Gå til innhold

Gravide med gjenombruddsblødninger.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er disse jeg er 12 uker på vei og blør for tredjegang nå.

Jeg har vært på 5 ultralyder der alt har vært fint og hørte hjertelyden slå hos jordmor i går, men kjenner at blod driver meg til vanvidd.

Det er ikke rent blod, men blodslim så jeg trur det er slimhinnene som blør. Kjenner en del prikking og stikking som jeg trur er livmorhalsen.

Noen med lignende erfaringer? 2 av blødningene har vært slik og plassert der jeg normalt ville hatt mensen. Mens 1 var helt random og så nesten ut som en vanlig menstruasjon bare at den sluttet etter et par timer.

Anonymous poster hash: 7eabf...d76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du har sjekket med UL at alt er bra med den lille, så tror jeg ikke du skal bekymre deg. :) Jeg blødde hele første trimester i dette svangerskapet... Utrolig slitsomt! Siste blødning hadde jeg i uke 15, er nå i uke 25. Man får liksom aldri noen forklaring på hvorfor man blør, jeg fikk bare beskjed om at noen har mer sensitive slimhinner enn andre. Og når livmoren vokser seg oppover så stopper man oftest å blø. Ønsker deg masse lykke til! :)

Anonymous poster hash: 5b510...a3d

Skrevet

Jeg blødde hele to svangerskap. VELDIG SLITSOMT men de fant ingenting feil med barna. De vokste som de skulle. Med den første blødde jeg mer mens-aktig,også mellom det skulle vært mens. Og jeg fikk "mens" på riktig dato helt til uke 15. Ble innlagt flere ganger. Den andre gangen var blødninger mindre,slimaktig og skjedde jevnt over hver dag. Lykke til!

Anonymous poster hash: 329c6...381

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...