Gå til innhold

Avsløre nyheten :-)


Boknerden

Anbefalte innlegg

Hvordan har dere tenkt til å avsløre nyheten, og hvis dere allerede har gjort det, hva gjorde dere og hvilke reaksjoner fikk dere?😄

 

Vi har foreløpig bare sagt det til kommende mormor, og resten av foreldre og søsken får vite det iløpet av denne uka😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her fortalte 4åringen det til mine foreldre, uten at hun selv vet at hun skal bli storesøster :P 
Ellers har vi ikke fortalt det til så mange ennå. Vurderer å sende ul bilde til svigerforeldre og tantene. 
Tenkte at 4åringen får vite det i løpet av denne uken og. Er 11 uker på lørdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårt barn er et donorbarn, og familie har fulgt oss i mange år gjennom de forsøkene vi har vært på, så alle i nærmeste familie vet det, samt nære venner :) venter et par uker til med å si det til resten, men de som er rundt meg har skjønt det siden jeg har hyperemesis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tok på kommende storesøster en t-skjorte med nettopp den tittelen på :D min mamma la merke til t-skjorta med engang og ble kjempe glad (kom noen gledestårer :) ) men når vi dro til svigers samme dagen så la de ikke merke til t-skjorta før vi tilslutt spurte hva de syntes om den nye t-skjorta til snuppa :D haha! De ble selvfølgelig kjempe glade :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy for dere som har storesøsken som kan fortelle nyheten😁

Takk for respons, gøy å høre hvordan andre forteller det😄

Vi har nå fortalt min side om det, pluss at min nærmeste venninne vet det😊 Bestefar tok virkelig ikke hintet på "bestefar" koppen, han trodde vi kjøpte den i forsinket farsdagsgave, og hadde valgt bestefar bare for å erte alderen hans, så jeg måtte spør om han ikke tok hintet 😳😜 Fikk nevøen min til å lese opp "jeg skal få en fetter eller kusine" foran "tante og onkel" og de syntes det var veldig stas, for de er de eneste i familien som har unger 😊 Svigerfamilien får vite det i helgen, og de er vi mest spente på å fortelle til, for vi skal egentlig til syden med de, tre dager etter termin, og turen er allerede bestilt 😳😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

På julaften fikk svigers kopper med "bestemor" og "bestefar" på. De ble overrasket og syntes det var en morsom måte å fortelle det på. Resten av slekta har jeg stortsett ringt. Kjæresten sende snap av ulbilde til søstrene sine og skreiv "Hei tante". 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...