Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #1 Skrevet 17. november 2015 Er det noen som vet om han praktiserer enda? Jeg har prøvd flere ganger å ringe det nummeret som står på Arendal helsesenter hvor en kan kontakte han. Men jeg får alltid opptattsignal. Noen som vet? Anonymous poster hash: bc66e...949
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #2 Skrevet 17. november 2015 Jeg vet han holder på enda, men er minimum 6 mnd ventetid. Usikker på hvordan du får tak i han, men se om du kan finne ut mer med å søke på dr. Øverbye i stedet for legesenteret. Anonymous poster hash: 6142a...236
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #3 Skrevet 17. november 2015 Jeg vet han holder på enda, men er minimum 6 mnd ventetid. Usikker på hvordan du får tak i han, men se om du kan finne ut mer med å søke på dr. Øverbye i stedet for legesenteret. Anonymous poster hash: 6142a...236 Jeg har gjort det. Og alle steder kommer det opp det samme telefonnummeret, jeg har prøvd å få tak i han lenge Anonymous poster hash: bc66e...949
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #4 Skrevet 17. november 2015 Hva med å sende brev? Han liker ikke data, men kan jo være du får svar på brev. Rart ikke noen tar telefonen i åpningstidene... http://www.arendalhelsesenter.no/kontakt.htm Anonymous poster hash: 6142a...236
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #5 Skrevet 17. november 2015 Hva med å sende brev? Han liker ikke data, men kan jo være du får svar på brev. Rart ikke noen tar telefonen i åpningstidene... http://www.arendalhelsesenter.no/kontakt.htm Anonymous poster hash: 6142a...236 Jeg synes og det, har prøvd å ringe det telefonnummeret i flere måneder, får bare opptattsignal. Lurte derfor på om han ikke jobbet som lege lenger Anonymous poster hash: bc66e...949
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå