Gå til innhold

Droppe julebord med jobben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så mye sosialt med jobb hele tiden. Forrige helg var vi på seminar og middag/fest, tre helger før der var vi ute på middag og konsert. Denne helgen er det julebord.. Jeg vet ikke om jeg orker! Jobber 100% og er 100% alenemor, så har lyst å slappe av sammen med barnet mitt. Blir mye frem og tilbake med barnevakt .. Men er redd jeg sender ut signal om at jeg ikke liker kollegane mine.. Dårlig gjort av meg?

Anonymous poster hash: 78224...acf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en spansk en. Si at du ikke fikk barnevakt. Problem løst

Anonymous poster hash: 6449d...499

Skrevet

Ja tror jeg må det:-) går

Sikkert glipp av mye moro og god mat, men jikes! Blir alt for mye for en sliten alenemor;-)

Anonymous poster hash: 78224...acf

Skrevet

Ta en spansk en. Si at du ikke fikk barnevakt. Problem løst

Anonymous poster hash: 6449d...499

Den prøvde jeg for å slippe unna. Endte med dattera til sjefen som barnevakt 😳 måtte betale henne selvfølgelig, så måtte ut med 400 kr for å gå på et julebord jeg gjerne ville være foruten... (Mye intriger og konflikter, og stuslig stemning)...

Anonymous poster hash: a9ac3...a41

Skrevet

Ta en spansk en. Si at du ikke fikk barnevakt. Problem løst Anonymous poster hash: 6449d...499

Den prøvde jeg for å slippe unna. Endte med dattera til sjefen som barnevakt måtte betale henne selvfølgelig, så måtte ut med 400 kr for å gå på et julebord jeg gjerne ville være foruten... (Mye intriger og konflikter, og stuslig stemning)...Anonymous poster hash: a9ac3...a41

Kjente barnet dattera til sjefen ?

Anonymous poster hash: 2f8c7...1e3

Skrevet

Ta en spansk en. Si at du ikke fikk barnevakt. Problem løst Anonymous poster hash: 6449d...499

Den prøvde jeg for å slippe unna. Endte med dattera til sjefen som barnevakt måtte betale henne selvfølgelig, så måtte ut med 400 kr for å gå på et julebord jeg gjerne ville være foruten... (Mye intriger og konflikter, og stuslig stemning)...Anonymous poster hash: a9ac3...a41
Kjente barnet dattera til sjefen ?

Anonymous poster hash: 2f8c7...1e3

Ja, lita bygd dette 😂

Anonymous poster hash: a9ac3...a41

Skrevet

Jeg hadde vært ærlig. Si du syns det har vært mye og at du syns det er vanskelig å skulle ha barnevakt enda en gang når du ikke har datteren din hele tiden og det har vært så mye i det siste.

Jeg er den eneste på jobben min som har barn og ingen har problemer med å skjønne at de er viktigere for meg enn å hele tiden skulle være sosial med jobben.

Anonymous poster hash: 84de3...cfa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...