siljeas Skrevet 18. november 2015 #1 Skrevet 18. november 2015 Jeg har to barn, en på snart 6 år og en på 3 år! Siden yngste barn var nesten 1, begynte vi så smått å prøve på flere barn. To år senere, er vi fremdeles ikke gravid. Vi har ikke stresset, ikke lagt så mye fokus på det. Er det noen som har opplevd å ikke få fler etter de først har fått noen? Skal sies at jeg har hatt to spomtan aborter, men det var med forrige samboer lenge før de to barna jeg har nå. Vi har ikke hatt problemer med å bli gravid med de to vi har tips og råd eller støtte mottas med takk ❤ nå begynner jeg å bli litt nervøs for at vi ikke skal få flere! Jeg er 33. Skal ha time hos gynekolog om 1 mnd rid
siljeas Skrevet 18. november 2015 Forfatter #2 Skrevet 18. november 2015 Ingen med samme erfaring? :/
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #3 Skrevet 18. november 2015 Jeg har ikke samme erfaring, men sunes det er bra at du har skaffet deg time til gyn. Være nøye med å si at dere aktivt har prøvd i to år For å få hjelp av det offentlige må man nemlig ha forsøkt selv en stund har jeg hørt. De fleste som jobber med IVF og fertilitet er genuint veldig opptatt av å hjelpe folk med å få barn, og jeg tror det kommer til å gå bra. Avhengig av hvor du bor finnes det jo også private klinikker. Masse god hjelp å få Hilsen lesbisk og IVF behandlet - gravid på første forsøk Anonymous poster hash: 6bae1...c0d
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #4 Skrevet 18. november 2015 Ikke opplevd akkurat det samme jeg heller, men da vi bestemte oss for å prøve å bli gravide i 2013 klaffet det på 2. PP. Dessverre mistet vi da jeg var 17 uker på vei, i mars 2014. Etter aborten prøvde vi faktisk i 1,5 år før jeg ble gravid igjen, og jeg er må gravid i 25. uke. Vi hadde aldri trodd at det skulle ta så lang tid å bli gravid igjen når det gikk såpass fort første gangen. Vi hadde i sommer startet med fertilitetsutredning i samråd med gynekolog, og de kunne ikke finne noe "feil" med noen av oss. En uke før søknad om prøverør skulle sendes inn, stod jeg på badet med positiv test! En helt fantastisk følelse. Kjempefint at dere har tatt kontakt med gynekolog. Det behøver ikke å være noe galt, ting tar dessverre bare litt tid. Ønsker dere masse lykke til! Anonymous poster hash: 625c6...d2b
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #5 Skrevet 18. november 2015 Det er noe som heter sekundær barnløshet ja. Anonymous poster hash: c23e9...ba6
siljeas Skrevet 18. november 2015 Forfatter #6 Skrevet 18. november 2015 Tusen takk for svar bra det enda fins håp 😁😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå