Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #1 Skrevet 18. november 2015 Ja det har jeg.. Jeg er redd for å gå ut på store kkjøpesentere i julerushet for å handle julegaver. Vi bor et godt stykke utenfor Oslo. Sønnen min skal med barnehagen på Nationaltheatret og jeg er redd for å sende han avgårde. (Selvfølgelig skal han få dra) Jeg føler meg ikke lenger trygg i mitt eget land. Føler at vi ikke har kontroll på noe lenger. Terroren kommer bare nærmere og nærmere. Usikker og redd når det kommer til denne flyktningkrisen. Blir de sjekket godt nok? Nei... det gjør de ikke. Har ikke kapasitet. IS har sagt de skal sende terrorister med flyktningstrømmen. Hvor mange terrorister har vi fått inn i landet vårt nå? Venter bare på at det skal smelle her også. Hva med sykdommer vi vaksinerer mot som er nærmest utrydda i dette landet... Hvordan blir det nå som det kommer så mange flyktninger? Blir de vaksinert? Begynner å få angst og uroer meg veldig for fremtiden med tanke på barna mine. Er det noen andre som har det sånn? Anonymous poster hash: 753df...c14
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #2 Skrevet 18. november 2015 Nei. Anonymous poster hash: 40fdd...90e
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #3 Skrevet 18. november 2015 Ja. Anonymous poster hash: 19f1c...efa
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #4 Skrevet 18. november 2015 Er nok mange som tenker som deg i disse dager . Dessverre... For å skape frykt er jo nettopp det terroristene er ute etter... Du må tenke at det er større sjangre for å bli rammet av sykdom og andre ulykker enn å bli rammet av terror.. Vi kan ikke helgardere oss mot alt. Slutte å leve som normalt er vel ikke et alternativ? Slapp helt av:-) Anonymous poster hash: de19f...1a0
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #5 Skrevet 18. november 2015 Da begynner du å nærme det akkurat det stadiet terroristene ønsker du skal være på. Kneblet. Hvis tilfeldighetene skal ha det til at jeg blir skutt eller sprengt i fillebiter når jeg er på juleshopping, feire, museum eller annet så får det bare være. Keg skal hvertfall leve lykkelig og fritt fram til da. Og det samme gjelder barna mine. Anonymous poster hash: 9a2d8...421
sug lut Skrevet 18. november 2015 #6 Skrevet 18. november 2015 Terror betyr jo frykt, angst - det er det terrorister er ute etter.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #7 Skrevet 18. november 2015 Terror betyr jo frykt, angst - det er det terrorister er ute etter.Og?..... Du er litt tett hvis du tror at ikke alle et det Anonymous poster hash: 977f4...8e0
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 18. november 2015 #8 Skrevet 18. november 2015 Ja, jeg uroer meg. Jeg lever livet som normalt, men angsten sitter i bakhodet. Londonturen i desember utsetter vi faktisk pga frykten for terror. Hysterisk? Muligens. Men jeg velger heller å være hysterisk enn å kunne havne midt i det. Jeg er redd. Jeg er redd for hva som kommer til å skje framover, men mest av alt er jeg redd for fremtiden til barna mine.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #9 Skrevet 18. november 2015 Terror betyr jo frykt, angst - det er det terrorister er ute etter.Og?..... Du er litt tett hvis du tror at ikke alle et det Anonymous poster hash: 977f4...8e0 Det er i bunn og grunn du som framstår som tett her nå. Anonymous poster hash: 75eba...f54
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #10 Skrevet 18. november 2015 Terror betyr jo frykt, angst - det er det terrorister er ute etter.Og?..... Du er litt tett hvis du tror at ikke alle et det Anonymous poster hash: 977f4...8e0 Hva betyr den setningen? Anonymous poster hash: 8de4d...5ab
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #11 Skrevet 18. november 2015 Ja, jeg er engstelig.. Ikke så mye her vi bor (middels stor by 1,5 t) fra Oslo, men hender jo vi er ute å farter litt. Reiser til storby i Europa i morgen, gruer meg litt.... Anonymous poster hash: 11d3b...63b
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #12 Skrevet 18. november 2015 Reiser til Polen før jul, warzawa. Kjenner meg litt engstelig, spesielt pga bombetrusler mot europeiske fly. Disse menneskene er svært syke, hvem vet om det smeller ;( Anonymous poster hash: f4e99...687
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #13 Skrevet 18. november 2015 Nei, jeg er ikke redd. Jeg lar meg ikke skremme, jeg lar ikke terrorister skremme meg til nettopp det de ønsker. Anonymous poster hash: 2c91d...fab
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #14 Skrevet 18. november 2015 Jeg er klar over at det er en risiko for angrep i Norge. Likevel er går jeg ikke rundt og er redd. Anonymous poster hash: ab682...04c
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #15 Skrevet 18. november 2015 Terror betyr jo frykt, angst - det er det terrorister er ute etter.Og?..... Du er litt tett hvis du tror at ikke alle et det Anonymous poster hash: 977f4...8e0 ? Hva mente du her, egentlig? Anonymous poster hash: ada2e...f8b
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #16 Skrevet 18. november 2015 Da har terroristene oppnådd akkurat det de er ute etter. Anonymous poster hash: ada2e...f8b
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #17 Skrevet 18. november 2015 Jeg var også redd. Ikke så redd som deg, men redd. Snakket med samboeren min om det..(han har jobbet i forsvaret, og vet endelig om sånne ting) han er ikke bekymret. Ved flyktingmottakene skal alle igjennom grundige bakgrunnsjekker, de sikkerhetskontrolleres og alle bagasje blir gjennomgått til minste detalj. Jeg var veldig redd, og tenkte at Norge ikke fikk med seg det som skjer. Vi er i tredje verdenskrig, vi bare vet det ikke enda. Men etter og ha snakket med samboeren, er jeg mye roligere. UDI har kontroll. Anonymous poster hash: 10477...763
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #18 Skrevet 18. november 2015 Ja det har jeg.. Jeg er redd for å gå ut på store kkjøpesentere i julerushet for å handle julegaver. Vi bor et godt stykke utenfor Oslo. Sønnen min skal med barnehagen på Nationaltheatret og jeg er redd for å sende han avgårde. (Selvfølgelig skal han få dra) Jeg føler meg ikke lenger trygg i mitt eget land. Føler at vi ikke har kontroll på noe lenger. Terroren kommer bare nærmere og nærmere. Usikker og redd når det kommer til denne flyktningkrisen. Blir de sjekket godt nok? Nei... det gjør de ikke. Har ikke kapasitet. IS har sagt de skal sende terrorister med flyktningstrømmen. Hvor mange terrorister har vi fått inn i landet vårt nå? Venter bare på at det skal smelle her også. Hva med sykdommer vi vaksinerer mot som er nærmest utrydda i dette landet... Hvordan blir det nå som det kommer så mange flyktninger? Blir de vaksinert? Begynner å få angst og uroer meg veldig for fremtiden med tanke på barna mine. Er det noen andre som har det sånn? Anonymous poster hash: 753df...c14 Til sykdomsbiten, på mottakene går flyktningene igjennom en helsesjekk som en del av prosessen når de kommer til Norge. Anonymous poster hash: 10477...763
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #19 Skrevet 18. november 2015 Når vi opner grensene og har 0 kontroll ja da blir det slik. Anonymous poster hash: c90a4...1cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå