Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #1 Skrevet 18. november 2015 ...noe som er en sensasjon i seg selv, at jeg har tatt mot til meg. Men kan jeg ha med mannen min på første samtale? Trenger skikkelig moralsk støtte for å klare og gjennomføre dette. Eller er det bare teit? Er en slags inntakssamtale første gangen. Anonymous poster hash: ce471...4a2
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #2 Skrevet 18. november 2015 Det kan du fint ringe og spørre om. Ikke teit, vil tro mange forstår ønsket. Og hvis han ikke får bli med helt inn, så får han følge deg også vente rett utenfor, det går nok fint! Flott at du har tatt mot til deg. Av egen erfaring er psykologen veldig flink til å opprette tillit raskt, jeg har vært kjempenervøs på forhånd, men egentlig uten grunn. Har fått veldig god hjelp av utrolig ålreite personer i helsevesenet. Lykke til! Anonymous poster hash: d4657...ff9
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #3 Skrevet 18. november 2015 Det går nok fint! Psykologer er ofte forståelsesfulle, så tror det ikke er noe problem om du har med mannen din første gang. Hvis psykologen lager noe nummer utav det er han/hun ingen psykolog du ønsker å gå til mer 😉 Anonymous poster hash: df76b...c6b
Iiiiik Skrevet 18. november 2015 #4 Skrevet 18. november 2015 Klart han kan! Det er du som trenger hjelp, da må det jo være du som definerer hvordan det er enklest for deg å komme i en posisjon hvor du kan ta imot den hjelpen.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #5 Skrevet 18. november 2015 Jeg hadde med mannen min en gang. Det hjalp veldig, for min egen del og for hans del. Siden han ikke klarte og forstå hva en depresjon gikk ut på. Psykologen klarte og forklare mye bedre enn meg. Anonymous poster hash: d64ec...4cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå