Gå til innhold

Er dette dyrt for overmadrass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe til jentene mine, og fant en herlig wellpur fra jysk. Har puter fra samme merke og elsker de. Likevel synes jeg det var dyrt med 1200 for en overmadrass? Eller er jeg bare litt fattig for tiden. De hadde selvfølgelig nettopp vært på tilbud til 770 så derfor jeg synes det var dyrt.

De sover på skumgummilignende nå, så synes de fortjener en god madrass.

Anonymous poster hash: f7648...52f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

?

Skrevet

De er veldig gode.

Kommer de ikke på tilbud igjen da? Black friday eller noe?

Anonymous poster hash: c4ea2...505

Skrevet

Skulle komme i desember, men da var det bare 100kr av.

HI

Skrevet

Jeg syns ikke det er dyrt til en seng som blir brukt hele året. 

Skrevet

Synes heller ikke det var så dyrt. Den skal jo brukes mange timer hver eneste dag.

Skrevet

Ja, det er sant. De er ikke gode de madrassene de har nå egentlig. Er ganske nye og ungene veier jo lite, men de er tynne så hadde nok gjort seg med en overmadrass.

hi

Skrevet

Del summen på antall timer den blir brukt...

Anonymous poster hash: e05c5...d64

Skrevet

Synes egentlig ikke det.

Hvor stor er den da?

Skrevet

Den er 75x200. Jeg må ha to da.

HI

Skrevet

Det er ikke dyrt, men på tilbud var de veldig billige. Synd du gikk glipp av det. Jeg har selv hatt overmadrass fra Jysk som formet seg etter kroppen, og den var veldig god.

Anonymous poster hash: ad356...d19

Skrevet

Mtp hvor mange timer man tilbringer i sengen hvert døgn, er det uten tvil verdt det. 

Selv hadde jeg seng med syltynn skumgummimadrass hvor jeg kjente hver og en av plankene i bunnen. Sov veldig dårlig hele barndommen. Det var først i voksen alder da jeg kjøpte ei ordentlig seng- at jeg virkelig fikk kjenne på god nattesøvn. Siden den gang har jeg lagt penger i senger og sengeutstyr (gode dyner, puter og behagelig sengtøy), og det er uten tvil verdt det. 

Jeg trodde at senger ikke hadde så mye å si, men før gledet jeg meg til å hoppe ut av køya, men nå elsker jeg å legge meg å kan ligge der hele dagen om jeg har mulighet!

Så jeg ville uten tvil brukt litt penger på gode overmadrasser :) Husk at dem varer jo noen år. Skal sies at det er kjipt når ting er på tilbud like FØR man finner ut at man har behov for det :P

Anonymous poster hash: 9ec9c...0d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...