Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #1 Skrevet 16. november 2015 Kan noen snakke meg til fornuft? Jeg og samboer har hatt et tøft år, mye som skjer. Vi har vært samboere i 10 år. Ikke barn. Vi har en felles venn som er veldig snill og god og som vi setter pris på. Problemet er at i det siste så føler jeg meg nesten litt betatt av ham.. Utseendemessig og seksuelt tiltrekker han meg ikke, men han gjør meg så trygg og jeg føler meg forstått av ham. Nå har det blitt sånn at jeg blir sjalu når han er med andre jenter, hvis han ikke svarer på melding med en gang så overtolker jeg betydningen. Når jeg ser det har kommet melding fra han så kiler det i magen og liknende. Hva skjer?? Jeg vil ikke ha det sånn! Hvordan få det vekk? Jeg vil være med samboeren min og ha det fint med han, ønsker ikke noe forhold hverken nå eller i fremtiden med vennen vår, men likevel så er jeg helt tussete.. Vær så snill å kom med råd og ikke formaning, jeg vet det er galt men jeg kan ikke styre det og er veldig frustrert og lei meg for dette.... Anonymous poster hash: 41fb0...582
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #2 Skrevet 16. november 2015 Siden du ikke er tiltrukket av denne mannen, så regner jeg med at han har egenskaper og kvaliteter mannen din ikke har, eller ikke viser deg nå... Så mitt råd til deg er å snakke med mannen, fiks opp i problemene dere har sammen. Eller så bør du tenke på om problemene deres er for store til at dere kan fikse det, og gå fra hverandre. Anonymous poster hash: 8ce74...c02
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #3 Skrevet 16. november 2015 Jeg tror nok det som skjer er at vennen din har kvaliteter du setter pris på som din samboer ikke har. Du blir smigret og liker å føle deg ønsket, trygg og verdsatt. Prøv å bedre kommunikasjonen med din samboer. Fortell han hva du trenger for å føle deg elsket. Anonymous poster hash: b804d...853
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #4 Skrevet 16. november 2015 Det er bra dere ikke har barn å ta hensyn til. Som hun over sier, tenk igjennom forholdet til din mann uavhengig av den lille crushen du har på kameraten. Det er nok bare uttrykk for at du mistrives i forholdet og han blir uinteressant når du blir fri. Er det verdt å jobbe for eller kan dere like gjerne skilles? Anonymous poster hash: d1b40...43b
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #5 Skrevet 16. november 2015 For noen flotte svar! Nå ble jeg glad! Jeg tror dere har rett i at han gir meg noe jeg savner hjemme.. Har prøvd å forklare mannen hva som er problemet og han lover bot og bedring men gjennomfører ikke.. Og følelsene som river i meg angående vår venn er skummelt sterke. Uff :-( Anonymous poster hash: 41fb0...582
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #6 Skrevet 16. november 2015 Og samboer er absolutt verdt å kjempe for. Han har mange gode egenskaper, men når det skranter og han ikke gjør noe med det så hjelper det ikke på situasjonen.. Anonymous poster hash: 41fb0...582
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå