Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #1 Skrevet 16. november 2015 Våkner før deg og sniker meg ut av senga. Du ligger i babyredet og kaver litt så jeg skjønner at du våkner snart. Snart hører jeg morgenlydene dine og skynder meg inn til deg. Så blid du er, som du er hver morgen. Tannløse smil på smil der du ligger og sparker med bena. Vi koser litt før morgenstellet. Tid for dagens første tår og snart er det bare fornøyd smatting som høres. Kjøkkenet er det komplette kaos etter at pappan din og storesøskene dine er dratt på jobb og skole. Du blir satt i vippestolen og jeg håper jeg får 5 minutter til å ihvertfall få tømt oppvaskmaskina. Du holder ut i akkurat 7 minutter så er sirenen i gang. Akkurat nå er det ikke mye idyll i huset og det eneste du vil er å være nær mammaen din. Plukker deg opp og med deg på armen blir kjøkkenet etterhvert tilnærmet ryddig. Ser på deg at du nærmer deg morgenduppen. Vi parkerer oss foran tvn og puppen må frem igjen. Du sovner etter en liten tår og jeg funderer på om jeg skal prøve å legge deg fra meg og fortsette å rydde litt. Du sover i 20 min så er det hylekonsert og du virker så fornærmet for at jeg har lagt deg å sove for deg selv. Bleieskift og litt tull og tøys og du er i super humør igjen. Latteren din når jeg kiler deg på ryggen er så utrolig søt. Dagen går sin vante gang med noen få mini dupper og mange kosestunder og nå nærmer det seg leggetid. Du har ledd og bablet med storesøskene og kost med pappa men nå venter senga. I ullbody og bare foter er du så nydelig. Vi ligger mot hverandre, du roer deg fort og ser ut til å sove godt. Jeg snuser på deg og blir helt varm av lykke. Sniker meg ut av senga og går for å rydde badet. Tar omtrent 5 minutter så hører jeg misfornøyd gråt fra soverommet. Du har jo oppdaget at mamma har latt deg i stikken og det er ikke populært. Kryper under dyna med deg igjen, ligger med hodet tett inntil ditt hode til jeg hører at du puster rolig igjen. På ny lurer jeg meg ut av rommet. Å nei du, ikke prøv å lure meg du mamma. Du gråter som om jeg har forlatt deg på ordentlig. Er bare å gi seg, her er det du som er sjefen og du trenger vist mamma nå. Etter noen minutter sover du tungt og det gjør nok jeg også ganske snart. Må bare snuse litt på deg først:) Sånn kan en hjemme med baby dag fortone seg, men ikke ofte med slik idyll:) Handling, bilkjøring og annet stress gjør baby og mamma irritabel og sur:) Anonymous poster hash: e6755...516
MilleMarmelade Skrevet 17. november 2015 #2 Skrevet 17. november 2015 Åh, babytiden går så altfor fort! Selv om det ikke alltid er bare fryd og gammen. Nå er lillesøster hjemme med pappan mens jeg må være på jobb uten henne - i mange timer! Savner å bare kose meg med baby 💜👶
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #3 Skrevet 17. november 2015 Så fint skrevet, Hi Nyt tiden videre Anonymous poster hash: 2f237...bee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå