Gå til innhold

dere som samsover og nattammer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste at fordelen med å samsove er at babyen lett finner puppen selv om natta, og mor kan sove natta gjennom. Evt bare hjelpe baby å finne puppen for så å sove gjennom ammingen.

Ehhh... Noen spørsmål...

Sover dere i bar overkropp? Her er det oversvømmelse av morsmelk om jeg glemmer ammeinnlegg!!

Ammer dere med samme pupp natta gjennom? Jeg veksler mellom, og kunne aldri sovna halvveis hengende over baby når jeg ammer med øverste pupp (ligger på siden).

Raper dere baby om natta?

Anonymous poster hash: 2b6df...bfa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri sovnet under amming. Han sover i egen seng påkoblet vår. Løfter han bare ved siden av meg eller over meg. Ammer alltid fra nederste pupp.

Raper han frem til kl 5..da tør jeg ikke i tilfelle han våkner ;)

Skrevet

Jeg sover i BH med ammeinnlegg og bytter side i løpet av natta. Jeg husker ingenting av dette når jeg våkner, så åpner tydeligvis opp BH i løpet av natta og løfter han opp i senga mi. Han sovner alltid i egen seng på kvelden. Jeg løfter han ikke opp for rap på natta.

Anonymous poster hash: 3cefc...268

Skrevet

Jeg sover i bh med ammeinnlegg, tar ut puppen når han skal ha mat, også sovner jeg. Det lekker ikke om jeg ikke får pakket den inn igjen når den er tom etter amming. Dessuten ligger jeg på en håndkle. ;)

Men problemet med å få ammet på begge sider skjønner jeg. Her har han en favorittpupp og nekter å ta den andre om natten i det hele tatt, så det trenger ikke jeg å tenke på.

Anonymous poster hash: 46660...5d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...