Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #1 Skrevet 18. november 2015 Og hvilke navn (gutt og jente) synes dere passer sammen med Thea. Tenker når hun får søsken 😃 Anonymous poster hash: 94b9e...4c6
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #2 Skrevet 18. november 2015 Thea er kjedelig, oppbrukt og uten sjarm. Det har ingen sjel lenger, rett og slett. Anonymous poster hash: 3adce...ebe
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. november 2015 #3 Skrevet 18. november 2015 Jeg synes det er enkelt, men fint.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #4 Skrevet 18. november 2015 Helt fint, men litt ten-years-ago. Anonymous poster hash: f17f3...e2d
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #5 Skrevet 18. november 2015 Synes det er veldig fint. 2åringen min heter det, og hun har masse personlighet og sjarm 😉 Anonymous poster hash: 15dfd...4ad
BareEnTil Skrevet 18. november 2015 #6 Skrevet 18. november 2015 Fint navn, men mange som heter det, syns eg
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #7 Skrevet 18. november 2015 Kjedelig, me helt OK. Anonymous poster hash: ded47...cd6
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #8 Skrevet 18. november 2015 Gjeeeeeesp... Anonymous poster hash: c5eac...65f
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #9 Skrevet 18. november 2015 Kjedelig, kjedelig, kjedelig! Vet om ufattelig mange Thea-er, mellom 30 og 1 år. Synes heller ikke det er pent: "Tea". Anonymous poster hash: f61f6...8fc
februarprins2013 Skrevet 18. november 2015 #10 Skrevet 18. november 2015 vakkert Navn som passer med Thea Thea og Nora Thea og Linnea Thea og Leona Thea og Jonas Thea og Lucas Thea og Oliver
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #11 Skrevet 18. november 2015 Synes det er fint, men litt kjedelig siden så mange i samme aldersgruppe heter det. Anonymous poster hash: 0d86a...f18
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #12 Skrevet 19. november 2015 Kjeeedeeelig Anonymous poster hash: 55149...5f9
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #13 Skrevet 19. november 2015 Thea.. Nei.. Anonymous poster hash: 133c3...257
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #14 Skrevet 19. november 2015 Hmm. Litt trist at så mange mener dette om min datters navn.. Men men, jeg synes det er nydelig- og nå er det jo bare henne 😃 Anonymous poster hash: 94b9e...4c6
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #15 Skrevet 19. november 2015 Hmm. Litt trist at så mange mener dette om min datters navn.. Men men, jeg synes det er nydelig- og nå er det jo bare henne Anonymous poster hash: 94b9e...4c6 Trøst deg med at vi ikke kjenner henne man forbinder ofte navn med de man kjenner.Jeg kjenner 1 Thea som ikke er videre snill Anonymous poster hash: 133c3...257
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #16 Skrevet 19. november 2015 Fint!! Enkelt og vakkert navn:-) Anonymous poster hash: a63d6...423
Gjest Antarctica Skrevet 19. november 2015 #17 Skrevet 19. november 2015 Helt utslitt etter 10 år på topp 10. Bea, Fia, Mia...?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #18 Skrevet 19. november 2015 Jeg lærte da jeg var liten at, hadde jeg ikke noe fint å si skulle jeg ikke si det. Tydeligvis mange her inne som ikke lærte dette, så nå sier jeg det. Så slipper dere å gå rundt i samfunnet å gjøre dere selv til latter Anonymous poster hash: bcc58...1a9
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #19 Skrevet 19. november 2015 Jeg lærte da jeg var liten at, hadde jeg ikke noe fint å si skulle jeg ikke si det. Tydeligvis mange her inne som ikke lærte dette, så nå sier jeg det. Så slipper dere å gå rundt i samfunnet å gjøre dere selv til latter Anonymous poster hash: bcc58...1a9 Generelt enig med deg, men siden hun spør ønsker hun sikkert ærlige svar. Jeg synes Thea er et greit navn. Litt oppbrukt, men det betyr ingenting når man kjenner vedkommende. Anonymous poster hash: d2154...9cc
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #20 Skrevet 19. november 2015 Enkelt, greit og veldig kjedelig. Anonymous poster hash: e560c...7c0
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #21 Skrevet 19. november 2015 Jeg lærte da jeg var liten at, hadde jeg ikke noe fint å si skulle jeg ikke si det. Tydeligvis mange her inne som ikke lærte dette, så nå sier jeg det. Så slipper dere å gå rundt i samfunnet å gjøre dere selv til latter Anonymous poster hash: bcc58...1a9 Generelt enig med deg, men siden hun spør ønsker hun sikkert ærlige svar. Jeg synes Thea er et greit navn. Litt oppbrukt, men det betyr ingenting når man kjenner vedkommende. Anonymous poster hash: d2154...9cc Og ærlige svar er... Liker Anonym bruker i går, 07:54 ...oppbrukt og uten sjarm? Det har ingen sjel lenger? Kjeededelig? Gjeeeeeesp? Hva med... Det er fint, eller jeg hadde ikke valgt det? Av og til, eller veldig ofte føles dette forumet som et forum for hormonelle tenåringer. Sutrete, slemt og umodent. Anonymous poster hash: bcc58...1a9
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #23 Skrevet 9. mai 2017 Syns Thea er fint 😊❤ Anonymkode: cf557...419
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #24 Skrevet 9. mai 2017 Min jente som blir født til sommeren skal få dette navnet pluss et oppkallingsnavn som passer godt sammen. Er ikke mange rundt om oss som heter det så føler ikke det er oppbrukt Anonymkode: 59a3f...c01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå