Gå til innhold

Trodde jeg hadde møtt en kjekk mann :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 3-4 mnd siden møtte jeg en mann. Vi hadde veldig god kjemi, og praten gikk lett. Vi har også gjort mye sammen denne tiden. Denne fyren har vært meget hjelpsom og ekstremt hyggelig, og ikke minst tatt godt vare på meg. 

Trodde dette var en mann jeg kunne stole på, så jeg valgte å fortelle han en av mine mørkeste "hemmeligheter" som opptar en del av livet mitt. Skal sies at dette ikke er noe kriminelt, kun noe som angår meg og som kan påvirke et fremtidig forhold i liten grad. 
Da jeg fortalte det tok han det veldig bra (virket det som), men siden da har jeg ikke hørt ett pip ifra han. Tenkte først at han hadde behov for litt tid til å fordøye dette, men helt ærlig tror jeg alt håp er ute nå. Ønsker ikke å mase på han, for jeg vet dette er noe som kan få enhver til å løpe sin vei (det ville jeg gjort). 

Men nå er jeg så trist, og vet faktisk ikke hvordan jeg skal takle det. Nesten så jeg har litt kjærlighetssorg :(
BAH! 

Tips mot kjærlighetssorg mottas med takk!

Anonymous poster hash: 35084...cdd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde konfrontert han.

Anonymous poster hash: 43632...4d0

Skrevet

Prøv å se at dette var en mann som uansett ikke var mann nok for deg. Han er ikke nok mann. Det minste man kan forvente er ærlighet. Om det var noe han ikke kunne takle, da hadde det vært en ærlig sak å si, og han kunne formidlet det på en måte som ikke fikk deg til å føle deg som du gjør nå. Men han velger den feige utgangen - bare utebli. Og det er ikke en mann verdig.

Så vær glad du fant det ut nå og ikke om et år eller to, da hadde du kastet bort mye mer av livet ditt!

Ellers - gråt ut, aksepter at han ikke var slik du vil ha en mann (selv om du lenge trodde det), og begynn å se fordelene med at du er singel nå og at du etter hvert også kan finne en ordentlig og trygg mann.

Anonymous poster hash: 2651b...598
Skrevet

Samme har jeg opplevd..

Han var ikke den rette for meg (heldigvis,det ser jeg nå)

Anonymous poster hash: 64256...4a8

Skrevet

3-4 måneder er KORT tid... Bli bedre kjent før du skal fram med alt, er mitt råd.

Anonymous poster hash: f6be6...9f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...