sommerfuggelimagen Skrevet 17. november 2015 #1 Skrevet 17. november 2015 Jeg skal på italiensk restaurant og spise pizza, og de fleste pizzaene har alskens oster, og en eller annen form for skinke eller salami/pølse. Kan jeg spise noe av dette?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #2 Skrevet 17. november 2015 Det skal vel gå bra så lenge det er stekt ordentlig? Uææhhh, håper jeg.. For jeg skal å spise pizza snart og jeg hadde sett for meg italienensk med parmaskinke. Anonymous poster hash: 95d2c...be9
Blomstogbier Skrevet 17. november 2015 #3 Skrevet 17. november 2015 (endret) Så lenge fyllet er gjennomstekt, går det bra. Dvs det er ikke greit med spekeskinke som er lagt på etter steking. Endret 17. november 2015 av Blomstogbier
TPK Skrevet 17. november 2015 #4 Skrevet 17. november 2015 Pepperoni o.l som er stekt er greir, spekeskinke (fersk) på toppen er ikke greit. Ang. oster må du nesten bare lese i menyen. De færredte har vel vrie eller blåskimmelost på pizza liksom. Det er faste oster som er best til det formålet, og de er greit å spise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå