Gå til innhold

Til Google og Googles brukere:


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal fortelle:

 

1: den gangen jeg tok blodprøve og det ikke gjorde vondt. Ja, du, med sprøyteskrekk. Det har jeg og. Men det gikk greit! Kjente et lite stikk, etter et halvt minutt var alt over og jeg følte meg mye bedre etterpå. Det gikk veldig bra og jeg satt igjen med en mestringsfølelse.

 

2: den fine fødselen. Til deg med fødselsangst: fødsler kan være fine og lite vonde! Min første fødsel var flott. Kjente bare menssmerter, på det vondeste var de ikke så veldig vonde engang. Fødselen tok 16 timer, og det positive med det var at jeg sovnet mellom hver rie. Drømmefødsler skjer! Oftere en du tror!

 

Noen flere som vil dele positive og hyggelige historier til ære for alle som googler seg redde?

 

Anonymous poster hash: 3c87b...144

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du har symptomer, men det er ikke kreft

 

Anonymous poster hash: 71757...9e8

Skrevet

Ja, du har symptomer, men det er ikke kreft

 

Anonymous poster hash: 71757...9e8

He? Leste du hva hu har skrevet eller? Eller skjønte jeg ikke ironien?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...