Gå til innhold

Hva synes dere om Agnes?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fint eller ikke?

 

Anonymous poster hash: 99b65...e05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I utgangspunktet er fint navn, men kjenner ei som er helt forferdelig og da får jeg dårlige assosiasjoner

 

Anonymous poster hash: 0e900...b27

Skrevet

He he, kjenner til den. Mange fine navn som er utelukket her pga assosiasjoner😜

 

Anonymous poster hash: 99b65...e05

Skrevet

Agnes er flott!

 

Anonymous poster hash: c1718...600

Skrevet

Nydelig! Et av de vakreste navnene jeg vet om!

 

Anonymous poster hash: dff73...732

Skrevet

Agnes i senga(les baklengs). Min assosiasjon😃

Skrevet

Jeg synes kombinasjonen gn gir et hardt uttrykk ved uttale. Og så agnesisenga, selvsagt.



Anonymous poster hash: 0e2c8...866
Skrevet

Agnes er kjempefint! Stod øverst på min liste, men jeg fikk bare gutter :)

Skrevet

Veldig fint.

 

Anonymous poster hash: 377dc...482

Skrevet

Veldig fint navn. Kjenner ei lita søt, sta, omsorgsfull og morsom agnes 💕

 

Anonymous poster hash: 590c0...c83

Skrevet

Så gøy at så mange liker det! Er jo ikke superpoppis heller:-)

 

Anonymous poster hash: 99b65...e05

Skrevet

Nydelig

 

Anonymous poster hash: b9ad6...08d

Skrevet

Dytt;-)

 

Anonymous poster hash: 99b65...e05

Skrevet

Kjempefint! Kjenner en nydelig liten baby som heter det.

Skrevet

Veldig fint! Står på lista mi :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...