Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #1 Skrevet 16. november 2015 Jul og nyttår? Treffe besteforeldre og annen familie. Far treffer barnet annen hver helg. Jeg mener barnet er altfor lite til det. Kanskje når barnet er 4-5 år. Innvendinger? Anonymous poster hash: 9e53f...c62
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #3 Skrevet 16. november 2015 Nei. Hadde aldri gjort det. Anonymous poster hash: 9a15a...f38
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #4 Skrevet 16. november 2015 Kommer litt an på om barnet ble 2 år i januar eller oktober, på en måte. Og hvor lenge de har hatt samvær annenhver helg og hvordan samværet var før det.. Var det lengre samvær i sommerferien? Har barnet i det hele tatt vært mer enn 2 døgn sammen med far i strekk? Ville i det lengste strukket meg til julehelgen, slik at det ikke blir altfor mye på én gang. Nyttårsaften kan ofte være litt skummel (ift raketter o.l.) og da tror jeg små barn har det best med bostedsforelder. Anonymous poster hash: adf83...4f9
Isola&Lille+julegave Skrevet 16. november 2015 #6 Skrevet 16. november 2015 Neineinei!! Hun er alt for liten!!
Singelmamma <3 <3 Skrevet 16. november 2015 #7 Skrevet 16. november 2015 Barnet er for lite til å ha ordentlig utbytte av en slik tur, men om det var viktig for far, familien i Polen, og økonomien tillot det, ville jeg som mor ha reist med. Jeg ville aldri sendt barnet alene med far. Jeg ville fryktet for barnebortføring.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #8 Skrevet 16. november 2015 Er barnet nylig fylt 2, eller er han nærmere 3 år? Jul og nyttår var kanskje litt lenge å være vekke fra deg, men jeg ser ikke noe problem i at bf tar med seg barnet i 3-4 dager til Polen. Barnet ser jo faren annenhver helg og regner da med at barnet er trygg på faren sin. Kan forstå at faren vil ferie jul/nyttår med sin familie og la dem treffe barnet sitt. Du får si at det blir enten jul eller nyttår også kanskje neste gang når faren har samvær i jul/nyttår så kan han Reise og være der i jul og nyttår Anonymous poster hash: 81b45...4b1
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #9 Skrevet 17. november 2015 Aldri i livet. Altfor liten og altfor lenge! Men et viktig spørsmål er jo: Stoler du på barnefar? Er han en god mann? Anonymous poster hash: 4478b...f7c
MarianeA Skrevet 17. november 2015 #10 Skrevet 17. november 2015 Selvfølgelig. Pappa har like stor rett til barnet som du har. Synes mange glemmer her inne glemmer dette.Pappa er Pappa og burde være en like god og viktig omsorgsperson som Mamma.
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. november 2015 #11 Skrevet 17. november 2015 Sønnen min er 2 og var en uke hos besteforeldrene i sommer. Det samme var mellomste når han var like gammel... ser ikke problemet
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #12 Skrevet 17. november 2015 Pappaen er da en Like god omsorgsperson som mor ?! Om han skal ha barnet jul- nyttår så må han jo få lov å ta med barnet ? Anonymous poster hash: 1e265...4e5
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #13 Skrevet 17. november 2015 Mitt barn besøkte besteforeldre for første gang I høst, 4 år gammel og sammen med meg. Noe annet er uaktuelt. Pappan har samvær men lite og er mye borte. Hadde aldri sent barnet på 2 år alene med pappan nei.. Men det kommer an på forholdet mellom barn og far. Vi måtte reise mye lengre også, til et land som ikke er typisk i-land. Anonymous poster hash: f89f6...be2
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #14 Skrevet 17. november 2015 Jeg hadde aldri latt min 2 åring reise så lenge med pappaen sin. Vi er samboere, men synes uansett at det er for lenge for et så lite barn, å være borte fra mammaen sin. Min mann er helt enig dette. Anonymous poster hash: 9a15a...f38
Kakemannen Skrevet 17. november 2015 #15 Skrevet 17. november 2015 Så lenge faren ikke misshandler barnet, så burde det gå bra. Jeg, da jeg var noen måneder, dro til tyskland med foreldrene mine. Og et år senere dro jeg til Danmark med foreldrene mine. Så forskjellen er vel at jeg var yngre, men hadde begge foreldrene mine der. Men er det noen forskjeller med betydning? Det å ikke ha moren sin i nærheten kan være tøft for en toåring, men det skal gå greit så lenge faren også er omsorgsfull som moren. Det spørs altså da om moren har tillit til faren eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå