Gå til innhold

Er SÅ drittlei av å være syk!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

:sur:

Begynte for 2!!! mnd siden med lett forkjølelse, kløe i halsen og irriterende tørrhoste. Holdt på sånn i nesten 2 uker før jeg fikk lav feber et par dager. Hosten tok seg opp, og fikk ulyder og vondt i brystet. Legen mente det var mycoplasma lungebetennelse og fikk en antibiotikakur og sykemelding. Dette hjalp ingenting, hosten var helt lik og ikke bedre (Hadde aldri særlig feber) Tok masse prøver som alle var negative (Mycoplasma-prøve var også negativ)

Begynte å jobbe igjen etter noen uker (jobber på kontor så har mulighet til å ta det litt i mitt eget tempo), med hoste som sitter langt nedi brystet og er veldig tungpustet. Hvesing og surkling hvis jeg er ute/anstrenger meg. Dette har nå vart i snart 2 mnd...

Og nå fikk jeg søren meg bihulebetennelse på toppen av det hele.

Jeg orker ikke dette mer :( Er alene med to barn og ingen mulighet for avlastning. Og er så drittlei av å hangle hele tiden!!!!! Er ikke frisk, og ikke ordentlig syk med feber, bare en sånn diffus, crappy, slitsom mellomting  :sur:

Måtte bare få ut litt damp...

Anonymous poster hash: 9aeee...dc3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg, jeg har hatt det samme i en måned nå. I tillegg er jeg kronisk syk som gjør at jeg ikke har kunnet jobbe på to år. Har i utgangspunktet ikke noe som helst energi, og nå er det minus på det igjen :(

Tok ikke legen din prøver før du fikk antibiotika første gang?

Anonymous poster hash: cb6f1...97d
Skrevet

Føler med deg!

Har hanglet lenge selv. Nesespray og cosylan hjelper litt. Men søvnen blir rævva og nå har jeg attpåtil klart å få uvi - som ikke er bra etter en ukes antibiotikakur😐

Men, jeg er heldigvis ikke alene om ungene.

Trøsten er at det går over😜👍

Anonymous poster hash: 883e1...4c5

Skrevet

Føler med deg, jeg har hatt det samme i en måned nå. I tillegg er jeg kronisk syk som gjør at jeg ikke har kunnet jobbe på to år. Har i utgangspunktet ikke noe som helst energi, og nå er det minus på det igjen :(

Tok ikke legen din prøver før du fikk antibiotika første gang?

Anonymous poster hash: cb6f1...97d

Joda, crp var lav, men den trengte visst ikke være så høy ved mycoplasma. Og de gir antibiotika uansett da så...

Anonymous poster hash: 9aeee...dc3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...