Gå til innhold

Han er lavere enn meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en mann. Nydelig på mange måter og utrolig snill og god. Men han er ca 10 cm lavere enn meg og jeg synes det blir litt rart. Vet det ikke betyr noe men tenker over det allikevel.

Hadde dere klart å være sammen noen som er lavere?

Anonymous poster hash: 420ea...c94

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan være tøff i trynet og si nei, men saken er at hvis jeg forelska meg i en mann hadde ikke høyden hatt noe å si! 

Anonymous poster hash: d1b56...fce
Skrevet

Nei, men jeg er 165.. Så det er helt uaktuelt. Og jeg syns lave menn er ekle 😱 Er jo helt tåpelig - men tanken på å være intim med en lav mann gjør meg kvalm. Selv om jeg kjenner og er venner med flere lave menn.

Anonymous poster hash: 8bf0b...94f

Skrevet

Hahaha det var da voldsomt! 

Jeg blir ikke akkurat kvalm eller dårlig av lave menn, men jeg må si at de kanskje ikke står øverst på lista.

Hadde jeg forelsket meg i en fin mann som tilfeldigvis var lav hadde det blitt noe helt annet og det hadde ikke brydd meg.

Anonymous poster hash: b15b8...420
Skrevet

Lavere hadde ikke funka for meg. Er 165, så fra 165 og opp går bra

Anonymous poster hash: e9c36...e2b

Skrevet

Jeg et 158

Så nei,takk.

Må innrømme at jeg sliter med menn under 175

Anonymous poster hash: 2981c...721

Skrevet

Nei, med mindre han er dverg, så hadde jeg ikke brydd meg om høyden. 

Anonymous poster hash: 08921...3fe
Skrevet

Jeg datet en som var lavere enn meg. Jeg klarte det ikke. Klarte heller ikke slippe fyren inn på meg pga det

Anonymous poster hash: fdff5...b4a

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor høy du er? Selv er jeg 1.68, og menn som er lavere enn meg... Sorry, det er bare ikke attraktivt. Helt ærlig har jeg aldri vært betatt av noen under 1.80..

Anonymous poster hash: 71432...a6e

Skrevet

Jeg er 180 cm høy og har alltid sagt at jeg ALDRI skal være sammen med en som er lavere enn meg. Pappan til barna mine er 190 cm. Så ble det slutt. Jeg møtte en helt fantastisk mann som er 175 cm. Nå bryr jeg meg helt ærlig ikke for han er drømmemannen ❤️

Skrevet

Jeg har holdt på en fyr som er 5 cm lavere enn meg og veldig liten i kroppsbygningen nå en stund. Han har mange gode kvaliteter, men det er del som har skurret også. Så høyden har ikke akkurat bidratt til det positive. Merker jeg synes det er kjipt å aldri skulle kunne gå i høye heler sammen med han feks... ville jo da blitt 10-15 cm høyere.... nei. lavere er bare skikkelig turn-off dessverre.

Anonymous poster hash: 32f67...fe0
Skrevet

Jeg er 175 cm, mannen er 170 cm.

Det er virkelig helt uten betydning, vi har vært sammen i 17 år og har det veldig bra sammen. Det er mange ting som er viktig for å få et forhold til å fungere, høyde er ikke en av de tingene....

Mannen min er flott, sterk og mandig, man er snill og omtenksom, han er tøff og handy, han er en fantastisk pappa, han er sporty, han er generøs og gavmild, han passer meg perfekt :)

Anonymous poster hash: 74fdb...7eb
Skrevet

Har møtt en mann. Nydelig på mange måter og utrolig snill og god. Men han er ca 10 cm lavere enn meg og jeg synes det blir litt rart. Vet det ikke betyr noe men tenker over det allikevel.

Hadde dere klart å være sammen noen som er lavere?

Jepp, er det selv. Det er bare overfladiske damer som dumper en mann på grunn av at han er lavere. Lykke til!

Anonymous poster hash: 1ff4b...6c6

Skrevet

Huff nei , var d ett års tid men han var vel faktisk en cm høyere egentig men en mann på 172 er lav altså når jeg er 171 og gikk i høye heler, noe han ville for han følte han var meg en fotomodell da haha. I begynnelsen tenkte jeg ikke mye over det men tilslutt var det medvirkende i tilleg til andre egenskaper som gjorde at jeg gjorde det slutt, føltes ikke mann nok ut for meg.

Anonymous poster hash: 1b759...eff

Skrevet

Jeg er ikke så veldig begeistret for lave menn. Så for min del hadde jeg mest sannsynlig ikke falt for en lav 😜 Jeg tenker at det ser rart ut.. Har en venninne som giftet seg med en som var et hode lavere enn seg selv, synes det bare ser rart ut. Så ja til høyere menn 😃

Anonymous poster hash: 247ee...2b9

Skrevet

Jeg er selv 177 så er ikke akkurat lav selv. Aldri tenkt over det før nå siden jeg havnet i situasjonen selv. Må innrømme jeg er redd hva andre vil si.

Hi

Skrevet

Jeg får ikke til å tenne på menn som er lavere enn meg, det har aldri skjedd, faktisk. Overfladisk? Sikkert, men sånn er det.

Men nå er jeg bare 165 da.

Skrevet

Jeg var lenge sammen med en mann som var lavere enn meg. Da det ble slutt var jeg fast på at jeg aldri skulle finne meg en liten fyr igjen. Det er faktisk litt slitsomt med tanke på sko og antrekk, og jeg likte aldri å rage over ham. Jeg vil han en som er høyere enn meg.

Anonymous poster hash: be080...ddd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...