Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #1 Skrevet 17. november 2015 Gutten vår er nettopp blitt 1 år.Han spiser 2skiver(skjærer bort skorpene så skivene blir jo litt mindre), litt melk på tutkopp.Til lunch får han en banan og et beger med youghurt/smoothie.Middag spiser han en vanlig porsjon med noe av det vi også spiser.så er det kvelds...da blir det grøt eller brødskive og ei tåtrflaske med vanlig melk...Er dette lite? Anonymous poster hash: 2ac8a...07a
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #2 Skrevet 17. november 2015 Bump Anonymous poster hash: 2ac8a...07a
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #3 Skrevet 17. november 2015 Min vil ikke ha brød med pålegg. Frokost grøt laget på 1,5 dl vann med litt havregryn i, noen skjeer youghurt naturell og most banan. Litt melk. Mellommåltid litt eple, og en tørr brødskive (liker å gnage på brød) Lunsj middagsglass. Middag, det vi spiser. Kvelds prøver alltid brød med pålegg men sjelden hun spiser. Da lager jeg grøt på 1 dl vann, har i havregryn og eplerasp eller en annen frukt. Anonymous poster hash: 5eeca...372
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #4 Skrevet 17. november 2015 han tåler skorper vettu, dør ikke av det... Anonymous poster hash: 0dc85...20f
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #5 Skrevet 17. november 2015 Klart han tåler det, men han brekker seg og er ikke glad i det.Du har sikkert også ting du ikke liker, men tåler??! Anonymous poster hash: 2ac8a...07a
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #6 Skrevet 17. november 2015 Klart han tåler det, men han brekker seg og er ikke glad i det.Du har sikkert også ting du ikke liker, men tåler??! Anonymous poster hash: 2ac8a...07a da er han vanskelig, så store barn skal spise skorper, min var 7 mnd da det begynte, bare vent til du får en bortskjemt liten unge, får se om du synes det er like gøy da Anonymous poster hash: 0dc85...20f
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #7 Skrevet 18. november 2015 Klart han tåler det, men han brekker seg og er ikke glad i det.Du har sikkert også ting du ikke liker, men tåler??! Anonymous poster hash: 2ac8a...07a da er han vanskelig, så store barn skal spise skorper, min var 7 mnd da det begynte, bare vent til du får en bortskjemt liten unge, får se om du synes det er like gøy da Anonymous poster hash: 0dc85...20f Eg er 30 år, av og til lar eg skorpa ligge igjen når eg et brødskive🙊 Guri, eg må vere bortskjemt😆 Anonymous poster hash: a3e99...1b5
MammantilNurket Skrevet 18. november 2015 #8 Skrevet 18. november 2015 (endret) Klart han tåler det, men han brekker seg og er ikke glad i det.Du har sikkert også ting du ikke liker, men tåler??! Anonymous poster hash: 2ac8a...07a da er han vanskelig, så store barn skal spise skorper, min var 7 mnd da det begynte, bare vent til du får en bortskjemt liten unge, får se om du synes det er like gøy da Anonymous poster hash: 0dc85...20f Det kommer jo helt an på brødet, da ... og hvor mange tenner barnet har.Har du forresten opplevd at et barn har satt mat i halsen ... sånn skikkelig? Det er ekstremt skremmende og livsfarlig. Om et barn blir "bortskjemt" eller ei har nok mer med oppdragelsen i sin helhet og avgjøres neppe av brødskiver. Endret 18. november 2015 av MammantilNurket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå