Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #1 Skrevet 17. november 2015 Fint eller ikke? Anonymous poster hash: 99b65...e05
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #3 Skrevet 17. november 2015 I utgangspunktet er fint navn, men kjenner ei som er helt forferdelig og da får jeg dårlige assosiasjoner Anonymous poster hash: 0e900...b27
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #4 Skrevet 17. november 2015 He he, kjenner til den. Mange fine navn som er utelukket her pga assosiasjoner😜 Anonymous poster hash: 99b65...e05
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #5 Skrevet 17. november 2015 Agnes er flott! Anonymous poster hash: c1718...600
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #6 Skrevet 17. november 2015 Nydelig! Et av de vakreste navnene jeg vet om! Anonymous poster hash: dff73...732
Jippipippi Skrevet 18. november 2015 #8 Skrevet 18. november 2015 Agnes i senga(les baklengs). Min assosiasjon😃
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #9 Skrevet 18. november 2015 Jeg synes kombinasjonen gn gir et hardt uttrykk ved uttale. Og så agnesisenga, selvsagt. Anonymous poster hash: 0e2c8...866
Brennheite Badeand Skrevet 18. november 2015 #10 Skrevet 18. november 2015 Agnes er kjempefint! Stod øverst på min liste, men jeg fikk bare gutter
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #11 Skrevet 18. november 2015 Veldig fint. Anonymous poster hash: 377dc...482
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #13 Skrevet 18. november 2015 Veldig fint navn. Kjenner ei lita søt, sta, omsorgsfull og morsom agnes 💕 Anonymous poster hash: 590c0...c83
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #14 Skrevet 18. november 2015 Så gøy at så mange liker det! Er jo ikke superpoppis heller:-) Anonymous poster hash: 99b65...e05
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #15 Skrevet 18. november 2015 Nydelig Anonymous poster hash: b9ad6...08d
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #16 Skrevet 18. november 2015 Dytt;-) Anonymous poster hash: 99b65...e05
TPK Skrevet 18. november 2015 #17 Skrevet 18. november 2015 Kjempefint! Kjenner en nydelig liten baby som heter det.
Augustgutt13&Augustspire16 Skrevet 18. november 2015 #19 Skrevet 18. november 2015 Veldig fint! Står på lista mi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå