Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #1 Skrevet 17. november 2015 Har smerter i overarmen som jeg lurer på hva kommer av. Tenkte lenge på det som senebetennelse, men med tanke på at det kommer og går i intensitet begynner jeg å tvile på det. Så slo det meg at jeg tok jo influensa-vaksinen et stund før smertene begynte. Så er inne på tanken at det kan være en sammenheng. Noen som har hørt om smerter i uker etter vaksinen. De sitter i overarmen noen cm unna stikkstedet. Smertene kom over natten og variere fra dag til deg hvor sterke de er. Men de kom noen dager etter stikker. ... Er det kanskje senebetennelse alikevel??? Anonymous poster hash: efbed...cf0
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #2 Skrevet 18. november 2015 Opp Anonymous poster hash: efbed...cf0
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #3 Skrevet 18. november 2015 Ifjor hadde jeg vondt i armen ca en uke etter influensavaksinen. Dette året merket jeg ingenting etter selve stikket. Kan det ha noe med hvordan de treffer med nåla? Men i ukevis hørtes mye ut. Kan det være noe annet, men at smerte sitter samme sted som der vaksinen ble satt? Anonymous poster hash: 4d4b4...f55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå