Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #1 Skrevet 17. november 2015 Jeg skal fortelle: 1: den gangen jeg tok blodprøve og det ikke gjorde vondt. Ja, du, med sprøyteskrekk. Det har jeg og. Men det gikk greit! Kjente et lite stikk, etter et halvt minutt var alt over og jeg følte meg mye bedre etterpå. Det gikk veldig bra og jeg satt igjen med en mestringsfølelse. 2: den fine fødselen. Til deg med fødselsangst: fødsler kan være fine og lite vonde! Min første fødsel var flott. Kjente bare menssmerter, på det vondeste var de ikke så veldig vonde engang. Fødselen tok 16 timer, og det positive med det var at jeg sovnet mellom hver rie. Drømmefødsler skjer! Oftere en du tror! Noen flere som vil dele positive og hyggelige historier til ære for alle som googler seg redde? Anonymous poster hash: 3c87b...144
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #2 Skrevet 17. november 2015 Ja, du har symptomer, men det er ikke kreft Anonymous poster hash: 71757...9e8
Gjest Skrevet 17. november 2015 #3 Skrevet 17. november 2015 Ja, du har symptomer, men det er ikke kreft Anonymous poster hash: 71757...9e8 He? Leste du hva hu har skrevet eller? Eller skjønte jeg ikke ironien?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå