Aliniane Skrevet 17. november 2015 #1 Skrevet 17. november 2015 Noen som har erfaring med denne? Bråker den veldig?
Gjest Kira Skrevet 17. november 2015 #2 Skrevet 17. november 2015 Vi har den, og den funker veldig bra. Ang støy har jeg faktisk ikke tenkt over om den bråker eller ei. Vi har den på vaskerommet, og da står det gjerne på en vaskemaskin eller tørketrommel samtidig. Men kan gjerne sjekke etterpå om den bråker
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #3 Skrevet 17. november 2015 Den høres litt ut som en oppvaskmaskin. Fungerer veldig bra! Anonymous poster hash: cd248...a2e
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #5 Skrevet 17. november 2015 Syns ikke min bråker så fælt iallefall. Kjøpte min der for to år siden så er usikker på om det fortsatt er den samme. En svak dur bare, ikke noe jeg har lagt merke til som forstyrrende ihvertfall :-) Og jeg har min midt i stua så jeg får fulgt med på sko/støvler når den brukes. Mildt sagt veldig redd for brann :-S Anonymous poster hash: b063d...0df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå