Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #1 Skrevet 16. november 2015 Hvor ofte kjenner dere liv og hvor hardt?? Jeg kjenner ca 10 ganger om dagen, svakt... er det normalt? Anonymous poster hash: f1a14...f9f
bambi-88 Skrevet 16. november 2015 #2 Skrevet 16. november 2015 Kjenner liv jevnt utover hele dagen. Ikke like kraftige bevegelser som sist svangerskap. Har du merket noe forskjell nå i det siste? Eller har det alltid vært slik? Ta en telefon til enten jordmor eller føden om det bekymrer deg og bevegelsene er annerledes enn normalt
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #3 Skrevet 17. november 2015 Kjenner liv jevnt utover hele dagen. Ikke like kraftige bevegelser som sist svangerskap. Har du merket noe forskjell nå i det siste? Eller har det alltid vært slik? Ta en telefon til enten jordmor eller føden om det bekymrer deg og bevegelsene er annerledes enn normalt Jeg stresser så mye om dagen, så har vært vanskelig å følge med. Men ja jeg tror jeg kjenner mindre enn vanlig... Tusen takk for svar Anonymous poster hash: f1a14...f9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå