Gå til innhold

Flytte til Kristiansund eller Harstad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 18f22...3c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kristiansund... <3

Anonymous poster hash: 09890...5ab

Skrevet

Kristiansund... <3Anonymous poster hash: 09890...5ab

Hvorfor? :)

Skrevet

Ikke Harstad hvertfall! Mye på grunn av mørketiden og fordi det er så langt nord. Man er langt unna alt!

Anonymous poster hash: de6dc...38c

Skrevet

Ville ikke valgt Kristiansund. Har ikke vært i Harstad så kan ikke uttale meg om det.

I Kristiansund er det mange narkiser og andelen innvandrere er meget markant. Har et familiemedlem som bodde der i litt over ett år og det var ikke en bra by. Mange problemer der i byen rett og slett! Kristiansund er på vei inn på Robek nå- meget dårlig kommuneøkonomi og vanskjøtelse deluxe. Politikerene der har gjort mye tull. Sykehuset er på vei bort fra byen, oljeindustrien(og andre bransjer) nedskalerer i stor skala. Jeg var der for en måned tid siden, og kan ikke si at jeg ville vurdert å flytte dit (vært der et par ganger).

Skrevet

Kristiansund!

Anonymous poster hash: ce7f5...30f

Skrevet

Harstad er FANTASTISK!! Stort kulturtilbud, godt oppvekstmiljø, fantastiske mennesker, midnattsol og mørketid😍😍😍

mye regn i Kristiansund 😆

Skrevet

Harstad er FANTASTISK!! Stort kulturtilbud, godt oppvekstmiljø, fantastiske mennesker, midnattsol og mørketid😍😍😍

mye regn i Kristiansund 😆

Så sant så sant :) har en av dere astma eller anlegg for det ville Harstad være best. Alt regnet i Kristiansund forverrer det markant.

Anonymous poster hash: e52ae...289

Skrevet

Vinteren i Kristiansund i fjor: regn, 3 dager snø(midten av desember) regn, regn, regn.

Kjekt!

Harstad. Snø og kulde...brrr...

Bor i Kristiansund, vanskelig å komme inn på folk hvis man ikke kommer herfra eller jobber i en bedrift med såpass mange ansatte at man finner venner. Her kan man bo 20 år uten å få en venn. Jeg er av de heldige som har fått mange venner :)

Folk nordpå er kanskje lettere å få kontakt med. Det er viktig i det lange løp..

Vet ikke hva jeg ville ha valgt egentlig..

Anonymous poster hash: 6b276...ff0

Skrevet

Kristiansund... <3Anonymous poster hash: 09890...5ab

Hvorfor? :)

Det er jo hjembyen min da. Så mye regn er det ikke. Ideel plass hvis du misliker snemåking.

At kristiansund har en del sosiale problemer stemmer delvis. Mange innvandrere og problemer i oljebransjen er det vel andre steder også. Ser også noen skriver at kommunen har store problemer. Det er helt riktig, vi sliter med en del inkompetente politikere. Arbeiderpartiet har tradisjonelt vært størst her, og det er også sant at vi er i ferd med å miste sykehuset .

At kristiansundere er vanskelige å komme inn på passer ikke. Det må være forveksling med Molde...

Ellers er det et rikt kulturliv her og en eksepsjonell vakker natur.

Anonymous poster hash: 09890...5ab

Skrevet

Harstad! Mye optimisme i byen nå. Godt sted å vokse opp, lite nok til at det er trygt og godt, stort nok til at man ikke kjenner alle. Vi har snø om vinteren, flotte steder å gå på ski. Naturen er lett tilgjengelig. Rikt kulturliv, og mange flotte restauranter.

Personlig synes jeg ikke mørketid er et problem, fin tid å bruke på innendørsaktiviteter, nydelig lys og midt på dagen er det lys nok til å være ute. Ungene synes det er stas å være ute med hodelykter!

Anonymous poster hash: ef7e5...1f3

Skrevet

Ikke Harstad i alle fall.

Jantelovens arnested.

Anonymous poster hash: fbb6b...028

Skrevet

Ikke Harstad hvertfall! Mye på grunn av mørketiden og fordi det er så langt nord. Man er langt unna alt!

Anonymous poster hash: de6dc...38c

Langt unna alt? Hva er ALT? 1,5 timer fra Oslo liksom? (Med fly)

Anonymous poster hash: 8194c...fce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...