Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #1 Skrevet 17. november 2015 GÄtt og venta og venta. . I dag kom mensen. PrÞvd 2 perioder nÄ. Vet det ikke er lenge iforhold til mange andre. Jeg begynner allikevel Ä lure, hva er det som gjÞr at jeg ikke blir gravid. vi har sex dager fÞr, under og etter egglÞsning. Jeg har stabil syklus. Jeg ble gravid pÄ fÞrste forsÞk med nr 1. Han er snart 3,5, sÄ fÞler det er veldig pÄ tide med nr.2! Hvor lenge prÞvde dere fÞr dere ble gravide?  Anonymous poster hash: 7070d...0aa
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #2 Skrevet 17. november 2015 6 mnd med fÞrste og 1 mnd med andre.  Jeg fant ut da vi prÞvde pÄ fÞrste at jeg har sen egglÞsning og den mnd jeg ble gravid med begge var de mnd vi hadde sex annen hver dag gjennom hele perioden. Anonymous poster hash: f64c6...dbd
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #3 Skrevet 17. november 2015 2 PP er jo ingenting... Her tok det 1,5 Är fÞr jeg ble gravid, og det var ikke noe "galt" med noen av oss. Ting kan bare ta litt tid...  Anonymous poster hash: ec0f2...137
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #4 Skrevet 17. november 2015 Stakkars, jeg kan se for meg det er trist nÄr man venter og hÄper, sÄ kommer mensen. Men du blir sikkert gravid snart Tenk bare at noen mnd fra eller til ikke spiller noen rolle. Og ikke stress, da tar det kanskje lengre tid Lykke til neste mnd, eller neste etter det, en dag vil det skje  Anonymous poster hash: bda9c...8f2
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #5 Skrevet 17. november 2015  6 mnd med fĂžrste og 1 mnd med andre.  Jeg fant ut da vi prĂžvde pĂ„ fĂžrste at jeg har sen egglĂžsning og den mnd jeg ble gravid med begge var de mnd vi hadde sex annen hver dag gjennom hele perioden.  Anonymous poster hash: f64c6...dbd Jeg leste noe om at det var lurt med annen hver dag. Det skal jeg prĂžve denne mnd. Takk for svar đ  Anonymous poster hash: 7070d...0aa
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #6 Skrevet 17. november 2015 Stakkars, jeg kan se for meg det er trist nĂ„r man venter og hĂ„per, sĂ„ kommer mensen. Men du blir sikkert gravid snart Tenk bare at noen mnd fra eller til ikke spiller noen rolle. Og ikke stress, da tar det kanskje lengre tid Lykke til neste mnd, eller neste etter det, en dag vil det skje  Anonymous poster hash: bda9c...8f2 Tusen takk đ  Anonymous poster hash: 7070d...0aa
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #7 Skrevet 17. november 2015 SelvfÞlgelig er det trist Ä ikke vÊre gravid nÄr man Þnsker det, men 2 pp er ingenting. Babyen i magen min har vi brukt over 2,5 Är pÄ! Jeg har ogsÄ mistet 2 ganger pÄ veien hit men er endelig over halvveis i dette svangerskapet.  Ikke mist motet etter 2 pp. Husk at de fleste er gravide innen 6 -9 mnd  Med de fÞrste barna vÄre tok det 1 pp, sÄ du kan jo tenke deg selv hvordan det har vÊrt Ä vente pÄ en sÊrdeles etterlengtet nr. 3 Anonymous poster hash: 559a8...a48
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #8 Skrevet 17. november 2015 Hold ut! Vi lyktes pÄ pp7 fÞrste gang, mÄtte ha hormonbehandling pÄ nr 2, det tok 3 Är. Du har "bare" 20 % sjanse for klaff per syklus.  Anonymous poster hash: 1c100...3f4
Guttaboys Skrevet 17. november 2015 #9 Skrevet 17. november 2015 7 mnd med fĂžrstemann og 2 mnd med andremann.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #10 Skrevet 17. november 2015 Jeg ble gravid etter 6 mnd Men sÄ mistet jeg... SÄ nÄ prÞve pÄ nytt. Begynne pÄ nytt  Anonymous poster hash: 6ec44...6ad
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #11 Skrevet 17. november 2015 Litt tidlig Ă„ bli hysterisk. 2 mnd er nada! Â Vi brukte 8 mnd. Â Anonymous poster hash: 28489...485
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #12 Skrevet 17. november 2015 Selv om dere begge er friske er det ikke mer enn 25% sjanse for Ä bli gravide hver pp. Det er med andre ord ganske sjeldent at man blir gravid pÄ fÞrste forsÞk. Ny sjanse neste pp, lykke til  Anonymous poster hash: fdaf9...78b
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #13 Skrevet 17. november 2015 Takk for svar đ fĂžler bare det er litt hastverk siden nr 1 er 3,5. Vil ikke ha sĂ„ stor aldersforskjell. Men sĂ„nn er livet.  Anonymous poster hash: 7070d...0aa
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #14 Skrevet 17. november 2015 Takk for svar đ fĂžler bare det er litt hastverk siden nr 1 er 3,5. Vil ikke ha sĂ„ stor aldersforskjell. Men sĂ„nn er livet.  Anonymous poster hash: 7070d...0aa Vil dere ikke ha for stor aldersforskjell, vel da burde dere forsĂžkt fĂžr. 2 pp er ingenting. Man kan ikke regne med Ă„ bli gravid pĂ„ fĂžrste forsĂžk. Nummer 1 ble til "plutselig". De to andre brukte vi 5 og 8 mĂ„neder pĂ„. Beklager, men "stakkars-meg-jeg-er-ikke-gravid-etter-2-mĂ„neder" klarer jeg ikke mĂžnstre sympati for.  NĂ„r det er sagt, lykke til med prĂžving.  Anonymous poster hash: 3da72...0e1
MammaTilNick Skrevet 17. november 2015 #15 Skrevet 17. november 2015 Jeg fĂžler med deg đ ble kjempeskuffa da det ikke klaffet pĂ„ fĂžrste forsĂžk. 2pp sĂ„ tok vi en kjappis pĂ„ el-dagen sĂ„ besĂžkte jeg kusina mi. Vips sĂ„ ble jeg gravid. Beregn sĂ„nn ca el-dag og forsĂžk noen dager fĂžr og etter, sĂ„ skal du se at det klaffer đ lykke til âș
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #16 Skrevet 17. november 2015  Takk for svar đ fĂžler bare det er litt hastverk siden nr 1 er 3,5. Vil ikke ha sĂ„ stor aldersforskjell. Men sĂ„nn er livet.  Anonymous poster hash: 7070d...0aa Vil dere ikke ha for stor aldersforskjell, vel da burde dere forsĂžkt fĂžr. 2 pp er ingenting. Man kan ikke regne med Ă„ bli gravid pĂ„ fĂžrste forsĂžk. Nummer 1 ble til "plutselig". De to andre brukte vi 5 og 8 mĂ„neder pĂ„.Beklager, men "stakkars-meg-jeg-er-ikke-gravid-etter-2-mĂ„neder" klarer jeg ikke mĂžnstre sympati for.  NĂ„r det er sagt, lykke til med prĂžving.  Anonymous poster hash: 3da72...0e1 Skulle gjerne prĂžvd fĂžr, men ville ikke det sĂ„ lenge jeg var usikker pĂ„ forholdet. Vi har hatt vanskelige perioder etter 1. Ble fĂždt. Vi har nĂ„ funnet ut av det og fĂžler oss klare. Jeg mener ikke Ă„ fremstille det som om det er synd pĂ„ meg, jeg sier jo i innlegget jeg vet mange prĂžver lengre. Det er bare godt Ă„ fĂ„ snakket pĂ„ et slikt forum nĂ„r skuffelsen er der alikevell. đ  Anonymous poster hash: 7070d...0aa
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #17 Skrevet 17. november 2015 Jeg fĂžler med deg đ ble kjempeskuffa da det ikke klaffet pĂ„ fĂžrste forsĂžk. 2pp sĂ„ tok vi en kjappis pĂ„ el-dagen sĂ„ besĂžkte jeg kusina mi. Vips sĂ„ ble jeg gravid. Beregn sĂ„nn ca el-dag og forsĂžk noen dager fĂžr og etter, sĂ„ skal du se at det klaffer đ lykke til âșTusen takk. Skal prĂžve pĂ„ detđ hĂ„per sĂ„nn det klaffer neste gang đ  Anonymous poster hash: 7070d...0aa
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #18 Skrevet 17. november 2015 Her tok det 8 pp, men det endte i SA. SÄ tok det 1 pp, men det og endte i SA. SÄ tok det 1,5 Är fÞr det klaffet pÄ nytt. NÄ hÄper jeg den blir vÊrende i 9 mnd. Anonymous poster hash: 37272...434
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #19 Skrevet 17. november 2015 Ikke jeg heller.... Vi har bare prĂžvd en mĂ„ned men jeg er skuffet for det.  Ja, ja vi prĂžver igjen! đ  Anonymous poster hash: 57b11...86d
TPK Skrevet 17. november 2015 #20 Skrevet 17. november 2015 Uff, det er kjeipt. Jeg kjenner fÞlelsen. Men som du sier, to pp er ikke mye. Det er 20-25% sannsynlighet for Ä bli gravid hver mnd, sÄ det er jo fortsatt mye mer sannsynlig Ä ikke bli gravid, selv om alt er i orden og dere gjÞr alt riktig. Men jeg vil anbefale egglÞsningstester. Jeg oppdaget at jeg hadde el senere enn forventet, selv om jeg hadde 28 dagers syklus.  Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #21 Skrevet 17. november 2015 Uff, det er kjeipt. Jeg kjenner fÞlelsen. Men som du sier, to pp er ikke mye. Det er 20-25% sannsynlighet for Ä bli gravid hver mnd, sÄ det er jo fortsatt mye mer sannsynlig Ä ikke bli gravid, selv om alt er i orden og dere gjÞr alt riktig. Men jeg vil anbefale egglÞsningstester. Jeg oppdaget at jeg hadde el senere enn forventet, selv om jeg hadde 28 dagers syklus.  Lykke til! Takk for rÄd. Det skal jeg kjÞpe.   Anonymous poster hash: 7070d...0aa
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #22 Skrevet 17. november 2015 NÊrmer seg vel 2.5 Är nÄ uten hel. Begynner Ä bli litt rutine Ä ha sex anhver dag fra dag 10. Pergotime er ogsÄ pÄ plass Anonymous poster hash: b5f3b...e48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