Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #1 Skrevet 16. november 2015 Før sommeren var jeg på jobbkonferanse i utlandet, flere overnattinger. Der ble jeg flere kvelder på rad forsøkt sjekket opp av en mann som også deltok. Han la skikkelig an på meg, ga komplimenter (som jeg egentlig opplevde som trakasserende - synes ikke det er stas at fremmede menn kommenterer puppene mine) og kom med kraftige hint om at jeg skulle bli med ham på hotellrommet. Jeg sa klart fra at jeg er gift. Da sa han at det var han også, men at det var helt i orden for kona hans. Jeg gjorde det veldig tydelig at jeg uansett ikke var interessert, hele situasjonen ble ganske ekkel. Den siste kvelden la han an på en annen, og jeg hadde inntrykk av at han var mye heldigere der. I høst begynte en ny elev i klassen til datteren min (barneskole). Barna går på samme trening, og jeg har flere ganger snakket med moren til dette barnet mens ungene har trent. Vi har kommet skikkelig bra over ens, vært på cafe flere ganger og jeg føler at vi er i ferd med å bli venner. I går var datteren min og jeg hjemme hos henne for første gang, og jeg møtte mannen hennes. Gjett hvem han er?? Hva gjør jeg nå? Hun har nevnt så vidt for meg at forholdet deres ikke er det beste, uten å ha gått veldig i dybden. Men det er helt, helt åpenbart ut i fra det hun har sagt at de ikke har et åpent forhold. Jeg liker henne veldig godt, og føler virkelig at jeg bør fortelle henne at mannen hennes har forsøkt å sjekke meg opp, og at jeg tror han var utro med en annen. Men hvordan tar jeg opp noe sånt? Det var forresten åpenbart at mannen hennes gjenkjente meg. Anonymous poster hash: d21dc...b92
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #2 Skrevet 16. november 2015 Fortell henne om opplevelsen din med en gang. Lar du være blir du drittkjærringa som var med å holde det hemmelig. Han er jo tydeligvis en stor dritt så hvis du liker henne skal du fortelle om det. Feks: Jeg synes du er en veldig hyggelig jente og det siste jeg ønsker er at vi blir uvenner, men jeg sitter i et forferdelig dilemma. Og så forteller du. Kanskje blir hun sur på deg der og da, men når hun får summet seg vil hun være deg evig takknemlig. Jeg prater av erfaring. Jeg var der din venninne er nå og heldigvis hadde jeg en god venn (faktisk kompis av mannen) som syntes det var for jævlig hvordan han oppførte seg. Jeg ble selvsagt helt satt ut og gikk fra kafeen vi satt på, men når jeg hadde fått sortert tankene og fakta begynte å sive inn ble jeg veldig takknemlig for at han hadde mot til å fortelle. Jeg skjønte at han ikke hadde noen baktanker da han var gift og hadde (har fremdeles) et svært godt ekteskap. Denne mannen er blitt min beste venn etter at jeg takket han for at han turte å bry seg. Eks mannen min har ingen kontakt med han lenger og jeg kuttet kontakten med de som visste, men ikke turte å fortelle. Anonymous poster hash: cac70...352
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #3 Skrevet 16. november 2015 Her har du alt og tape og ikke noe å vinne på å fortelle. Hold kjeft og unngå mannen. Anonymous poster hash: ef119...f9c
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #4 Skrevet 16. november 2015 Her har du alt og tape og ikke noe å vinne på å fortelle. Hold kjeft og unngå mannen. Anonymous poster hash: ef119...f9c Uaktuelt. Handler alt for deg om hva du selv har å vinne eller tape? HI Anonymous poster hash: d21dc...b92
