Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #1 Skrevet 16. november 2015 I morgen. Han skiftet dekk på bilen i kveld, for at jeg skulle få ha bil mens han er borte. Og altså syk, tett, slapp, litt feber. Han blir steindårlig av et snev feber, så er utrolig takknemlig for at han skiftet dekk, stakkars. Så jeg skal pakke kofferten for ham, og tenkte jeg kunne overraske ham litt.. Tenkte å tegne et rødt hjerte, skrive takk, klippe ut og legge mellom klærne? Dårlig kreativitet! Noen andre ideer? Har ikke godte eller noe annet spiselig å legge nedi.. ☺️ Anonymous poster hash: 7ac10...4eb
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #2 Skrevet 16. november 2015 Hodepinetabletter? En god bok? Hjertet du planlegger er fint Noen teposer - godt til sår hals. Kanskje litt honning - husk skje. Må han reise på jobb når han er så dårlig, da? Anonymous poster hash: facdc...745
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #3 Skrevet 17. november 2015 Hodepinetabletter? En god bok? Hjertet du planlegger er fint Noen teposer - godt til sår hals. Kanskje litt honning - husk skje. Må han reise på jobb når han er så dårlig, da? Anonymous poster hash: facdc...745 Jeg lagde et hjerte og skrev: "Takk for at du er den du er", med våre initialer svakt under La det mellom klærne. Hodepinetabletter hadde han lagt i selv, og bøker leser han ikke Stakkars, helt gåen når han dro nå. Han har veldig arbeidsmoral, så litt sykdom er ikke nok. I går hadde han staket opp tett kloakk mens jeg var på jobb, det tok noen timer med drittarbeid bokstavelig sagt.. Men måtte gjøres. Utslitt etterpå siden han var syk. Så at han tok dekkene i går kveld var mye mer enn forventet. I dag er det første frostdagen, så selvsagt godt for meg som er igjen ❤️ Anonymous poster hash: 7ac10...4eb
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #4 Skrevet 17. november 2015 Flink mann, men jeg undres litt over at ikke du selv kunne byttet de dekkene. Anonymous poster hash: 3607f...0e9
Gjest Darwinia:-) Skrevet 17. november 2015 #5 Skrevet 17. november 2015 Skriv en lapp hvor du skriver at du elsker han over alt og at du lover å lære deg å skifte dekk selv😜 Med forbehold om at du ikke selv er syk, høygravid eller lignende😊
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #6 Skrevet 17. november 2015 En slik lapp hadde faktisk vært provoserende på meg om mannen hadde forventet at jeg skiftet dekk og staket kloak når jeg var syk. Det var jo de tingene du burde gjort for ham om du egentlig brydde deg om hvordan han hadde det. Anonymous poster hash: 80f1a...e10
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #7 Skrevet 17. november 2015 Flink mann, men jeg undres litt over at ikke du selv kunne byttet de dekkene. Anonymous poster hash: 3607f...0e9 Jeg er for likestilling altså, men dekkskifte har jeg vært med på en del ganger og det frister ikke! Jeg valgte å vaske alt av klær og pakke Vi er likestilte og har respekt for hverandre, men synes det er greit å ha litt forskjell. (Uten noe religion involvert) Jeg er dame, han er mann Vi var mer opptatt av å dele alle gjøremål de første årene, vise at vi dugde til å være begge deler. Vi har ikke det behovet lengre HI Anonymous poster hash: 7ac10...4eb
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #8 Skrevet 17. november 2015 Flink mann, men jeg undres litt over at ikke du selv kunne byttet de dekkene. Anonymous poster hash: 3607f...0e9 Jeg er for likestilling altså, men dekkskifte har jeg vært med på en del ganger og det frister ikke! Jeg valgte å vaske alt av klær og pakke Vi er likestilte og har respekt for hverandre, men synes det er greit å ha litt forskjell. (Uten noe religion involvert) Jeg er dame, han er mann Vi var mer opptatt av å dele alle gjøremål de første årene, vise at vi dugde til å være begge deler. Vi har ikke det behovet lengre HI Anonymous poster hash: 7ac10...4eb En ting er å ha en slik arbeidsdeling til vanlig, men at du ikke en gang gidder å gjøre slike ting når han er syk synes jeg er uhørt. Det har ingenting med arbeidsfordeling å gjøre, bare at du ikke gidder å gjøre noe som er litt kjedlig eller ubehaglig for mannen din. Anonymous poster hash: 80f1a...e10
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #9 Skrevet 17. november 2015 Flink mann, men jeg undres litt over at ikke du selv kunne byttet de dekkene. Anonymous poster hash: 3607f...0e9 Jeg er for likestilling altså, men dekkskifte har jeg vært med på en del ganger og det frister ikke! Jeg valgte å vaske alt av klær og pakke Vi er likestilte og har respekt for hverandre, men synes det er greit å ha litt forskjell. (Uten noe religion involvert) Jeg er dame, han er mann Vi var mer opptatt av å dele alle gjøremål de første årene, vise at vi dugde til å være begge deler. Vi har ikke det behovet lengre HI Anonymous poster hash: 7ac10...4eb En ting er å ha en slik arbeidsdeling til vanlig, men at du ikke en gang gidder å gjøre slike ting når han er syk synes jeg er uhørt. Det har ingenting med arbeidsfordeling å gjøre, bare at du ikke gidder å gjøre noe som er litt kjedlig eller ubehaglig for mannen din. Anonymous poster hash: 80f1a...e10 Gidder? Hun tvang han ikke til å skifte dekk, hun sier jo at dette var mer en forventet, så all kred til mannen. Men det høres ut som han har en veldig snill kone, så hun fortjente deg nok, i motsetning til surmegger som deg. Anonymous poster hash: 21b44...a74
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #10 Skrevet 17. november 2015 Flink mann, men jeg undres litt over at ikke du selv kunne byttet de dekkene. Anonymous poster hash: 3607f...0e9 Jeg er for likestilling altså, men dekkskifte har jeg vært med på en del ganger og det frister ikke! Jeg valgte å vaske alt av klær og pakke Vi er likestilte og har respekt for hverandre, men synes det er greit å ha litt forskjell. (Uten noe religion involvert) Jeg er dame, han er mann Vi var mer opptatt av å dele alle gjøremål de første årene, vise at vi dugde til å være begge deler. Vi har ikke det behovet lengre HI Anonymous poster hash: 7ac10...4eb En ting er å ha en slik arbeidsdeling til vanlig, men at du ikke en gang gidder å gjøre slike ting når han er syk synes jeg er uhørt. Det har ingenting med arbeidsfordeling å gjøre, bare at du ikke gidder å gjøre noe som er litt kjedlig eller ubehaglig for mannen din. Anonymous poster hash: 80f1a...e10 Vi har råd til å sette den på verksted å få det gjort altså! Og jeg er ikke avhengig av bil, tar buss til jobb. Snakk om å dreie det til at jeg SKULLE ha gjort det! Jeg gjorde det han HATER å gjøre, vaske klær og pakke Anonymous poster hash: 7ac10...4eb
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #11 Skrevet 17. november 2015 Flink mann, men jeg undres litt over at ikke du selv kunne byttet de dekkene. Anonymous poster hash: 3607f...0e9 Jeg er for likestilling altså, men dekkskifte har jeg vært med på en del ganger og det frister ikke! Jeg valgte å vaske alt av klær og pakke Vi er likestilte og har respekt for hverandre, men synes det er greit å ha litt forskjell. (Uten noe religion involvert) Jeg er dame, han er mann Vi var mer opptatt av å dele alle gjøremål de første årene, vise at vi dugde til å være begge deler. Vi har ikke det behovet lengre HI Anonymous poster hash: 7ac10...4eb En ting er å ha en slik arbeidsdeling til vanlig, men at du ikke en gang gidder å gjøre slike ting når han er syk synes jeg er uhørt. Det har ingenting med arbeidsfordeling å gjøre, bare at du ikke gidder å gjøre noe som er litt kjedlig eller ubehaglig for mannen din. Anonymous poster hash: 80f1a...e10 Gidder? Hun tvang han ikke til å skifte dekk, hun sier jo at dette var mer en forventet, så all kred til mannen. Men det høres ut som han har en veldig snill kone, så hun fortjente deg nok, i motsetning til surmegger som deg. Anonymous poster hash: 21b44...a74 Hun viste at han var syk og hun tok ikke iniseativ til å gjøre noen av jobbene, bare ventet på at han skulle gjøre det. Hadde hun brydd seg mer om mannen enn om hva hun selv syntes var morsomt hadde hun sakt til mannen at hun skulle ordne det, i hvertfall når han gjorde seg klar til å starte. For meg høres det ikke ut som om han har en snill kone. Jeg synes hun høres lat og manipulerende ut. Anonymous poster hash: 80f1a...e10
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #12 Skrevet 17. november 2015 Noen har visst ingen mann som skifter dekkene her;)!! Lyser sjalusi lang vei... Anonymous poster hash: 91b4b...7cc
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #13 Skrevet 17. november 2015 Flink mann, men jeg undres litt over at ikke du selv kunne byttet de dekkene. Anonymous poster hash: 3607f...0e9 Jeg er for likestilling altså, men dekkskifte har jeg vært med på en del ganger og det frister ikke! Jeg valgte å vaske alt av klær og pakke Vi er likestilte og har respekt for hverandre, men synes det er greit å ha litt forskjell. (Uten noe religion involvert) Jeg er dame, han er mann Vi var mer opptatt av å dele alle gjøremål de første årene, vise at vi dugde til å være begge deler. Vi har ikke det behovet lengre HI Anonymous poster hash: 7ac10...4eb En ting er å ha en slik arbeidsdeling til vanlig, men at du ikke en gang gidder å gjøre slike ting når han er syk synes jeg er uhørt. Det har ingenting med arbeidsfordeling å gjøre, bare at du ikke gidder å gjøre noe som er litt kjedlig eller ubehaglig for mannen din. Anonymous poster hash: 80f1a...e10 Gidder? Hun tvang han ikke til å skifte dekk, hun sier jo at dette var mer en forventet, så all kred til mannen. Men det høres ut som han har en veldig snill kone, så hun fortjente deg nok, i motsetning til surmegger som deg. Anonymous poster hash: 21b44...a74 Hun viste at han var syk og hun tok ikke iniseativ til å gjøre noen av jobbene, bare ventet på at han skulle gjøre det. Hadde hun brydd seg mer om mannen enn om hva hun selv syntes var morsomt hadde hun sakt til mannen at hun skulle ordne det, i hvertfall når han gjorde seg klar til å starte. For meg høres det ikke ut som om han har en snill kone. Jeg synes hun høres lat og manipulerende ut. Anonymous poster hash: 80f1a...e10 Og jeg syns du høres sur, gretten og bitter ut. Hi er takknemlig for at mannen gjorde ting hun ikke forventet og som sparte henne for arbeid. I gjengjeld vasket hun klærne og pakket for han. Det er sånt et sunt forhold fungerer, skjønner du. At man gjør hverandre tjenester og viser hverandre takknemlighet for det. Lyst å prøve? Anonymous poster hash: 9dfe7...713
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #14 Skrevet 17. november 2015 Noen har visst ingen mann som skifter dekkene her;)!! Lyser sjalusi lang vei... Anonymous poster hash: 91b4b...7cc Hadde jeg hatt er så bittert og surt kvinnemenneske i hus, hadde jeg aldri skiftet dekk eller gjort noe annet for henne. Anonymous poster hash: 21b44...a74
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #15 Skrevet 17. november 2015 Flink mann, men jeg undres litt over at ikke du selv kunne byttet de dekkene. Anonymous poster hash: 3607f...0e9 Jeg er for likestilling altså, men dekkskifte har jeg vært med på en del ganger og det frister ikke! Jeg valgte å vaske alt av klær og pakke Vi er likestilte og har respekt for hverandre, men synes det er greit å ha litt forskjell. (Uten noe religion involvert) Jeg er dame, han er mann Vi var mer opptatt av å dele alle gjøremål de første årene, vise at vi dugde til å være begge deler. Vi har ikke det behovet lengre HI Anonymous poster hash: 7ac10...4eb En ting er å ha en slik arbeidsdeling til vanlig, men at du ikke en gang gidder å gjøre slike ting når han er syk synes jeg er uhørt. Det har ingenting med arbeidsfordeling å gjøre, bare at du ikke gidder å gjøre noe som er litt kjedlig eller ubehaglig for mannen din. Anonymous poster hash: 80f1a...e10 Gidder? Hun tvang han ikke til å skifte dekk, hun sier jo at dette var mer en forventet, så all kred til mannen. Men det høres ut som han har en veldig snill kone, så hun fortjente deg nok, i motsetning til surmegger som deg. Anonymous poster hash: 21b44...a74 Hun viste at han var syk og hun tok ikke iniseativ til å gjøre noen av jobbene, bare ventet på at han skulle gjøre det. Hadde hun brydd seg mer om mannen enn om hva hun selv syntes var morsomt hadde hun sakt til mannen at hun skulle ordne det, i hvertfall når han gjorde seg klar til å starte. For meg høres det ikke ut som om han har en snill kone. Jeg synes hun høres lat og manipulerende ut. Anonymous poster hash: 80f1a...e10 Og jeg syns du høres sur, gretten og bitter ut. Hi er takknemlig for at mannen gjorde ting hun ikke forventet og som sparte henne for arbeid. I gjengjeld vasket hun klærne og pakket for han. Det er sånt et sunt forhold fungerer, skjønner du. At man gjør hverandre tjenester og viser hverandre takknemlighet for det. Lyst å prøve? Anonymous poster hash: 9dfe7...713 Du kan godt tro jeg er bitter og sur. Det gjør ikke noe så lenge de rundt meg vet at jeg ikke er det. Å vaske klær er vel uansett HI sitt ansvar, ikke noe hun gjør ekstra siden mannen er syk. Anonymous poster hash: 80f1a...e10
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #16 Skrevet 17. november 2015 Flink mann, men jeg undres litt over at ikke du selv kunne byttet de dekkene. Anonymous poster hash: 3607f...0e9 Jeg er for likestilling altså, men dekkskifte har jeg vært med på en del ganger og det frister ikke! Jeg valgte å vaske alt av klær og pakke Vi er likestilte og har respekt for hverandre, men synes det er greit å ha litt forskjell. (Uten noe religion involvert) Jeg er dame, han er mann Vi var mer opptatt av å dele alle gjøremål de første årene, vise at vi dugde til å være begge deler. Vi har ikke det behovet lengre HI Anonymous poster hash: 7ac10...4eb Da kunne du tatt bilen med deg, og betalt for å fått skiftet dekk et sted der det gjøres Anonymous poster hash: 2e69f...097
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #17 Skrevet 17. november 2015 Om mannen så hadde brukket begge armer og begge bein hadde jeg ikke klart å skifte dekk. Men jeg gjør mye annet rart når formen er på bunn! Anonymous poster hash: bc9d3...7db
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #18 Skrevet 17. november 2015 Flink mann, men jeg undres litt over at ikke du selv kunne byttet de dekkene. Anonymous poster hash: 3607f...0e9 Jeg er for likestilling altså, men dekkskifte har jeg vært med på en del ganger og det frister ikke! Jeg valgte å vaske alt av klær og pakke Vi er likestilte og har respekt for hverandre, men synes det er greit å ha litt forskjell. (Uten noe religion involvert) Jeg er dame, han er mann Vi var mer opptatt av å dele alle gjøremål de første årene, vise at vi dugde til å være begge deler. Vi har ikke det behovet lengre HI Anonymous poster hash: 7ac10...4eb Da kunne du tatt bilen med deg, og betalt for å fått skiftet dekk et sted der det gjøres Anonymous poster hash: 2e69f...097 Eller bare bedt ham gå å legge seg når han gjorde seg klar til å begynne på oppgavene, om at han bare kunne gå å legge seg så skulle HI ordne det. Nå er det jo også mulig at mannen ikke er så syk som HI beskriver. Han kan tross alt dra på jobb. Da er det jo ikke rart han gjør det som vanligvis er hans oppgaver. Anonymous poster hash: 80f1a...e10
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #19 Skrevet 17. november 2015 Flink mann, men jeg undres litt over at ikke du selv kunne byttet de dekkene. Anonymous poster hash: 3607f...0e9 Jeg er for likestilling altså, men dekkskifte har jeg vært med på en del ganger og det frister ikke! Jeg valgte å vaske alt av klær og pakke Vi er likestilte og har respekt for hverandre, men synes det er greit å ha litt forskjell. (Uten noe religion involvert) Jeg er dame, han er mann Vi var mer opptatt av å dele alle gjøremål de første årene, vise at vi dugde til å være begge deler. Vi har ikke det behovet lengre HI Anonymous poster hash: 7ac10...4eb En ting er å ha en slik arbeidsdeling til vanlig, men at du ikke en gang gidder å gjøre slike ting når han er syk synes jeg er uhørt. Det har ingenting med arbeidsfordeling å gjøre, bare at du ikke gidder å gjøre noe som er litt kjedlig eller ubehaglig for mannen din. Anonymous poster hash: 80f1a...e10 Gidder? Hun tvang han ikke til å skifte dekk, hun sier jo at dette var mer en forventet, så all kred til mannen. Men det høres ut som han har en veldig snill kone, så hun fortjente deg nok, i motsetning til surmegger som deg. Anonymous poster hash: 21b44...a74 Hun viste at han var syk og hun tok ikke iniseativ til å gjøre noen av jobbene, bare ventet på at han skulle gjøre det. Hadde hun brydd seg mer om mannen enn om hva hun selv syntes var morsomt hadde hun sakt til mannen at hun skulle ordne det, i hvertfall når han gjorde seg klar til å starte. For meg høres det ikke ut som om han har en snill kone. Jeg synes hun høres lat og manipulerende ut. Anonymous poster hash: 80f1a...e10 Og jeg syns du høres sur, gretten og bitter ut. Hi er takknemlig for at mannen gjorde ting hun ikke forventet og som sparte henne for arbeid. I gjengjeld vasket hun klærne og pakket for han. Det er sånt et sunt forhold fungerer, skjønner du. At man gjør hverandre tjenester og viser hverandre takknemlighet for det. Lyst å prøve? Anonymous poster hash: 9dfe7...713 Du kan godt tro jeg er bitter og sur. Det gjør ikke noe så lenge de rundt meg vet at jeg ikke er det. Å vaske klær er vel uansett HI sitt ansvar, ikke noe hun gjør ekstra siden mannen er syk. Anonymous poster hash: 80f1a...e10 Haha, du er den ja som mener at kvinnen skal ta unna alt av husarbeidet, uansett hvem som jobber mest. Dra tilbake til 1950-tallet, ditt fjols. Du bare kverulerer, hvorfor blir du så engasjert i emnet egentlig? Plager det deg direkte? Og du skriver at du ikke hadde skiftet dekkene "for henne" hvis du var hennes mann, regner med at de har barn som må kjøres hit og dit mens mannen er borte på jobb, så han skifter ikke dekk for HENNE, men for DEM? Tipper du er singel på n'te året og ikke klarer å finne deg mann, og lar dette gå utover alle andre her på forumet. Anonymous poster hash: 9fd42...9b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå