Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #1 Skrevet 18. november 2015 Selger dere mat som går ut på dato (evt best før) dagen etter, til halv pris eller lar dere det stå til vanlig pris og kaster når det er utgått? Lokalbutikken pleier å merke med 50% på slike varer. Men virker som de har slutta med det. Er det teit av meg å spørre om å kjøpe det som går ut i morgen til halv pris? Eller krever de full pris om jeg kommer med det i kassa? Dere tjener vel mer på halv pris enn å kaste? Føler meg litt teit hvis jeg spør, men jeg kan få mye billig mat i fryseren og de kan slippe å kaste Anonymous poster hash: af5cb...439
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #2 Skrevet 18. november 2015 Kommer veldig an på butikken det er snakk om:) Kiwi selger ikke varer til halv pris, siden de har en regel om at du får to varer ellerno gratis hvis du finner noe som går ut dagen etter eller som er utgått. Derfor kaster de alt som er nær utløpsdato. På Rema pleier vi å prise ned varene 1-2 dager før:) har selv fått med en haug med Stange-kylling til en billig penge på den måten! Dersom det ikke er Kiwi det er snakk om så hadde jeg spurt:) det kan være at de fortsatt halverer prisen, men at de ansatte har kjøpt varene allerede! Anonymous poster hash: 0013c...897
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #3 Skrevet 18. november 2015 Kommer veldig an på butikken det er snakk om:) Kiwi selger ikke varer til halv pris, siden de har en regel om at du får to varer ellerno gratis hvis du finner noe som går ut dagen etter eller som er utgått. Derfor kaster de alt som er nær utløpsdato. På Rema pleier vi å prise ned varene 1-2 dager før:) har selv fått med en haug med Stange-kylling til en billig penge på den måten! Dersom det ikke er Kiwi det er snakk om så hadde jeg spurt:) det kan være at de fortsatt halverer prisen, men at de ansatte har kjøpt varene allerede! Anonymous poster hash: 0013c...897 Er en bunnpris, en liten lokalbutikk vel og merke. De pleide være flinke til å merke sånne varer. Tror ikke de ansatte har kjøpt det siden det ligger fremme?? Anonymous poster hash: af5cb...439
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #4 Skrevet 18. november 2015 Kommer veldig an på butikken det er snakk om:) Kiwi selger ikke varer til halv pris, siden de har en regel om at du får to varer ellerno gratis hvis du finner noe som går ut dagen etter eller som er utgått. Derfor kaster de alt som er nær utløpsdato. På Rema pleier vi å prise ned varene 1-2 dager før:) har selv fått med en haug med Stange-kylling til en billig penge på den måten! Dersom det ikke er Kiwi det er snakk om så hadde jeg spurt:) det kan være at de fortsatt halverer prisen, men at de ansatte har kjøpt varene allerede! Anonymous poster hash: 0013c...897 Er en bunnpris, en liten lokalbutikk vel og merke. De pleide være flinke til å merke sånne varer. Tror ikke de ansatte har kjøpt det siden det ligger fremme?? Anonymous poster hash: af5cb...439 Da vet jeg ikke! Vi pleide ihvertfall å kjøpe en del av de nedsatte varene før de i det hele tatt kom ut i disken.. Anonymous poster hash: 0013c...897
Julie (: Skrevet 18. november 2015 #5 Skrevet 18. november 2015 En del varer får man retur på fra leverandøren (de betaler for varene hvis de ikke blir solgt), så da taper butikken på å sette ned til halv pris.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #6 Skrevet 18. november 2015 Kommer veldig an på butikken det er snakk om:) Kiwi selger ikke varer til halv pris, siden de har en regel om at du får to varer ellerno gratis hvis du finner noe som går ut dagen etter eller som er utgått. Derfor kaster de alt som er nær utløpsdato. På Rema pleier vi å prise ned varene 1-2 dager før:) har selv fått med en haug med Stange-kylling til en billig penge på den måten! Dersom det ikke er Kiwi det er snakk om så hadde jeg spurt:) det kan være at de fortsatt halverer prisen, men at de ansatte har kjøpt varene allerede! Anonymous poster hash: 0013c...897 De ansatte i KIWI får ikke lov til å kjøpe varer som fjernes ved datogaranti. Alt skal kastes eller doneres til veldedighet. Om det ikke er priset ned i butikk, så er det neppe halv pris. Anonymous poster hash: 1b7f9...ac0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå