Gå til innhold

skole i Vestfold stengt etter trusler.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: af8d8...2f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi kan lese aviser, vi andre også. Og poenget ditt var?

Skrevet

Tatt i betrakning at mine unger går på skole rett ved så sysn jeg jo at det ble noe nært. Håper (og tror) dette bare er tull og at elevene kan komme tilbake på skolen i morgen. Synd at disse ungdommene som driver med den slags spøk virkelig ikke aner hva slags konsekvenser dette har. Forhåpentligvis er det en eller flere som er skamfulle idag!

Anonymous poster hash: c2cb3...e28
Skrevet

Tatt i betrakning at mine unger går på skole rett ved så sysn jeg jo at det ble noe nært. Håper (og tror) dette bare er tull og at elevene kan komme tilbake på skolen i morgen. Synd at disse ungdommene som driver med den slags spøk virkelig ikke aner hva slags konsekvenser dette har. Forhåpentligvis er det en eller flere som er skamfulle idag!

Anonymous poster hash: c2cb3...e28

Tror ikke de har evner til å være skamfulle

Anonymous poster hash: e326c...7a1

Skrevet

Og hvor er linken, da?

Anonymous poster hash: 3f557...83c

Skrevet

Sikkkert mange dibere som foretrekker å sitte her enn å lese avisen. Ikke vær så nebbete.

Skrevet (endret)

Sikkkert mange dibere som foretrekker å sitte her enn å lese avisen. Ikke vær så nebbete.

Nebbete eller ei, det går fint å surfe på dagens aviser her inne på nett og det kommer opp ganske så fort i ymse aviser :) Klarer man å finne frem til Dib, så finner man VG også. Men latskapen lenge lenge :D

Endret av Gjest
Skrevet

Sikkkert mange dibere som foretrekker å sitte her enn å lese avisen.

Ja, det er tydelig til enhver tid.

Skrevet

Dessverre er det mange voksne som hverken leser, hører eller ser nyheter. Mange av dem er representert her.

Anonymous poster hash: e326c...7a1

Skrevet

Detta er barre begynnelsen. Slik blir det når vi opner grensene. Alle har ikkje reint mel i posen men det tror dokke som vil ha alt inn i landet.

Anonymous poster hash: 6d4db...4e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...