Gå til innhold

Noen som har blitt kvalme etter SA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i uke 8+5, hvis alt er som det skal. Når jeg var 7+3 kom det ut en ganske stor slimklump med blod i. Jeg hadde ingen smerter før eller etter og har heller ikke blødd noe. Jeg tenkte likevel at det var en SA siden klumpen var såpass stor.

Noen dager etter forsvant også de ømme puppene og "følelsen" av å være gravid..

Jeg skal til ultralyd nå på torsdag og har egentlig forberedt meg på negativt svar, men nå for to-tre dager siden kom kvalmen? Nå er jeg så kvalm at jeg kun klarer å drikke vann og spise salte kjeks..alt annet brekker jeg meg av.

Er det noen som har opplevd noe lignende..? Er det vanlig å være så kvalm en uke etter en SA?

Anonymous poster hash: 5d793...6eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri hatt SA, så vet ikke,  forferdelig å ikke vite, da. Du kan jo dra til ultralyd tidligere? Hadde jeg gjort, hadde ikke klart å vente. Du får ha lykke til. 

Anonymous poster hash: d6178...e56
Skrevet

Jeg ville bare ønske deg lykke til. Jeg har selv aldri opplevd en SA, men har nylig vært gjennom en MA, og der merket jeg at symptomene ble mindre tydelige..

Forstår at dette må være både vanskelig og slitsomt å ikke vite, så jeg råder deg slik de andre gjør om evt. fremskynde timen til ul.

Igjen, lykke til :)

Anonymous poster hash: c6bd0...63a
Skrevet

Tusen takk:)

Jeg bare syns det er så rart at jeg har blitt kvalm i ettertid..jeg har time om to dager, så jeg får nok ikke fremskyndet den. Bare håper det ordner seg

Skrevet

Har hatt 6 SA, og har aldri vært kvalm før eller etter jeg mistet. Og de 2 gangene, det har gått bra, så har jeg hatt ekstrem svangerskapskvalme fra uke 4.

Anonymous poster hash: f06c5...23d
Skrevet

Har hatt 6 SA, og har aldri vært kvalm før eller etter jeg mistet. Og de 2 gangene, det har gått bra, så har jeg hatt ekstrem svangerskapskvalme fra uke 4.

Anonymous poster hash: f06c5...23d

Har du hatt SA uten blødning? Hvordan utartet det seg?

Skrevet

Da jeg hadde sa,hadde jeg rier og små blødninger i ca 2 døgn. Riene ble veldig veldig vonde. Til slutt kom et lite foster ut.

Det var riktig nok i uke 12.

Det var aldri noen tvil om hva det var

Anonymous poster hash: f62d5...703

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...