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #5 Skrevet 16. november 2015 Fortell henne om opplevelsen din med en gang. Lar du være blir du drittkjærringa som var med å holde det hemmelig. Han er jo tydeligvis en stor dritt så hvis du liker henne skal du fortelle om det. Feks: Jeg synes du er en veldig hyggelig jente og det siste jeg ønsker er at vi blir uvenner, men jeg sitter i et forferdelig dilemma. Og så forteller du. Kanskje blir hun sur på deg der og da, men når hun får summet seg vil hun være deg evig takknemlig. Jeg prater av erfaring. Jeg var der din venninne er nå og heldigvis hadde jeg en god venn (faktisk kompis av mannen) som syntes det var for jævlig hvordan han oppførte seg. Jeg ble selvsagt helt satt ut og gikk fra kafeen vi satt på, men når jeg hadde fått sortert tankene og fakta begynte å sive inn ble jeg veldig takknemlig for at han hadde mot til å fortelle. Jeg skjønte at han ikke hadde noen baktanker da han var gift og hadde (har fremdeles) et svært godt ekteskap. Denne mannen er blitt min beste venn etter at jeg takket han for at han turte å bry seg. Eks mannen min har ingen kontakt med han lenger og jeg kuttet kontakten med de som visste, men ikke turte å fortelle. Anonymous poster hash: cac70...352 Takk for svar. Du har antakelig rett, det er ikke noen annen mulighet for å si sånt enn rett på sak. HI Anonymous poster hash: d21dc...b92
Surogvanskelig Skrevet 16. november 2015 #6 Skrevet 16. november 2015 Her har du alt og tape og ikke noe å vinne på å fortelle. Hold kjeft og unngå mannen. Anonymous poster hash: ef119...f9c Uaktuelt. Handler alt for deg om hva du selv har å vinne eller tape? HI Anonymous poster hash: d21dc...b92 Jeg skjønner ikke helt hva noen har å vinne på noe som helst her
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #7 Skrevet 16. november 2015 Du sier ikke noe som helst. En sak med bare tapere om du setter i gang. Hun, han, du - og ikke minst ungene. Inkl din. Anonymous poster hash: 0eec7...3b0
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #8 Skrevet 16. november 2015 Fortell henne om opplevelsen din med en gang. Lar du være blir du drittkjærringa som var med å holde det hemmelig. Han er jo tydeligvis en stor dritt så hvis du liker henne skal du fortelle om det. Feks: Jeg synes du er en veldig hyggelig jente og det siste jeg ønsker er at vi blir uvenner, men jeg sitter i et forferdelig dilemma. Og så forteller du. Kanskje blir hun sur på deg der og da, men når hun får summet seg vil hun være deg evig takknemlig. Jeg prater av erfaring. Jeg var der din venninne er nå og heldigvis hadde jeg en god venn (faktisk kompis av mannen) som syntes det var for jævlig hvordan han oppførte seg. Jeg ble selvsagt helt satt ut og gikk fra kafeen vi satt på, men når jeg hadde fått sortert tankene og fakta begynte å sive inn ble jeg veldig takknemlig for at han hadde mot til å fortelle. Jeg skjønte at han ikke hadde noen baktanker da han var gift og hadde (har fremdeles) et svært godt ekteskap. Denne mannen er blitt min beste venn etter at jeg takket han for at han turte å bry seg. Eks mannen min har ingen kontakt med han lenger og jeg kuttet kontakten med de som visste, men ikke turte å fortelle. Anonymous poster hash: cac70...352 Takk for svar. Du har antakelig rett, det er ikke noen annen mulighet for å si sånt enn rett på sak. HI Anonymous poster hash: d21dc...b92 Det er ubehagelig der og da, men det eneste riktige. Lykke til. Håper hun er en fornuftig dame og ikke lar seg manipulere av mannen. Og til hun over med alt å tape: Det er mer å tape hvis/ når hun får vite at du visste om du holder kjeft. Det er slettes ikke sikkert du slipper unna når hun oppdager hvilken dritt hun er gift med. Og slipper du unna så vil det være en ekkel bismak når du sitter og trøster henne. Da må du leve med å ha vært en dårlig venn for noen du burde ha hjulpet. Skulle ønske verden hadde flere som deg med mot til å ta noen ubehagelige samtaler Anonymous poster hash: cac70...352
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #9 Skrevet 16. november 2015 Du sier ikke noe som helst. En sak med bare tapere om du setter i gang. Hun, han, du - og ikke minst ungene. Inkl din. Anonymous poster hash: 0eec7...3b0 Jeg ba om råd om hvordan jeg skal si dette, ikke OM jeg skal si noe eller ikke. Det er avgjort. HI Anonymous poster hash: d21dc...b92
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #10 Skrevet 16. november 2015 Fortell henne om opplevelsen din med en gang. Lar du være blir du drittkjærringa som var med å holde det hemmelig. Han er jo tydeligvis en stor dritt så hvis du liker henne skal du fortelle om det. Feks: Jeg synes du er en veldig hyggelig jente og det siste jeg ønsker er at vi blir uvenner, men jeg sitter i et forferdelig dilemma. Og så forteller du. Kanskje blir hun sur på deg der og da, men når hun får summet seg vil hun være deg evig takknemlig. Jeg prater av erfaring. Jeg var der din venninne er nå og heldigvis hadde jeg en god venn (faktisk kompis av mannen) som syntes det var for jævlig hvordan han oppførte seg. Jeg ble selvsagt helt satt ut og gikk fra kafeen vi satt på, men når jeg hadde fått sortert tankene og fakta begynte å sive inn ble jeg veldig takknemlig for at han hadde mot til å fortelle. Jeg skjønte at han ikke hadde noen baktanker da han var gift og hadde (har fremdeles) et svært godt ekteskap. Denne mannen er blitt min beste venn etter at jeg takket han for at han turte å bry seg. Eks mannen min har ingen kontakt med han lenger og jeg kuttet kontakten med de som visste, men ikke turte å fortelle. Anonymous poster hash: cac70...352 Takk for svar. Du har antakelig rett, det er ikke noen annen mulighet for å si sånt enn rett på sak. HI Anonymous poster hash: d21dc...b92 Det er ubehagelig der og da, men det eneste riktige. Lykke til. Håper hun er en fornuftig dame og ikke lar seg manipulere av mannen. Og til hun over med alt å tape: Det er mer å tape hvis/ når hun får vite at du visste om du holder kjeft. Det er slettes ikke sikkert du slipper unna når hun oppdager hvilken dritt hun er gift med. Og slipper du unna så vil det være en ekkel bismak når du sitter og trøster henne. Da må du leve med å ha vært en dårlig venn for noen du burde ha hjulpet. Skulle ønske verden hadde flere som deg med mot til å ta noen ubehagelige samtaler Anonymous poster hash: cac70...352 Jeg kan selvsagt ikke være venn med noen og samtidig vite at mannen hennes oppfører seg som en kåt tenåring når han er på jobbreiser, uten å si det til henne. Da bryter jeg heller vennskapet tvert. Men jeg mener altså at hun må få vite om dette, for jeg er helt sikker på at det er ukjent for henne. Andre må gjerne mene at det er feil, men det er min avgjørelse. HI Anonymous poster hash: d21dc...b92
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #11 Skrevet 16. november 2015 Flott at du har bestemt deg for å si det. Jeg mener det er det eneste riktige. Lurer på hva de hadde tenkt om sine "venner" selv, de som mener man skal holde kjeft, om de hadde opplevd selv at både mann og venner gikk bak ryggen sin?? Gå rett på sak som noen foreslår her. "Dette er vanskelig for meg, men...." Anonymous poster hash: 0beda...80b
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #12 Skrevet 16. november 2015 Elendig ide å si noe som helst. Anonymous poster hash: 059fa...7e1
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #13 Skrevet 16. november 2015 Jeg hadde sagt det så fort som mulig. Mye mulig mannen hennes kommer deg i forkjøpet og lager en helt annen historie, bare så du har det i bakhodet. Si det rett ut, dette er forferdelig å måtte fortelle men....osv Anonymous poster hash: 74fc9...ab6
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #14 Skrevet 16. november 2015 Fortell henne om opplevelsen din med en gang. Lar du være blir du drittkjærringa som var med å holde det hemmelig. Han er jo tydeligvis en stor dritt så hvis du liker henne skal du fortelle om det. Feks: Jeg synes du er en veldig hyggelig jente og det siste jeg ønsker er at vi blir uvenner, men jeg sitter i et forferdelig dilemma. Og så forteller du. Kanskje blir hun sur på deg der og da, men når hun får summet seg vil hun være deg evig takknemlig. Jeg prater av erfaring. Jeg var der din venninne er nå og heldigvis hadde jeg en god venn (faktisk kompis av mannen) som syntes det var for jævlig hvordan han oppførte seg. Jeg ble selvsagt helt satt ut og gikk fra kafeen vi satt på, men når jeg hadde fått sortert tankene og fakta begynte å sive inn ble jeg veldig takknemlig for at han hadde mot til å fortelle. Jeg skjønte at han ikke hadde noen baktanker da han var gift og hadde (har fremdeles) et svært godt ekteskap. Denne mannen er blitt min beste venn etter at jeg takket han for at han turte å bry seg. Eks mannen min har ingen kontakt med han lenger og jeg kuttet kontakten med de som visste, men ikke turte å fortelle. Anonymous poster hash: cac70...352 Enig i dette. "Jeg setter stor pris på det vennskapet vi har fått. Dessverre så har jeg et stort dilemma, jeg vil ikke bli uvenner med deg, jeg vil ikke såre deg, men samtidig så er jeg ingen god venninne om jeg ikke forteller deg dette..." Og en ting til. Jeg anbefaler deg å fortelle det så fort som mulig. Når denne mannen nå vet hvem du er og at du og kona er blitt venninner, da risikerer du at han lyver til kona og forteller henne at det var du som la an på ham. Han har i realiteten tre valg nå. Han kan håpe at du aldri vil si et ord om oppførselen hans på seminar. Han kan legge alle kort på bordet overfor kona. Eller kan kan lyve og snu situasjonen slik at du er skurken og han den stakkars mannen som stod imot seksuell tilnærming. Slike menn har en lei tendens til nr. en eller tre... Flott at du vil si fra! Lykke til med praten, det er ikke enkelt. Anonymous poster hash: baea2...4cb
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #15 Skrevet 16. november 2015 Hvordan gikk det da han såg deg da? Huff så pinlig.. Stakkars deg,for en idiot Anonymous poster hash: ffa79...715
Luksusdyret Skrevet 16. november 2015 #16 Skrevet 16. november 2015 Her har du alt og tape og ikke noe å vinne på å fortelle. Hold kjeft og unngå mannen. Anonymous poster hash: ef119...f9c Uaktuelt. Handler alt for deg om hva du selv har å vinne eller tape? HI Anonymous poster hash: d21dc...b92 Jeg skjønner ikke helt hva noen har å vinne på noe som helst her Dama vinner vel det at hun kan droppe drittsekken som søker utroskap på forretningsreise. Jeg hadde ikke ønsket å bo med en slik.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #17 Skrevet 16. november 2015 Du sier ikke noe som helst. En sak med bare tapere om du setter i gang. Hun, han, du - og ikke minst ungene. Inkl din. Anonymous poster hash: 0eec7...3b0 Jepp, la kjerringa leve med skyggelapper istedet for å finne en som ikke er utro. For en slik en stopper ikke med en lignende episode, og det finnes flust med kjerringer som hopper til sengs med ham selv om han er gift. Anonymous poster hash: 37f0c...515
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #18 Skrevet 17. november 2015 Funnet ut av det? Anonymous poster hash: 68382...40b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå