Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #1 Skrevet 18. november 2015 Min baby på 3 uker har fra første stund sovet hele døgnet (minus amming hver 4. time på dagtid). Legger på seg nok altså. Bekymringen ligger i det å få trene nakken, få stimuli, forholdet mellom mor og baby. Babyen sover kun alene, sover ikke oppå meg. Vil det ha negatibe konsekvenser at han sover så mye (ligger så mye stille, ligger alene uten stimuli)? Han var våken en time tilsammen i går, sover ofte gjennom amming. Men en time våken utenom amming. Han sover fra 18.00 - 07.00 ofte uten mat. Da er det virkelig natta for han. Hva tenker dere? Hilsen uthvilt men litt bekymret mor. Anonymous poster hash: e21cd...660
Krumelur Skrevet 18. november 2015 #2 Skrevet 18. november 2015 Hvis hun er 3 uker er det nok rett før hun begynner å være mer våken. Ikke bekymre deg. Min var også sånn, og fra 3-4 uker fikk han magesmerter og sov svært lite på dagen...
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #3 Skrevet 18. november 2015 Sånn var mi første.Hadde strøkent hus, fersk bakst og gjennomført middag hver dag. Til hun fylte 3 mnd. Da sov hun ikke på 7 mnd. Ingen problemer med tilknytning og motorisk utvikling. Tingene endree seg fort, men vile tatt en tlf til helsesøster om du er bekymret! Anonymous poster hash: 3acdf...b18
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #4 Skrevet 18. november 2015 Så bra Nei orker ikke kontskte helsesøster når det er så enkelt å spørre her rett fra sofaen googler det meste i dag Anonymous poster hash: e21cd...660
Plutselig_gravid Skrevet 18. november 2015 #5 Skrevet 18. november 2015 Jeg har to barn som sov opp mot 21-22 timer i døgnet og uten nattmat. Første mnd opp mot 23 timer. Kun våken for pupp hver fjerde time på dagtid. Sov kun i seng og vogn. Jeg var også bekymret for det samme som deg. Men de var tidlig ute. Sterk i nakke. Rullet begge veier ved 2 mnd osv. Helsesøster mente det var tydelig at vi var flinke til å " trene" dem. 😉😂Veldig tidlig ute med språk og språkforståelse. Hun som omtrent sov 6 mnd i strekk pratet i setninger før hun var 1 år. Fulgte kommandoer/beskjeder ved 8 mnd- 10 mnd. Ligget flere år foran jevnaldrende hele tiden. Skulle nesten tro hun bare latesov alle månedene Ved 1 års alder sov de fremdeles 18 timer i døgnet. Da måtte de vekkes både morgen og etter dupper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå