Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #1 Skrevet 16. november 2015 Vi beregner med NAV sin kalkulator, prøver å få siste års lønn av min eks i januar slik at vi kan beregne på nytt. Det er et slit hvert år og får aldri et eksakt tall av han. Han svarer med rundt 20 000 i slingringsmonn kanskje. Hvor ofte justerer dere? Og hva om man blir arbeidsledig for en tid eller må over på aap som alenemor? Justerer man barnebidrag midlertidig da, hvordan har dere løst det som har vært i den situasjonen? Anonymous poster hash: 49fd3...1ee
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #2 Skrevet 16. november 2015 Man ber om ny beregning av NAV når man ønsker å få beregnet det på nytt. NAV beregner da på nytt etter nåværende inntekt (siste 3 lønnsslipper og årsberetning må leveres). Man må betale gebyr for hver beregning. Anonymous poster hash: 81331...4c5
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #3 Skrevet 16. november 2015 Man ber om ny beregning av NAV når man ønsker å få beregnet det på nytt. NAV beregner da på nytt etter nåværende inntekt (siste 3 lønnsslipper og årsberetning må leveres). Man må betale gebyr for hver beregning. Anonymous poster hash: 81331...4c5 Takk for svar. Tenker mer på de som ikke betaler NAV for å beregne. Anonymous poster hash: 49fd3...1ee
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #4 Skrevet 16. november 2015 Justerer ikke med mindre det er noe spesielt. Ingen av oss går opp i lønn ved nyttår. Vi har lønnsoppgjør på høsten som er gjeldende tilbake fra mai. Jobber i offentlig sektor begge to, og det er ikke bestandig det er særlig mye å hente i lønnsoppgjøret. Denne gangen var det ingenting i lokale forhandlinger...... Sist hovedoppgjør tror jeg jeg fikk 5000 kr i årlig lønnsjustering. Når det bare er tellende fra mai, er det enda mindre å snakke om for det året....... Anonymous poster hash: de34c...49d
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #5 Skrevet 17. november 2015 . Anonymous poster hash: 49fd3...1ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå