Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #1 Skrevet 17. november 2015 I en middagsoppskrift. Noenlunde lik smak, eller blir det helt feil? Anonymous poster hash: 87259...de4
amandine Skrevet 17. november 2015 #2 Skrevet 17. november 2015 Balsamicokrem? Den tykke som er til dessert? Kommer helt an på hva den skal til. Du kan ikke bruke sitron?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 17. november 2015 #3 Skrevet 17. november 2015 Kommer an på. Neppe til surkål, men for å gi syre til saus feks, ja.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #4 Skrevet 17. november 2015 Det er til en kyllinggryte med kremfløte etc. Anonymous poster hash: 87259...de4
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #5 Skrevet 17. november 2015 Ja, jeg bruker stadig vekk den. Tror det går fint! Anonymous poster hash: c7ac1...2ca
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #6 Skrevet 17. november 2015 Den er jo veldig søt. Kanskje litt sitron eller hvitvin i tillegg? Anonymous poster hash: 15556...a7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå