og lego-produkter da. Hvis noen ønsker seg LEGO blir de ikke glad for en lego-klokke. Ønsker de seg derimot alt mulig Ninjago kan klokke også være suksess. Anonymous poster hash: aed97...e91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå