Gå til innhold

Hva tenker du om denne kroppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange av de som svarer er hvertfall gamle og trenger ny styrke på glassene sine.

Anonymous poster hash: c061e...f67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper 22, fin hud på brystpartiet. Kanskje litt kraftige legger, men det kan jo trenes bort. Fin kropp.

Anonymous poster hash: d2de4...dec

Skrevet

Tipper 30 år, ca 60 kg og mellom 165 og 170.

Og du ser flott ut HI. Dessverre er det ofte slik at når man har issues med kroppen sin så spiller det ofte ikke noen rolle om man er 10 kg for mye eller 10 kg for lite. Det sitter mellom ørene. Du må jobbe med ditt eget selvbilde, go forstå at du er bra nok som du er - uansett hva du ser i speilet. Det er så trist å kaste bort livet sitt på å ikke like seg selv. God klem :)

Anonymous poster hash: fcd91...218
Skrevet

Tenker at huden er fotoshoppa...

Anonymous poster hash: 02324...6ed
Skrevet

Jeg har ikke retusjert noe på bildet. Men det er kanskje litt blurry pga det er tatt med mobilkamera!?

Og til alle som har svart, både i negative og positive ordlag; Tusen Takk for tilbakemeldinger. Jeg bør visst kanskje prøve å få hjelp til å få hodet over på bedre og andre tanker ja.

Jeg er 38 år. Og har vært stor i så mange år at det er slik jeg er sikker på at folk fremdeles ser meg. Jeg har opplevd så mange ganger å bli kommentert og sett på pga størrelse at selvverdet mitt etterhvert henger veldig sterkt sammen med kroppen min. Det har ikke med forfengelighet å gjøre. Men at det er et tegn på at jeg har en umoden holdning til kropp i forhold til hva alderen min skulle tilsi .. ja ... der har jeg nok blitt godt opplært både av andres utspill og min egen psyke og dårlige behandling av egen kropp, dessverre :-/

Takk for svar! :-)

Anonymous poster hash: 7458f...72f

Skrevet

Jeg har ikke retusjert noe på bildet. Men det er kanskje litt blurry pga det er tatt med mobilkamera!?

Og til alle som har svart, både i negative og positive ordlag; Tusen Takk for tilbakemeldinger. Jeg bør visst kanskje prøve å få hjelp til å få hodet over på bedre og andre tanker ja.

Jeg er 38 år. Og har vært stor i så mange år at det er slik jeg er sikker på at folk fremdeles ser meg. Jeg har opplevd så mange ganger å bli kommentert og sett på pga størrelse at selvverdet mitt etterhvert henger veldig sterkt sammen med kroppen min. Det har ikke med forfengelighet å gjøre. Men at det er et tegn på at jeg har en umoden holdning til kropp i forhold til hva alderen min skulle tilsi .. ja ... der har jeg nok blitt godt opplært både av andres utspill og min egen psyke og dårlige behandling av egen kropp, dessverre :-/

Takk for svar! :-)

Hadde tenkt å si ca 38-40. Ikke fordi du nettopp har nevnt det, men fordi jeg ligner veldig! Man ser på knærne at de er litt segne, hater det på meg selv. Har glatt hud på brystet og lite bryst, så lite som kan sige. Jeg er 39.

Vær fornøyd!!!

Anonymous poster hash: 55f3a...1f7

Skrevet

Sylslank overkropp med perfekt hud 

du ser veldig ung ut vil tippe mellom 23-27 år

ser sprek og frisk ut

Anonymous poster hash: 9eded...67d
Skrevet

Vel, hadde dere sett knærne mine hadde dere sagt 50. Slik har d3 vært siden jeg var 14.

De er ikke så pene.

Synes forøvrig ikke det var noe gammelt med disse knærne?

Anonymous poster hash: c061e...f67

Skrevet

Størrelsen, figur, form, farge, alder?... hva enn du tenker!

Jeg tenker at du har ujevn hus og komplekser for det, siden du har smoothet den😜

Anonymous poster hash: 3028e...62e

Skrevet

Størrelsen, figur, form, farge, alder?... hva enn du tenker!

Jeg tenker at du har ujevn hus og komplekser for det, siden du har smoothet den😜

Hud, ikke hus

Skrevet

Den som hadde sett sånn ut......du er kjempefin :)

Anonymous poster hash: 253ce...c4c
Skrevet

Hva skjer i kragebeinområdet?

Anonymous poster hash: 85ed7...baf

Skrevet

Du ser kjempeflott ut hvertfall!

Jeg ville sagt 25 år. Si du er 165 høy så ville jeg sagt rundt 60 kg?

Anonymous poster hash: 31378...fca

Skrevet

Ingen grunn til bekymring. Du er flott og har absolutt ingen grunn til å tro at du fortsatt er tykk. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...