Snakkelittmeddeg Skrevet 17. november 2015 #1 Skrevet 17. november 2015 Sitter igjen med 70 kr på konto etter strømregningen ble trekt (trodde den ble trekt på mandag som kommer og ikke i går 😒) Får penger igjen på mandag, så trenger tips til mat. En voksen, en tenåring og en på 8. Jeg har 3 kyllingfileter, en pakke med fiskekaker, lapskausblanding og en pakke med fiskegrateng i frysen. Har poteter, gulrøtter og isbergsalat i kjøleskapet. Av tørrvarer har jeg en pose med potetmos, mel, gjær, og noen sauser. Tomt for melk var det og nå. Har pålegg til mandag, så den er grei. Trenger bare middagstips ☺
TPK Skrevet 17. november 2015 #2 Skrevet 17. november 2015 Pannekaker Grove vafler med pålegg Omelett hvis du har egg For 70 kr kan du nok lage noen av disse: http://www.kk.no/livsstil/knallgode-middager-til-snaue-50-lappen-28598
TPK Skrevet 17. november 2015 #3 Skrevet 17. november 2015 Altså, du har jo fire middager allerede Kylling med salat (må kanskje bruke bittelitt penger på salat) Vegetar lapskaus (blir vel grønnsaksuppe) Fiskegrateng med gulrot og kanskje noe pasta eller brødskiver Fiskekaker med potetstappe
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #4 Skrevet 17. november 2015 First price kjøttpølser til grønnsakssuppa, kjøp kneipbrød og en ost, så kan dere kose dere med ostemørbrød... Går så bra 😊 Anonymous poster hash: 03c3f...259
Snakkelittmeddeg Skrevet 17. november 2015 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2015 Tusen takk 😊 brød baker jeg selv, så det går fint 😊 Egg har jeg og. Tenkte å kjøpe melk, kyllingkjøttdeig og middagspølse. Da har vi så vi klarer oss til mandag. Jeg er bare så utrolig dårlig på å sette sammen mat 😒 Blir lite grønnsaker denne uken, med det får bare være 😊
Lillestoredeg Skrevet 17. november 2015 #6 Skrevet 17. november 2015 Google one pot pasta . Så får du masse videogame billige tips . Jeg bruker gjerne middagsrester fra kylling eller pølse middag i en slik gryte. Pasta får du jo kjøpt billig på feks coop (6kr for 900g)
februarprins2013 Skrevet 17. november 2015 #7 Skrevet 17. november 2015 egg og karbonade pytt i panne og egg
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #8 Skrevet 17. november 2015 Strimlet svinekjøtt på Rema 1000 til 20 kr pakken. Anonymous poster hash: 1bdc9...d68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå