Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #1 Skrevet 17. november 2015 Noen her med erfaringer? Plutselig begynt å gnisse tenner, er nok pga stress. Blitt en ond sirkel nå hvor jeg blir redd og stresset før leggetid og får dårlig søvn. Dermed blir jeg mer stresset og sliten. Har stadig våknet med vondt i kjeven/tungen/hodet, men først nå når jeg ved to anledninger har skallet av deler av tannen har jeg forstått hva og hvorfor. Har noen her vært borti det samme? Erfaringer med bittskinne/medisinering? Anonymous poster hash: 501f9...842
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #2 Skrevet 17. november 2015 Ingen? =/ Anonymous poster hash: 501f9...842
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #3 Skrevet 17. november 2015 Jeg har fått skinye til å bruke om natten. Skikkelig ekkel å bruke og svindyr, men den holder tennene og reprasjoner av de fine. Anonymous poster hash: 7f792...64f
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #4 Skrevet 17. november 2015 Jeg har fått skinye til å bruke om natten. Skikkelig ekkel å bruke og svindyr, men den holder tennene og reprasjoner av de fine. Anonymous poster hash: 7f792...64f Takk for svar! Man får mesteparten av skinnen dekket, gjør man ikke? Har du klart å skade tennene med skinnen på eller er man da "trygg"? Hvordan er den ekkel å bruke? Beklager at jeg bombarderer deg med spørsmål, men jeg er skikkelig nervøs her. Anonymous poster hash: 501f9...842
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå