Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #1 Skrevet 17. november 2015 Fy fader altså, dette er ikke trygt lenger... På hvilke måter kan man sikre seg egentlig? Går det an? Får ikke sove lenger,fordi jeg er livredd :-S Det skrives at islamister står bak en bilbombe i en bil forkledd som ambulanse. Er det sympatisører av IS,eller er det da IS selv? Før for noen år siden var jeg ikke redd for krig her i landet,men de siste åra har redselen sneket seg mer og mer på,og jeg angrer på å ha satt barn til en verden i denne Utviklingen... Kan aldri tilgi meg selv om noe skjer barna mine... Jeg angrer jo selvsagt ikke på å ha fått dem, men pga utviklingen i verden skulle jeg ønske at de faktisk slapp :-( Anonymous poster hash: f68c0...270
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #2 Skrevet 17. november 2015 Det er forsåvidt en forståelig reaksjon, men det handler mest om kunnskapsløshet. Det er fremdeles langt farligere å kjøre bil til jobben enn å bo i det norske samfunnet med rådende terrorrisiko. Anonymous poster hash: aca17...fdd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå