Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Thea?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvilke navn (gutt og jente) synes dere passer sammen med Thea. Tenker når hun får søsken 😃

 

Anonymous poster hash: 94b9e...4c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Thea er kjedelig, oppbrukt og uten sjarm.

Det har ingen sjel lenger, rett og slett.

 

Anonymous poster hash: 3adce...ebe

Skrevet

Jeg synes det er enkelt, men fint.

Skrevet

Helt fint, men litt ten-years-ago.

 

Anonymous poster hash: f17f3...e2d

Skrevet

Synes det er veldig fint.

2åringen min heter det, og hun har masse personlighet og sjarm 😉

 

Anonymous poster hash: 15dfd...4ad

Skrevet

Fint navn, men mange som heter det, syns eg :)

Skrevet

Kjedelig, me helt OK.

 

Anonymous poster hash: ded47...cd6

Skrevet

Gjeeeeeesp...

 

Anonymous poster hash: c5eac...65f

Skrevet

Kjedelig, kjedelig, kjedelig! Vet om ufattelig mange Thea-er, mellom 30 og 1 år. Synes heller ikke det er pent: "Tea".



Anonymous poster hash: f61f6...8fc
Skrevet

vakkert :)

 

Navn som passer med Thea :)

 

Thea og Nora

Thea og Linnea

Thea og Leona

 

Thea og Jonas

Thea og Lucas

Thea og Oliver

Skrevet

Synes det er fint, men litt kjedelig siden så mange i samme aldersgruppe heter det.

 

Anonymous poster hash: 0d86a...f18

Skrevet

Kjeeedeeelig

 

Anonymous poster hash: 55149...5f9

Skrevet

Thea.. Nei..

 

Anonymous poster hash: 133c3...257

Skrevet

Hmm. Litt trist at så mange mener dette om min datters navn.. Men men, jeg synes det er nydelig- og nå er det jo bare henne 😃

 

Anonymous poster hash: 94b9e...4c6

Skrevet

Hmm. Litt trist at så mange mener dette om min datters navn.. Men men, jeg synes det er nydelig- og nå er det jo bare henne Anonymous poster hash: 94b9e...4c6

Trøst deg med at vi ikke kjenner henne ;) man forbinder ofte navn med de man kjenner.

Jeg kjenner 1 Thea som ikke er videre snill

 

Anonymous poster hash: 133c3...257

Skrevet

Fint!! Enkelt og vakkert navn:-)

 

Anonymous poster hash: a63d6...423

Gjest Antarctica
Skrevet

Helt utslitt etter 10 år på topp 10.

Bea, Fia, Mia...?

Skrevet

Jeg lærte da jeg var liten at, hadde jeg ikke noe fint å si skulle jeg ikke si det.

Tydeligvis mange her inne som ikke lærte dette, så nå sier jeg det. Så slipper dere å gå rundt i samfunnet å gjøre dere selv til latter ;)

 

 

Anonymous poster hash: bcc58...1a9

Skrevet

Jeg lærte da jeg var liten at, hadde jeg ikke noe fint å si skulle jeg ikke si det.

Tydeligvis mange her inne som ikke lærte dette, så nå sier jeg det. Så slipper dere å gå rundt i samfunnet å gjøre dere selv til latter ;)

 

 

Anonymous poster hash: bcc58...1a9

Generelt enig med deg, men siden hun spør ønsker hun sikkert ærlige svar.

 

Jeg synes Thea er et greit navn. Litt oppbrukt, men det betyr ingenting når man kjenner vedkommende.

 

Anonymous poster hash: d2154...9cc

Skrevet

Enkelt, greit og veldig kjedelig.

 

Anonymous poster hash: e560c...7c0

Skrevet

 

Jeg lærte da jeg var liten at, hadde jeg ikke noe fint å si skulle jeg ikke si det.

Tydeligvis mange her inne som ikke lærte dette, så nå sier jeg det. Så slipper dere å gå rundt i samfunnet å gjøre dere selv til latter ;)

 

 

Anonymous poster hash: bcc58...1a9

Generelt enig med deg, men siden hun spør ønsker hun sikkert ærlige svar.

 

Jeg synes Thea er et greit navn. Litt oppbrukt, men det betyr ingenting når man kjenner vedkommende.

 

Anonymous poster hash: d2154...9cc

Og ærlige svar er...

Liker

Anonym bruker

i går, 07:54

...oppbrukt og uten sjarm?

Det har ingen sjel lenger?

Kjeededelig?

Gjeeeeeesp?

Hva med... Det er fint, eller jeg hadde ikke valgt det?

Av og til, eller veldig ofte føles dette forumet som et forum for hormonelle tenåringer. Sutrete, slemt og umodent.

 

 

 

 

Anonymous poster hash: bcc58...1a9

  • 1 år senere...
Skrevet

Flere? 😄

Anonymkode: 31a34...b3d

Skrevet

Syns Thea er fint 😊❤

Anonymkode: cf557...419

Skrevet

Min jente som blir født til sommeren skal få dette navnet pluss et oppkallingsnavn som passer godt sammen. Er ikke mange rundt om oss som heter det så føler ikke det er oppbrukt :)

Anonymkode: 59a3f...c01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...