Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #1 Skrevet 18. november 2015 Leste et sted at ved samsoving får barnet mors kroppsvarme. Her ligger jeg og baby i dobbeltseng. Hun i babyrede med egen dyne. Jeg 5-10 cm unna. Samsover vi? Anonymous poster hash: e9ad4...e19
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #2 Skrevet 18. november 2015 Leste et sted at ved samsoving får barnet mors kroppsvarme. Her ligger jeg og baby i dobbeltseng. Hun i babyrede med egen dyne. Jeg 5-10 cm unna. Samsover vi? Anonymous poster hash: e9ad4...e19 Flere måter å samsove på. Men ja du gjør det! Her har jeg mini under min dyne. Det er vel ikke akkurat helt etter boka;) Anonymous poster hash: 3f25b...9bd
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #3 Skrevet 18. november 2015 Å du har behov for å finne en definisjon slik at ditt og babyens sovemøster faller innenfor det du gjerne vil kalle samsoving? Hvis det du gjør fungerer for deg, så spiller det vel ingen rolle og det defineres som samsoving eller ikke?? Anonymous poster hash: 897ca...af3
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #4 Skrevet 18. november 2015 Leste et sted at ved samsoving får barnet mors kroppsvarme. Her ligger jeg og baby i dobbeltseng. Hun i babyrede med egen dyne. Jeg 5-10 cm unna. Samsover vi? Anonymous poster hash: e9ad4...e19 Flere måter å samsove på. Men ja du gjør det! Her har jeg mini under min dyne. Det er vel ikke akkurat helt etter boka;) Anonymous poster hash: 3f25b...9bd Nei det er vel så langt fra noka som du kan komme. Røyker du i senga også?? Hehe, neida, jeg bare tuller Jeg tør ikke fodi jeg er redd for å rulle over baby mens jeg sover :-O derfor babyrede Har du babyen helt inntil kroppen din, eller ligger han/hun bare ved siden av deg under dyna? Skulle gjerne hatt baby litt nærmere, så hadde jeg vært sikker på at hun ikke fryser. Er 17 grader på rommet og hun er litt kald på hendene om morgenen. Fin temp ifølge helsesøster, men får nesten lyst til å ha på tynne votter Anonymous poster hash: e9ad4...e19
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #5 Skrevet 18. november 2015 Å du har behov for å finne en definisjon slik at ditt og babyens sovemøster faller innenfor det du gjerne vil kalle samsoving? Hvis det du gjør fungerer for deg, så spiller det vel ingen rolle og det defineres som samsoving eller ikke?? Anonymous poster hash: 897ca...af3 Du svarte ikke på spørsmålet mitt... Anonymous poster hash: e9ad4...e19
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #6 Skrevet 18. november 2015 Å du har behov for å finne en definisjon slik at ditt og babyens sovemøster faller innenfor det du gjerne vil kalle samsoving? Hvis det du gjør fungerer for deg, så spiller det vel ingen rolle og det defineres som samsoving eller ikke?? Anonymous poster hash: 897ca...af3 Du svarte ikke på spørsmålet mitt... Anonymous poster hash: e9ad4...e19 Jo hun gjorde faktisk det. Anonymous poster hash: e981b...aa4
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #7 Skrevet 18. november 2015 Å du har behov for å finne en definisjon slik at ditt og babyens sovemøster faller innenfor det du gjerne vil kalle samsoving? Hvis det du gjør fungerer for deg, så spiller det vel ingen rolle og det defineres som samsoving eller ikke?? Anonymous poster hash: 897ca...af3 Du svarte ikke på spørsmålet mitt... Anonymous poster hash: e9ad4...e19 Jo hun gjorde faktisk det. Anonymous poster hash: e981b...aa4 Nei Anonymous poster hash: e9ad4...e19
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #8 Skrevet 18. november 2015 Å du har behov for å finne en definisjon slik at ditt og babyens sovemøster faller innenfor det du gjerne vil kalle samsoving? Hvis det du gjør fungerer for deg, så spiller det vel ingen rolle og det defineres som samsoving eller ikke?? Anonymous poster hash: 897ca...af3 Du svarte ikke på spørsmålet mitt... Anonymous poster hash: e9ad4...e19 Jo hun gjorde faktisk det. Anonymous poster hash: e981b...aa4 Nei Anonymous poster hash: e9ad4...e19 Knis. Gå tilbake til dyna di du. Anonymous poster hash: e981b...aa4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå