Gå til innhold

Drømmer!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg drømmer så fælt på natta! Og om dagen så er jeg så rar! Jeg går mye tur og blir så redd for at vanet skal gå på nor jeg går tur, er enda en stund til da men! Fikk mitt første barn i juli 2014 og da vaner gikk tok det bare 1 time og 58 minutt til hun var ute ! Vet det er litt uvanlig for førstegangs. Men så redd det går for fort denne gangen! For det er rett over 1 time til sykehuset her i fra

 

Anonymous poster hash: b1510...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drømmer er utrolig vanlig. Har masse av det selv. Mye mareritt! En av ulempene med graviditet :-p Å være redd for at vannet skal gå og om du rekker frem til føden ville jeg tatt opp med jordmor, evt fastlege. Høres nå reelt ut syntes jeg. Fødsel nr 2 pleier jo som regel å gå enda fortere. Men selvfølgelig med unntak. Har en kollega som hadde en relativt rask fødsel nr 1 (ikke styrtfødsel) og nr 2 brukte 2,5 døgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmer mye selv - men ikke så mye om baby, men helt rare og uforståelige ting som eg husker om morgningen og bare må le av. Men kjenner at det skal fryktelig lite til før eg kjenner tårer presse på om dagene, og det selv ved å bare sitte i sofaen og gjøre noe så kan eg liksom bli "grepet" og sitte og tute og ikke ane hva som feiler meg. Mannen har gitt opp å prøve å hjelpe og finne ut hva det er - eg vet det jo ikke selv engang! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...