Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #1 Skrevet 18. november 2015 Siden før sommeren har jeg slitt med svimmelhet og kvalme. Det startet med at jeg svimle rundt lunsj hver dag før sommeren. I ferien var det helt greit. Det kom noe tilbake etter sommerferien. Er ikke så svimmel lengre, men de siste mnd har jeg vært så kvalm om morgenen. Jeg er på nippet til å kaste opp stadig. Varer ca 0.5 til 1 time og roer seg litt hvis jeg spiser f eks gulrot eller eple. Kaffe gjør det verre. Om jeg vare var gravid, så ville jo det vært forklingen. Men det er jeg ikke. Så hva i alm verden skjer med kroppen. Usikker om jeg skal gå til legen ned det. Anonymous poster hash: e3470...3f9
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #2 Skrevet 18. november 2015 Jernmangel? Lavt blodtrykk? Ustabilt blodsukker? Jeg blir kvalm og svimmel når jeg får for lavt blodsukker. Ville tatt en tur til legen Anonymous poster hash: c6bea...7a8
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #3 Skrevet 18. november 2015 Hvis du har problemer med balanseorganet vil det gi svimmelhet og kvalme. Burde få sjekket deg hos en øre nese hals lege, eller ta kontakt med klinikker som jobber med svimmelhetsplager. Anonymous poster hash: 6ad21...132
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #5 Skrevet 18. november 2015 Først; er du HELT sikker på at du ikke er gravid? Har du testet deg? Hvis ja, kan det da være vitamin/mineralmangel? Krystallsyke? Allergi? Gå til lege, vær så snill! Anonymous poster hash: a8e11...50e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå